Ik ben netjes geholpen. Ik werd gebeld dat achter remmen en schijven aan vervanging toe zijn.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zoals altijd: zeer klantgericht en vriendelijk

Communicatie via telefoon, e-mail of persoonlijk verloopt altijd prettig. Een klant is ook echt een klant waarnaar wordt geluisterd en naar wordt gehandeld.

Uitstekend geholpen

EEn motorprobleem met een cylinder...er was nauwelijks tijd in de werkplaats vanwege drukte. Voor ons stond een paar dagen later een vakantie gepland. Geen probleem... auto om 08.00 uur gebracht en eind van de dag klaar en probleem opgelost. Dat is echt meedenken en iemand helpen !!

Eerlijke duidelijke service

Men nam de tijd voor mijn vragen en namen die serieus. Prima dus.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Tot nu toe alles helemaal top voor elkaar !!!

Vanaf de eerste minuut serieus genomen door de verkoper !!! Dat heb ik wel eens anders meegemaakt bij een ander merk . Een goede hulp bij bestelling van de auto. En zeer tevreden over de auto , hij rijdt fenomenaal! .

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Goede service enige minpunt. Is toen ik vroeg zei dat er in mijn auto ingebroken was. En dat ik van de politie bij wensink moest zijn. Gaf de medewerker aan dat ze hem kunnen uitlezen. Maar niet dat hier kosten aan verbonden waren.

Klantvriendelijk opstelling

Plezierige ontvangst en daadkrachtige medewerkers.

Correcte service

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Snelle pitstop met wifi en koffie

Jaarlijkse beurt met apk. Zoals afgesproken alles op tijd gereed. Kon doorwerken op de wifi. Mercedes is al 13 jaar, maar ontvangst is alsof ik nieuwe auto heb gekocht. Auto schoon weer mee.

Prima geholpen.

Ik werd keurig ontvangen en direct en efficiënt geholpen

Serive

Duidelijke uitleg over wat er eventueel gedaan moest worden, in dit geval banden

Super klantvriendelijk

Heel snel geholpen met de onderhoud van mijn auto ik ben zeer tevreden ze bellen ook van tevoren als er iets gedaan moet worden je krijgt geen verrassingen qua kosten bij het ophalen van je voertuig.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Warrige communicatie, maar het kwam goed

Online een afspraak gemaakt. Ook gebeld om zeker te zijn dat onderdelen ook besteld werden, en voor prijsopgave. Dit telefoontje is niet goed aangekomen, want er was niets besteld en ik heb geen offerte ontvangen. Daardoor was de reparatie een dag later klaar. Ik ben erg tevreden over de monteur en de klantvriendelijkheid

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Uitstekend service

Op het laatste moment had ik een vervangend auto nodig en dat hebben zij kunnen regelen. Zij hebben mij netjes gebeld toen er bleek dat er extra werkzaamheden plaats moesten vinden. Ik ben erg tevreden.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

iedere keer prettig geholpen.

mee denkende garage gaan voor deskundige oplossingen.

Vriendelijke en goede service

Erg tevreden klant! Nette, snelle en goede service.

Prettige service

Prettige service. Je auto staat weer netjes klaar na de beurt en je krijgt een leenfiets mee.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Nette showroom met goede koffiehoek

Sommige klanten werden warm ontvangen, mijn ontvangst was koel. Miste op 4-1 de nieuwjaarswens bijv. Onderhoudsbeurt duurde ongeveer 1 uur langer dan telefonisch was verteld. Dit was wel een hele zit. Bij afsluiting was medewerker heel vriendelijk en wees mij op de onderhoudsabonnementen. De nota die ik daarna ontving was niet juist. Dit is afzonderlijk al in behandeling.

• Deskundigheid N.v.t.

Correct

Altijd een perfecte service

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

zoals ik dat al jaren gewend ben!

Prima ontvangst en uitleg van de problemen en de oplossing hiervan

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

De kleine servicebeurt is goed uitgevoerd.

Zie boven.

Communicatie kan beter

Afspraak maken: traag (via algemeen nummer, dan naar filiaal, waar het traag verliep) Op ons verzoek is de beurt een maand naar voren gehaald vanwege klachten. Dat bleek terecht maar voor het verhelpen is de wachttijd wederom een maand.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

erg re-actief in de communicatie omtrend de status

er was een elektrisch probleem met mijn auto waarvoor het voertuig 3 x terug moest naar de garage. ik ben erg ontevreden over het gebrek aan pro-active benadering naar mij om mij te informeren omtrent de status, vervolg en tijdsplanning. Ik heb zelf meerdere malen zelf moeten bellen over de status en ook terugbelafspraken werden meestal niet nagekomen. Ik heb dit de medewerker ook meerdere keren duidelijk gemaakt dat ik dit niet netjes en klantgericht vind. Ik kan er nog mee leven dat voor en storing een auto 3 x voor een paar dagen terug moet naar de garage, maar ik vind het onprofessioneel als je de klant vervolgens volledig in het ongewisse laat omtrent de status, voortgang en planning.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Mercedes sevice heeft gezorgd dat mij auto bij Wensink Arnhem is afgeleverd. Daar heeft men vakkundig de auto behandeld. In de wachttijd werd ik een aantal jaren geïnformeerd over de vorderingen van de reparatie. Toen men het euvel gevonden had, kreeg ik eerst een prijsindicatie. Kortom TOP !

Ringoven 9

6826 TP Arnhem