Slechte ervaring: kosten voor reparatie veel te hoog!

Offerte voor het repareren van de airco viel bijna 3 x hoger uit dan bij een andere garage!

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Naar tevredenheid

Mijn auto zou om 10.30 uur, apk gekeurd worden, met de vraag of ik de auto wat eerder kon brengen. Ze zouden mij een belletje geven als de auto klaar was. Om 16.15 toch maar zelf naar de garage gegaan, bleek hij al geruime tijd klaar te zijn. Een min puntje.

Prima!

Beleefd geholpen, reparatie netjes en snel verricht. Helaas heb ik de afgebeelde dame nog nooit in Arnhem gezien, jammer!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

zoals gewoonlijk een positieve ervaring

Deze keer waren er meerdere reparaties nodig, waardoor mijn MB moest blijven om die reparaties uit te voeren. Ik kreeg een leen wagen mee. Mijn vrouw en ik hadden boodschappen gedaan en wilden dat overbrengen naar de leen wagen. Omdat het regende liepen wij door de werkplaats naar de auto. Mijn vrouw struikelde over een put en liep diverse verwondingen op. De snelheid en zorg van naar het leek door iedereen, maar vooral de receptionist, was overweldigend Ik kom al zo'n 10 jaar in uw werkplaats en moet u feliciteren met deze mensen. Hans Schut

Uitstekende afwikkeling

Zeker aan te bevelen

Prima!

Medewerkers waren zeer flexibel en meewerkend. Had de auto wat eerder nodig en dit was mogelijk.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

front desk super!! werkplaats twijfels.

de mensen aan de frontdesk echt helemaal super! alleen ik heb mijn twijfels over de uitgevoerde grotebeurt. toen ik mijn auto kon ophalen zag ik dat de borgveer op de remklauwen ontbrak.. en dat constateerde ik al eerder afgelopen week tijdens het auto wassen. dus mijn conclussie was en is dat de remmen niet zijn gecontroleerd, en de reactie van de chef werkplaats was stuitend, "mwa niks aan de hand, kom van de week maar ff langs dan drukken er wel eentje op" we praten hier over remmen!! heel vreemd..

Snelle service in vakantietijd

Na melding storing, snel afspraak kunnen maken en gelijk diagnose gesteld. Na aoverleg reparatie in gang gezet in binnen 2 dagen weer de auto op kunnen halen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede kwaliteit, snelle service en vriendelijke medewerkers

Uitstekend, zoals gewoonlijk!

Altijd even plezierig geholpen, was het nu slechts een APK-keuring, even voorkomend als altijd, even nauwgezet.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Perfect geholpen netjes op tijd en op tijd klaar.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer goed, professioneel en sympathiek

Zie hierboven. Wel maak ik me druk dat een bedrijf zoals u niet in staat is een zeer goede kracht (steekt er boven uit), de chef van de werkplaats personenauto's (Jan) te behouden. Vertrek aanstaande vrijdag. Dit had niet mogen gebeuren. Ik stel de aankoop van de elektrische E-klasse daarom even uit om de nieuwe chef van de werkplaats te 'keuren'.

nvt

Geachte lezer , Hoe kan het zijn dat wij een beoordeling moeten geven terwijl er helemaal geen onderhoud is uitgevoerd . Er is alleen een afpraak gemaakt , beetje kansloze mail zo MvG Nog een erg vervelende keuze , aanbevelen ja of nee ? niet de mogelijkheid voor nvt ? Paolo Murru

Beurt en reparatie oké

Ontvangst in vergelijking met afgelopen jaren wat zakelijk en stug. Beurt, eerste van deze auto, accuraat en snel, reparatie van defecte hoedenplank doeltreffend en zonder kosten uitgevoerd. Kosten vielen ook mee maar communicatie daarover miste ik wel. Alleen een sms dat de auto klaar was en dat was ook anders dan gewend. Maar onder de streep zijn werkzaamheden gewoon goed uitgevoerd!

