De heer Moleman heeft mij goed geadviseerd en geholpen met de storing van de cabriokap. Het contact was aangenaam en behulpzaam.

Zeer vriendelijke werknemers. Goede communicatie. Geen onnodige reparaties.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb slechte ervaring daar de eerst gerepareerd is terwijl ik daar geen opdracht voor had gegeven toen moest er ff €380 afgerekend worden was ik niet blij mee

Prima bedrijf, professioneel en sympathieke, vriendelijke medewerkers.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Zeer vriendelijke ontvangst en naderhand uitvoerig ingelicht over de werkzaamheden, in overleg met de werkplaats de benodigde werkzaamheden laten uitvoeren. Of de prijs/kwaliteit okay is weet ik niet, heb ik geen verstand van vandaar de nvt, maar ga ervan uit dat dit net als de rest prima in orde is bij Cor Millenaar.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Deskundig, vriendelijk en zeer servicegericht. Absoluut aan te raden.

Zoals altijd prima . Alleen stond in de advertentie voor de vakantiecheck dat de auto ook gewassen zou worden dit was helaas niet gebeurd. Verder prima ontvangst en vakkundig personeel.

Van begin tot eind prima geholpen. Kreeg het stuurslot er niet meer vanaf. Auto is keurig opgehaald en na de diagnose dat het contactslot de veroorzaker was is deze vervangen en kreeg keurig een gewassen auto terug.

Voor het eerst daar geweest. Men heeft voor mij het Mercedes Me geactiveerd. Dat ging perfect en snel. Het bedrijf maakt een goede indruk op mij. Ik zal in de toekomst mijn auto daar voor onderhoud brengen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Het beste Mercedes-Benz servicepunt van NL! We komen er nu al een paar jaar, altijd staan ze voor ons klaar en ook met een reparatie/servicebeurt is er uitmuntende nazorg. Er is voor ons geen andere Mercedes-Benz dealer.

Normaal prima nu konden ze niets voor mij doen

Prima service en heel klantgericht!! Ik kan hier heel snel terecht, geen weken wachten op een afspraak.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Sleuteldag SL Club

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

iK VIND HET EEN VERADEMING OM MET ZULKE ENTHOUSIASTE MB FANS TE PRATEN EN TE ZIEN HOE OPLOSSEND ZE BEZIG ZIJN, MARCHEL BEDANKT

Representatieve ontvangst. Keurig bedrijf. Iedereen duidelijk in de comunicatie. Behulpzaam.

Een van de beste auto bedrijven waar ik ooit mee heb samengewerkt! Cor Millenaar en zijn super enthiausiaste Team zijn zeer begaan met de wensen van de klanten. Ze zijn oprecht, betrouwbaar en vooral heel deskundig. Absoluut aan te bevelen, zeker als het gaat om aanschaf/informatie over de iconische Mercedes Gelände Wagen.

Oosteinderweg 340

1432 BE Aalsmeer

Over G-center

G-center is dé G-Klasse specialist, Brabus Premium Partner en grijskenteken specialist van Nederland. Wij zijn dé partner voor optimale service, reparatie, onderhoud en schade herstel van uw Mercedes-Benz. Daarnaast bieden wij een ruime keus occasions van hoge kwaliteit aan. Wij zijn een professioneel, maar ook informeel familiebedrijf en wij streven continue naar een zeer hoge mate van klanttevredenheid. Dit resulteerde o.a. in de onderscheiding "Beste Mercedes-Benz werkplaats" van alle 66 Mercedes-Benz dealers in Nederland in het verleden. Wij heten u graag van harte welkom bij ons.