Geweldige service

Servicebeurt goed en snel uitgevoerd.

Top ervaring

Gratis leenauto. Conform afspraak alles geregeld. Een juiste after sales. Ster waardig!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima service en overleg; graag meer mogelijkheden voor alternatief vervoer op een werkplaatsdag.

Goede service.

Service was wederom top!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Wordt niet naar de klant geluisterd en zeer slechte service

Telefonisch werden er 3 problemen doorgegeven, bij het maken van een afspraak voor de werkplaats. Bij het inleveren van de auto, werden er twee problemen besproken. De auto had de hele dag bij de dealer gestaan en bij het ophalen, werd er geconstateerd dat ze helemaal niet naar de derde probleem hadden gekeken en moest er een nieuwe afspraak gemaakt worden. Toen ik in de auto stapte en naar huis reed, viel het mij op dat probleem nr.2 ook niet opgelost was! Dus het enige wat ze gedaan hadden is een standaard handeling uitgevoerd; software update gedraaid en verder nergens naar gekeken! Waarschijnlijk omdat de auto nog steeds onder de garantie viel, en er geen geld aan te verdienen was!

2 weken elke dag gebeld voor een afspraak

Telefonisch nauwelijks tot niet bereikbaar. Heb ik na 2 weken iemand aan de lijn, wordt de verbinding verbroken. Wilde 2 nieuwe voorbanden, vraagt de werkplaats of ik ff een foto van de banden wil maken en die wil door sturen. Niet dus heb de banden elders laten plaatsen binnen één dag. Ik overweeg sterk om naar een andere Mercedes garage te gaan ! Bij de uitvoering van de laatste beurt heb ik dit gemeld en ben wel goed geholpen, anders was de score nog lager geweest. 06-51002608

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service , snel en prettig geholpen.

Vanwege lekke band kon ik snel een afspraak maken . Aangezien er geen nieuwe band op voorraad was is er toch een andere tijdelijke band gemonteerd zodat ik het weekend veilig kon rijden. Drie dagen later is de nieuwe band gemonteerd. Hygiene ook erg over te spreken . Altijd een stoelhoes en stuurhoes. (versnellingspook hoesje zou ook prettig zijn ) Niet alleen vanwege corona maar zowiezo prettig !!

X

X

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Slecht geen service kwaliteits systeem

Bellen afspraak druk lang wachten dan maar app Afspraak gemaakt 6 sept 11 uur Later op de dag notice in app u moet nog een afspraak maken… Gebeld en gewacht afspraak blijkt gemaakt of ik vervoer nodig had etc afgesproken dat ik hem zaterdag kom brengen, of ze dan maandag 8 uur mochten beginnen raar maar prima Aangegeven dat auto rammelt achterin lijkt schokbreker Paar dagen later geeft auto melding onderhouds beurt nodig zal ik voor u bellen… Het zal toch niet Auto zaterdag gebracht en voor getekend stond nik op formulier over rammelen zou hij toevoegen Maandag 13:30 de garage ah hij zal klaar zijn echter vraag of ik de auto kom brengen… Oeps gaat vandaag niet meer lukken of hij dinsdag terug mak, ok Dinsdag rii ok rond de middag gebeld klaar geen bijzonderheden om 15:00 opgehaald Papieren niet in de bak nog niet afgehandeld, niet naar rammelen gekeken staat er niet op… Aangegeven dat ik het gepruts vind en tevens 3 identieke brieven overhandigd die ik op een en dezelfde dag in 3 enveloppen gekregen had voor terug roep actie Normaal denk laat zitten maar Mercedes laat mij niet wegkomen met zo’n systeem en dat verwacht ik dus omgekeerd ook niet Ik dacht als niemand er iets van zegt gaat het nooit beter worden Rammelen later ik ga op vakantie Met vriendelijke groet, Gerrit Lodder

Slecht

Vorige jaar was mij auto zo door apk zonder problemen , Nu was in een keer meer dingen aan de hand en auto kon niet door apk ! Vind dat onzin want als het probleem was zo groot hadden hun mij vorige jaar gewaarschuwd dat je moet paar dingen vervangen anders komt dat niet door apk ! Asociaal prijzen niet normaal . Ik ga niet elke keer 1000 euro’s uitgeven om laat dingen vervangen . Ps ik ga zeker nog bij andere garage checken of auto echt moet dingen vervangen want zelf nagekeken zagen niks ook geen roest aan remleiding .

