Gewoon top

Goede service en netjes

afspraak slecht opgepakt

Auto kwam voor onderhoud, wissel winter/zomerbanden tevens gril vervangen en oplossen probleem ipad steunen. Na ophalen auto bleek gril vervangen en oplossen probleem ipad niet te zijn gebeurd waardoor ik weer terug moet naar de garage.

• Deskundigheid N.v.t.

persoonel toegankelijk.

Heeft niets met mijn bezoek te maken, maar met uw "voorstel serviecontract". Restrictie "autowassen, max 12 keer en alleen op ZATERDAG!!" , is in mijn geval geen optie!! Ook het vervallen van vervangend vervoer. In mijn geval met de bus heen en weer, of op elektrische fiets bij windkracht 5/6, met slagregen!!, ca 15 kmheen en ca 15 km terug Ziet u dat zitten??? Voorgesteld dat uw medewerkers altijd voorrang hebben!! De rest van de vragenomdat ik geen inzichr prijs/kwaliteit en het probleem dermate was, dat er weinig deskundigheid nodig was!, daarom NVT zie onder.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vriendelijke medewerkers - denken mee! Mijn Mercedes is weer helemaal gemaakt. Ook nog eens schoongemaakt. Bedankt!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

in alle opzichten tevreden m.b.t. servicebeurt

Wat betreft de servicebeurt, zeer goed. Wat betreft uw mail; de afgebeelde vrouw doet allerminst zeer aan de ogen, daar niet van. Vraag me af wat haar functie is. Wel hoop ik dat Wensink wat meer moeite doet om ook de werkplaats aantrekkelijk te maken voor vrouwen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service, netjes gebeld dat de auto gereed is.

Een dag van te voren via SMS een reminder gekregen voor de afspraak. APK uitgevoerd en binnen 2 uur weer gereed. Prima service en afhandeling

Heel erg slecht

Slechte communicatie en erg slechte afhandeling ik ben zeer ontevreden over jullie service

top service

bekwame en vriendelijke mensen goed advies en geen onnodige reparaties

Goed!

Persoonlijke benadering en goeie service!

Lekker flexibel

Even snel langs toen het mij uitkwam

Perfect!!

Altijd op tijd, netjes besproken, perfect schoon, lekkere koffie!!!

prima service

vriendelijk en een prima service

Topservice!

Medewerker dacht goed met mij mee, telefonist maakte aangenaam contact vooraf aan de afspraak. Het enige wat ik miste was een korte samenvatting van wat er is gedaan tijdens de onderhoud.

Perfect!

Motor liep onregelmatig en de fan maakte lawaai. Problemen zijn snel en vakkundig verholpen. Alles viel onder garantie. Top!!!! Ben bijzonder tevreden. Dankjullie wel.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zorgvuldig en met goed overleg. Wel de neiging om, middels suggesties, extra niet noodzakelijke betaalde taken te kunnen uitvoeren.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prettige ontvangst en snelle service.

erg goed

fijn geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima Gewacht tot reparatie gereed was. Daarna nog ca. waarde bepaling gevraagd voor deze Mercedes en die na de biedingen op internet aan het einde van de dag ook ontvangen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed advies gekregen over het probleem.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Dat wat je mag verwachten van een top merk dealer

Fijn zakelijk contact.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

bandenwissel stond ingepland, jammer genoeg waren de juiste banden er niet dus duurde het langer. Ik kon daar prima werken, dus de vertraging was niet heel erg.

Perfect geregeld

Apk perfect geregeld

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

uiteindelijk goed geholpen maar communicatie kon beter

de eerste keer is mijn klacht tijdens de beurt (ruitenwissers die lawaai maakten) niet opgelost - ik had dit duidelijk aangegeven en de opmerking bij aflevering was dat alles was uitgevoerd - helaas blijkt dit achteraf dus niet gebeurd te zijn de eerste keer - ik ben terug geweest en nu is het wel goed opgelost - men kon niet aangeven waarom dit de eerste keer niet gedaan was, de opmerking dat de lease-mij dat misschien niet goed vond is een misser, in dat geval had men dat mij moeten zeggen en in de praktijk gebeurt dat sowieso zelden - al met al een minpunt voor communicatie!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Keurige service zoals verwacht.

Keurige service.

Ringoven 9