Gewoon Goed!

Gewoon Goed! Al twijfel ik wel of ik de volgende onderhoudsbeurt door Wensink laat uitvoeren. Dit komt door de reisafstand van mijn woonhuis naar Wensink Arnhem. Omdat Wensink niets aan kosteloos vervangend vervoer doet moet ik dit zelf regelen. Hiervoor moeten we samen met 2 auto's heen en terug, ruim 110 km. totaal, rijden. Stern Veenendaal zit dichterbij, dit lijkt me een betere optie.

Was niet in de garage!

Heb de garantietermijn via mail laten verlengen dus ervaring met de werkplaats is totaal niet aan de orde!

• Reden bezoek N.v.t.

Goed, vooral het thuis ophalen en brengen wordt als prettig ervaren. Wellicht wel iets doen aan identificatie, vroeg me gisteren wel even af heb ik hem wel aan Wensink meegegeven.

Perfectie ten top

Altijd weer gezellig na het wachten op de eerste beurt van mijn GLC. Lekker bijgepraat met de productspecialist

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service, fijn dat de wagen schoon wordt opgeleverd!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Geweldig, goed geholpen in Arnhem en terzake kundig

Het moet mij wel van het hart dat ik in Nijmegen wederom slechte ervaringen heb. Het begon eigenlijk 4 jaar geleden. Mijn broer en ik kwamen naar een A klasse kijken. De verkoper kwam nog niet van stoel en wees ons waar een showmodel stond. Wij zouden aanvankelijk een proefrit maken, maar de auto was er niet. We zijn toen naar Arnhem gereden, zijn goed geholpen en hebben daar toen 2 Cla's gekocht. Omdat Nijmegen voor ons veel makkelijker te bereiken was, heeft mijn broer daar zijn auto in onderhoud gegeven. Ik was er al klaar mee. Vervolgens kregen beide auto's hagelschade. Ik bracht mijn auto naar Arnhem, waar ze hem op transport zetten naar Apeldoorn. Mijn broer moest zelf naar Apeldoorn reizen. In december jl hebben we de cla's ingeruild voor een GLB en een GLA. Vorige week was mijn logo van de auto gehaald met een behoorlijke kras. De centrale telefoniste verbond mij door met Nijmegen. Zij gaven daar aan dat ik zelf maar naar Apeldoorn moest rijden om de schade inventariseren (ik woon in Wijchen en werk in Malden bij Nijmegen). Vervolgens zou Apeldoorn dan een reactie geven naar de verzekering en zou ik de auto weer Apeldoorn moeten brengen voor het herstel. Ik heb uiteindelijk contact opgenomen met Arnhem. Zij gaven aan dat ik gewoon naar Arnhem kon komen, daar zouden zij foto's van de schade maken en kan ik direct een afspraak maken voor de reparatie. De auto wordt op transport gezet. Ik krijg een vervangende auto en kan de auto gewoon weer in Arnhem ophalen als hij klaar is. Echt een wereld van verschil in service. Overigens moet ik zeggen dat we in Emmen ook goede ervaringen hebben. Mijn dochtertje had een oortelefoontje in de vakantie onder de achterbank laten vallen. We kregen hem er onmogelijk uit. Uiteindelijk moest de hele achterbank eruit en heeft de monteur in Emmen dat keurig voor ons gedaan. Dat was service zeiden ze en dat vonden wij ook.

Eerste ervaring top!

Netjes te woord gestaan.

Goed professioneel bedrijf

Ik heb mijn ervaring als prettig ervaren . Ben goed geadviseerd en geholpen door personeel

Toppers

De mensen kennen me en doen precies zoals ik t wil. Dus helemaal top

Als zeer prettig ervaren

Werd erg goed en netjes geholpen door u medewerkers aan de balie

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

100% beter

Vriendelijk en snel afgehandelt. Het tegenovergestelde van mijn eerdere ervaring met Wensin Arnhem.

Ringoven 9

6826 TP Arnhem