Ik ben netjes geholpen. Ik werd gebeld dat achter remmen en schijven aan vervanging toe zijn.
Bedrijfsnaam | Hassan |
Communicatie via telefoon, e-mail of persoonlijk verloopt altijd prettig. Een klant is ook echt een klant waarnaar wordt geluisterd en naar wordt gehandeld.
Goed
EEn motorprobleem met een cylinder...er was nauwelijks tijd in de werkplaats vanwege drukte. Voor ons stond een paar dagen later een vakantie gepland. Geen probleem... auto om 08.00 uur gebracht en eind van de dag klaar en probleem opgelost. Dat is echt meedenken en iemand helpen !!
Men nam de tijd voor mijn vragen en namen die serieus. Prima dus.
Vanaf de eerste minuut serieus genomen door de verkoper !!! Dat heb ik wel eens anders meegemaakt bij een ander merk . Een goede hulp bij bestelling van de auto. En zeer tevreden over de auto , hij rijdt fenomenaal! .
Bedrijfsnaam | Klusbedrijf MVB |
Goede service enige minpunt. Is toen ik vroeg zei dat er in mijn auto ingebroken was. En dat ik van de politie bij wensink moest zijn. Gaf de medewerker aan dat ze hem kunnen uitlezen. Maar niet dat hier kosten aan verbonden waren.
Plezierige ontvangst en daadkrachtige medewerkers.
Goed geholpen
Jaarlijkse beurt met apk. Zoals afgesproken alles op tijd gereed. Kon doorwerken op de wifi. Mercedes is al 13 jaar, maar ontvangst is alsof ik nieuwe auto heb gekocht. Auto schoon weer mee.
Ik werd keurig ontvangen en direct en efficiënt geholpen
Duidelijke uitleg over wat er eventueel gedaan moest worden, in dit geval banden
Bedrijfsnaam | Luschdn textiles holland LTH |
Heel snel geholpen met de onderhoud van mijn auto ik ben zeer tevreden ze bellen ook van tevoren als er iets gedaan moet worden je krijgt geen verrassingen qua kosten bij het ophalen van je voertuig.
Online een afspraak gemaakt. Ook gebeld om zeker te zijn dat onderdelen ook besteld werden, en voor prijsopgave. Dit telefoontje is niet goed aangekomen, want er was niets besteld en ik heb geen offerte ontvangen. Daardoor was de reparatie een dag later klaar. Ik ben erg tevreden over de monteur en de klantvriendelijkheid
Op het laatste moment had ik een vervangend auto nodig en dat hebben zij kunnen regelen. Zij hebben mij netjes gebeld toen er bleek dat er extra werkzaamheden plaats moesten vinden. Ik ben erg tevreden.
mee denkende garage gaan voor deskundige oplossingen.
Erg tevreden klant! Nette, snelle en goede service.
Prettige service. Je auto staat weer netjes klaar na de beurt en je krijgt een leenfiets mee.
Bedrijfsnaam | Vissers Ploegmakers materieel |
Sommige klanten werden warm ontvangen, mijn ontvangst was koel. Miste op 4-1 de nieuwjaarswens bijv. Onderhoudsbeurt duurde ongeveer 1 uur langer dan telefonisch was verteld. Dit was wel een hele zit. Bij afsluiting was medewerker heel vriendelijk en wees mij op de onderhoudsabonnementen. De nota die ik daarna ontving was niet juist. Dit is afzonderlijk al in behandeling.
Bedrijfsnaam | Van Veldhoven |
Altijd een perfecte service
Prima ontvangst en uitleg van de problemen en de oplossing hiervan
Zie boven.
Afspraak maken: traag (via algemeen nummer, dan naar filiaal, waar het traag verliep) Op ons verzoek is de beurt een maand naar voren gehaald vanwege klachten. Dat bleek terecht maar voor het verhelpen is de wachttijd wederom een maand.
er was een elektrisch probleem met mijn auto waarvoor het voertuig 3 x terug moest naar de garage. ik ben erg ontevreden over het gebrek aan pro-active benadering naar mij om mij te informeren omtrent de status, vervolg en tijdsplanning. Ik heb zelf meerdere malen zelf moeten bellen over de status en ook terugbelafspraken werden meestal niet nagekomen. Ik heb dit de medewerker ook meerdere keren duidelijk gemaakt dat ik dit niet netjes en klantgericht vind. Ik kan er nog mee leven dat voor en storing een auto 3 x voor een paar dagen terug moet naar de garage, maar ik vind het onprofessioneel als je de klant vervolgens volledig in het ongewisse laat omtrent de status, voortgang en planning.
Bedrijfsnaam | Atos |
Mercedes sevice heeft gezorgd dat mij auto bij Wensink Arnhem is afgeleverd. Daar heeft men vakkundig de auto behandeld. In de wachttijd werd ik een aantal jaren geïnformeerd over de vorderingen van de reparatie. Toen men het euvel gevonden had, kreeg ik eerst een prijsindicatie. Kortom TOP !
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.