mooie schone afgeleverde auto

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Bandenwissel vlot verlopen en intussen vd heerlijke koffie genoten.

Degelijk en betrouwbaar

Degelijk

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Als gedaan wordt wat is gezegd super

Mercedes B elektric, problemen met motor van 2017 van tesla, wordt onder garantie nieuwe motor ingeplaatst, ben benieuwd wanneer dit klaar is, de communicatie loopt niet altijd even flot.

alles volgens afspraak

heb reeds vele jaren vertrouwen in de vestiging Arnhem. Mindere ervaringen met de vestiging Nijmegen wat betreft de werkplaats

Correct en behulpzaam

Je weet precies waar je aan toe bent; er is altijd overleg over uit te voeren onvoorziene reparaties.

Liep allemaal op rolletjes

De ontvangst, het tussentijds op de hoogte houden en de eindoverdracht: het ging allemaal uitstekend.

gewoon goed

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Telefonisch Contact

Ik had deze Dealer 2 keer gebeld over een onderdeel .. of moet ik land wachten of geen personeel bij Magazijn om de vraag te beantwoorden..

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede communicatie en fijn rijplezier

Vanaf het moment van bestellen tot aan het leveren was er goed contact. Ruim van te voren op de hoogte gesteld hoever de auto in het proces was. Auto rijdt super en de bestuurder is er dan ook erg blij mee.

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

De verkoper Fons Evers heeft hier een paar hele blije klanten.

Onze eerste Mercedes Gla gekocht bij Mercedes Wensink in Arnhem. Een ongedwongen verkoop, waar ook ruimte was voor een beetje slap ouwehoeren, Lekker laagdrempelig. Bij aflevering ook na volle tevredenheid. Na een week belde hij ons zelfs op , om te vragen hoe het ging . Fons Evers topverkoper met ouderwetse service en gemoedelijkheid. Grote pluim!!!!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Klasse!

Goede afspraak alles op tijd!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Uitstekende behandeling van de auto en bij ophalen zag de auto er weer mooi schoon uit.

Gewoon goed

Ik wordt netjes behandeld, altijd gebeld bij onregelmatigheden. Ik wordt nooit verrast.

Niet zo best

Kon mijn auto voor 17.00 uur ophalen, Toen ik om kwart voor vijf naar veel omwegen ivm file kwam was de auto gewoon nog niet klaar, daarnaast was mijn leenauto voor de zoveelste keer weer niet afgetankt.

Slecht

De auto is na een grote beurt niet geheel schoon gezogen, op de achterbank en vloer helemaal niet. Ook niet in de kofferbak. Van buiten was de auto nog erg nat. Er is geen droge doek overheen gegaan. Jammer. Ik had de auto om 16.30 uur de dag voor de beurt gebracht omdat de auto er de volgende dag om 8 uur moest zijn. De volgende dag was de auto om 16.45 uur nog steeds niet klaar. Jammer. Ik heb veel tijd gespendeerd voor dit alles. Ben benieuwd hoe Mercedes dit naar mij als klant oplost. Ik en mijn collega’s zullen hierna geen Mercedes meer kiezen.

Vriendelijke afhandeling

Opmerkzaam gemaakt voor afsluiten van een onderhoudscontract. Deze dan ook na een goede uitleg over de voordelen afgesloten.

Vriendelijk, professioneel, competent

Prima! Top!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Service was goed en alles verliep snel en ongecompliceerd. Opstelling was pro-actief en er werd goed meegedacht. (Betrof reparatie na schade).

Minder dan gewend bij Wensink

Bij ophalen na belletje moet auto nog gewassen worden. Na 25 minuten eindelijk klaar maar zit plastic hoes nog om stoel. Persoonlijke aandacht nihil.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede en snelle service, vriendelijke medewerkers,

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

vriendelijke, correcte behandeling en volgens planning uitgevoerdemwerkzaamheden

zie boven

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vlekkeloze behandeling en planning van gemaakte afspraak.

Compliment voor de voorkomende klantbehandeling bij Wensink.

Ringoven 9

6826 TP Arnhem