Altijd prettig behandeld

We worden altijd snel en vriendelijk geholpen

Goede duidelijke service

Prima service, auto wordt opgehaald en gebracht. Aandacht punt: auto zou vanaf 8u worden opgehaald, werd uiteindelijk 9u. Heb mijn prive afspraak van 9u moeten verplaatsen.

• Deskundigheid N.v.t.

Vriendelijke en profesionele benadering

Mijn eerste kennismaking met mercedes. Prima oplvolging men doet er alles aan om een klant tevreden te maken.

goede afspraken

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Werkzaamheden liepen uit en werd netjes tijdig op de hoogte gehouden en de volgende dag meteen weer contact. Goede service

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Helaas bleek bij het laatste onderzoek dat de kosten van de benodigde reparaties de waarde van de auto gaan overstijgen.Dit betekent dat ik afscheid neem van uw uitstekende service. Graag wil ik vermelden dat ik jarenlang zeer vriendelijk, vakbekwaam en behulpzaam ben geholpendoor dhr. J.Portier. Ik zou hem graag persoonlijk bedankt hebben, maar zag hem niet. Wilt u mijn dank overbrengen? Met vriendelijke groeten, Mevr. A.Kemp

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed geholpen bij de aanschaf van een nieuwe auto

Leuke verkoper met goede adviezen

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Deskundige verkoper, alles volgens afspraak geleverd.

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Uitstekend geholpen

Groot voordeel dat er direct duidelijkheid is over kosten. Al bij het reserveren. prima werkplek tijdens wachten.

perfect

airco gerepareerd volgens afspraak, en prijs vooraf klopte met eindafrekening.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik betwist de gemaakte uren.

Ik heb mijn auto achtergelaten voor een storing bij de koplamp. Prijs indicatie voor de reparatie was ongeveer 400 a 450 euro. Echter werd ik na een uur, waarna ik mijn auto achterliet, gebeld dat de reparatie niet uitgevoerd kon worden, mede doordat de koplamp en module kapot zou zijn. Ze zouden de gemaakte uren factureren. Ik krijg een eind factuur van ongeveer 350,- euro, terwijl de medewerker van Wensink mij al na een uur belt om door te geven dat ze niet verder kunnen. Hiermee betwist ik de gemaakte uren.

Wensink denkt mee.

Als ik een afspraak maak weet men waarvoor en staat men klaar om ook soms een probleem op te lossen. Jeroen bedankt voor het meedenken.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer tijdig een service beurt kunnen inplannen, welke professioneel en zorgvuldig is uitgevoerd en zondere problemen. Als onderdeel van de service heeft WENSINK de auto aan de buiten en binnenkant volledig schoongemaakt.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Op tijd geholpen en auto was nog gewassen en uitgezogen top.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer goed en snel geholpen

Probleem met het dak van mn SL Na gebeld te hebben direct geholpen Dat is klasse en dat waardeer ik zeer Dus heel blij met deze professionele hulp en service Kortom topservice

correct en vakkundig

Goed geholpen volgens afspraak en op tijd. Het is alleen wel moeilijk om de heren aan de balie van de werkplaats bedrijfswagens aan de lijn te krijgen voor overleg over een technische vraag. Dat kan van belang zijn als er al een afspraak staat en er een defect bij is gekomen. De vraag is dan: moet ik meteen komen of kan dat wachten en bij de bestaande afspraak 'mee lopen'. Het is in ons beider belang als dat gestroomlijnd kan worden.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Matig qua gevoel als klant gewaardeerd te worden

Soft ware update is een verbetering maar heeft probleem niet helemaal opgelost

Welwillende medewerkers

Bij aankoop en aflevering van een nieuwe elektrische auto ben ik heel goed geholpen door de medewerkers van Mercedes. Echter de kennis van elektrische auto's kan beter evenals de communicatie eromheen.

• Service N.v.t.

onderhoud prima, administratie onvoldoende

1. niet goed genoteerd dat ik zou wachten op onderhoud auto en dat onderhoud dus direct zou starten. 2. resetten onderhoudsinterval op de auto zelf ging niet goed. gaf na de beurt aan dat ik 20.000 km te laat was voor volgende beurt. Is allemaal wel netjes verholpen, maar verwacht dit niet van mercedes.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Auto geserviced met haal en breng service. Dit leverde een prima ervaring op.

Fantastische service!

Zeer snelle service bij een brandend lampje in dashboard. Omdat verder rijden niet verstandig was, netjes naar huis gebracht door medewerker en diezelfde middag al gebeld dat auto weer gemaakt was. Bij ophalen was de auto ook nog gewassen/uitgezogen! Wat een service!

duur maar goed

Schrik elke keer van het bedrag voor onderhoud, komt altijd iets onverwachts bij. Het is niet anders. Belangrijk is dat ik in een veilige auto rij.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Perfecte service van deze top garage.

Afspraak gehad voor een lekkage in mijn auto. Oorzaak, verstopte waterafvoer onder mijn voorruit. Geen enkel probleem voor Wensink, tevens maar even de kapotte aanstekerplug vervangen, ook geen probleem voor Wensink. Doen ze gewoon. De vervangauto zat in het leasecontract. Net als verleden keer, TOP bedrijf !!!

.......

........

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Goed uitgelegd wat er gaat gebeuren. De uitvoeren ervan is Zeer tevreden afgeleverd met lof aan het vakmanschap en aanwezige personeel.

Ringoven 9

6826 TP Arnhem