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prima service, goed geïnformeerd over de voortgang.

Prima service verleend door Wensink Arnhem. Jammer dat de juiste maat band niet op voorraad was, waardoor er een dag vertraging optrad.

prima ontvangsttijdsduur overschreden

het maken van een afspraak via internet destijds stuitte toch op wat moeilijkheden, maar was na tel. overleg snel geregeld. de aangegeven reparatie tijd werd ruimschoots overschreden(met iets meer dan een uur. Maar goed dat het weer goed was en met een leenfiets naar huis ben geweest.

Altaren klant bij Wensink

Slecht gevoel bij

Afleverdatum niet nagekomen

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen

correct geholpen.

problemen met een accu die spanning verliest . probleem correct verholpen maar de nota voor alleen een defecte accu wel een beetje aan de hoge kant. Bij een ander was ik veel voordeliger uit geweest.

Prima vakwerk

Goed geregeld

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

top garage en prima service

Service gerichtheid is erg hoog. Helaas ging mijn geplande huurauto GLS niet door en kreeg ik een Ford Ka. Maar wel van te voren hierover ingelicht. Zoals ook vroeg al de geplande kosten zijn doorgegeven.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer correcte service en prettig personeel. Daarom blijf ik dus Mercedus rijden.

Gewoon de beste

Mijn auto voor onderhoud gebracht, vriendelijk personeel en erg behulpzaam, ik ben verhuist en was nu voor het eerst hier. Eerste indruk was dus goed.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

We werden direct en adequaat geholpen

Goed en deskundig geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Onze eerste bezoek bij Wensink Mercedes verliep positief.

Onze eerste kennismaking (ontvangst, service beurt auto en afhandeling) is positief verlopen.

PRIMA

NETJES GEHOLPEN

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Vertrouwen in Wensink is niet vergroot

Bij een A beurt werd gelijk de APK keuring afgehandeld. Dit kon bij Wensink pas plaats vinden op de laatste dag voor het verlopen van de oude APK keuring. Er werd een een scheurtje in het loopvlak van een voorband gesignaleerd. Vreemd want de band was kort daarvoor elders al eens gecontroleerd. Maar hoe onwaarschijnlijk, onmogelijk is het niet. APK goedkeuring kon zonder nieuwe band niet plaats vinden. Een fait accompli! Prijs van Wensink lag in verhouding tot de vorige prijs van Euromaster vreemd hoog. ( De zomerband was daar in 2018 geplaatst en had nauwelijks km's gemaakt). Er werd een kleine korting gegeven. Maar dat werd voor Wensink weer goedgemaakt door zonder enig bericht een ander type band te plaatsen. Alles bij elkaar geen basis voor opbouwen van vertrouwen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Teleurgesteld in de werkwijze van Mercedes

Zeer teleurgesteld met de oplossing die Mercedes aandraagt voor een reparatie en daarnaast de kosten moeten dragen van een diagnose. Ook in het kader van milieu bewust zijn zogenaamd groen zijn maar wel onnodig onderdelen vervangen. Vertrouwen voor een deel verloren in de werkplaats van Mercedes.

Men stond direct klaar !

Was op vakantiereis, kreeg melding motorstoring, ben direct tussendoor geholpen. Advies oorzaak vinden kan lang duren maar u kunt met deze storing doorrijden tot uw vakantiebestemming. Hebben we gedaan en zijn goed aangekomen.

• Reden bezoek N.v.t.

Ringoven 9