netjes geholpen

Goed ontvangen en de koffie was lekker

Goede en deskundige behandeling

We konden snel een afspraak maken en op de dag zelf wachten tot de auto weer klaar was. We zijn erg tevreden over de afhandeling

Service en klantvriendelijkheid

Service en klantvriendelijkheid

• Reden bezoek N.v.t.

Een teleurstellende ervaring........dit had ik niet verwacht

De hulp bij pech onderweg , de mobiliteitsoplossing(Mobilo) zorgde altijd voor een prime oplossing al jaren lang naar volle tevredenheid.... De snelle hulp ter plaatse etc.etc was niet meer van toepassing , Mobilo meld dat ik geen gebruik meer kan maken van haar diensten......?Zal zelf moeten zorgen voor het aanbieden van de auto voor reparatie , een tussentijdse oplossing vervangend vervoer omdat onderdelen niet op voorraad zijn hoorde ook niet meer tot de mobiliteitsoplossingen....moest het zelf maar uitzoeken...belt u de ANWB maar voor deze pech...al met al auto bij u aangeboden ,om weer naar huis te komen was ik genoodzaakt gebruikt te maken van een taxi(ritje: Arnhem-Zutphen....) Hoop u voldoende te hebben geïnformeerd in afwachting van.. verblijf ik met een vriendelijke groet. ps. deze melding gedeeld met de servicereceptie.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Prima.

Prima.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima geholpen na een storing.

Bij binnenkomst prima geholpen en na een diagnose verder met een andere bus en de volgende dag alles weer alles weer als normaal

Klantgerichte benadering

Na het ontvangen van een onterechte factuur gecommuniceerd met de verkoper. Dit is naar tevredenheid opgelost. Andere punt is de wasstraat. Het is fijn om de service te hebben om gratis de auto te mogen wassen op de zaterdag. Echt is de gemiddelde wachttijd 75 minuten. Zonde van mijn vrije zaferdag om zolang te moeten wachten. Terwijl ik elders binnen 15 minuten klaar kan zijn. Is het een idee om te gaan werken met een intekenlijst op tijdsblokken voor het wassen van de auto?

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

buitengewoon teleurgesteld in de oplossing

de oplossing is geen oplossing en ik zit met een onbetrouwbare auto.

Goede service en communicatie

Als ik Dave Nienhaus was zou ik de balie van Nijmegen een paar weken uitnodigen om te zien hoe ze in Arnhem te werk gaan. Zoals ze in Arnhem te werk gaan hoort het. Service zoals je mag verwachten bij een dealer en al helemaal bij het merk Mercedes. Ze zijn duidelijk in communicatie, deskundig, komen afspraken na, denken met je mee en ik kan weer onbezorgd kilometers maken. Ons wagenpark gaat tegenwoordig naar Arnhem.

Snel en accuraat geholpen

We waren content met de snelle hulp.

Zeer tevreden!

Online afspraak maken gaat prima. Fijn contact en goede service.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed en correct geholpen.

Prettig!

Zeer prettig en kundig geholpen

Zeer prettig en kundig geholpen

Zeer tevreden!

Fijn de haal en breng service!

Prima geregeld

Bij de APK voor mijn MB is alles van A tot Z prima geregeld

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

heel goed gegaan en kan weer op weg

de auto moest gekeurd worden en is netjes gebeurd

Wunderbar!

Door mijn zoon ben ik geattendeerd op een terugroepactie van Mercedes. Hij heeft dit gelezen op de RWD site. Vervolgens heb ik zelf gebeld met Wensink. Een afspraak gemaakt en Wensink heeft controle uitgeoefend cq. het euvel verholpen. Vandaar Wunderbar. Suggestie: Het is mi. goed, dat Wensink de berijder voortaan zelf direct informeert en een afspraak inplant en niet wacht tot de ev. onderhoudsbeurt.Dat kan misschien nog even duren. Verder niets dan lof over Wensink.

vriendelijk en goede service

behulpzaam en mee denkend

geweldig

Wat een geweldige garage, snel, vakkundig en auto weer heerlijk schoon

top

lekkere koffie bij het wachten

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Snel en erg netjes geholpen

Al snel werd ik geholpen en informeerde mij over het probleempje dat zich voordeed. Netjes een kopje koffie aangeboden en het wachten duurde minimaal. Al snel kon ik mijn weg vervolgen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

contact maken is een ramp, gelukkig werkt de werkplaats nog goed.

bereikbaarheid via telefoon is een ramp.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima geregeld en snel gedaan. Goede werkplekken.

Alles prima. Geen 10, auto was niet gewassen. :-)

Snel en correcte service

Snel en correcte service alles top geregeld

Jammer

Ik vind het jammer dat ik 2x voor de zelfde probleem moet komen en nog vinden jullie niks helaas is er meer aan de hand dan dat jullie zeggen en de auto heeft garantie dus het moet opgelost worden maar ik moet elke keer diagnose betalen maar jullie vinden niks .

Ringoven 9

6826 TP Arnhem