Ik had het verzoek of de werkplaats met mijn auto kon beginnen, zodat ik een afspraak later op de dag makkelijk zou halen. En het was eerder klaar dan verwacht. Top en bedankt voor het meedenken!
Bedrijfsnaam | ENERPAC |
Goed
Goede en snelle service. Ik ben hier zeer goed over te spreken!
Bedrijfsnaam | C.S. Projektburo |
Ik waardeer het contact met Wensink Arnhem, maar ben ontevreden over het centrale contact punt in Apeldoorn, uiteraard is dat contact onpersoonlijk en niet op de hoogte. Dat past niet bij het vertrouwen dat je moet hebben in je garagebedrijf.
. Top
Bedrijfsnaam | Van Gelre makelaardij |
Afspraak gemaakt voor onderhoud. Is helemaal naar wens verlopen. Er waren ook geen bijzonderheden.
Bedrijfsnaam | Hoffmann |
Zat een beetje in een timesqueeze met de bandenwissel. Door er met twee monteurs aan te werken, kon ik nog op tijd op afspraak komen. Top.
netjes de batterijen vervangen van de sleutel
Auto was een Half uur eerder klaar dan aangegeven. Erg prettig als je er op wacht.
Bedrijfsnaam | Capgemini |
Een afspraakplannen ging vlot en er werden duidelijke afspraken gemaakt. Tijdens het onderhoud werd er gebeld en werd ik op de hoogte gehouden. De kosten werden aangegeven en het tijdstip waarop ik de auto kon ophalen. Bij het ophalen van de auto kreeg ik uitleg wat er gedaan was en kreeg ik advies over wanneer de banden aan vervanging toe waren. Ook werd de prijs van de banden aan gegeven. De rekening kwam over een met het eerder genoemde bedrag. Dus super tevreden.
Bedrijfsnaam | Diëtisten praktijk Eetstijl |
prima! E-bike was ook goed en de accu zo goed als vol, bij een vorige service kreeg ik een e-bike mee met een lege accu, was daar niet zo blij mee
de service is op zich prima, maar voor de derde keer is de wisseling van banden niet afgemeld bij het beveiligingssysteem van de auto, waardoor op de snelweg de mededeling verschijnt dat er naar de banden gekeken moet worden. Gevolg: terug naar de garage.
Prima ervaring met goede service
Bedrijfsnaam | Andor Security Service |
Prima voor elkaar, jammer dat de showroom dicht zit, daar is echter niets aan te doen.
Bedrijfsnaam | Dhr. |
Super bedrijf die niet alleen alles van Mercedes wetrn en meedenken met de klant
Bedrijfsnaam | Acoma BV |
Was een prima ervaring, voor herhaling vatbaar.
Goed en soepel
GOEDE ERVARING
Ik zou alleen aangepast willen zien dat de factuur naar het bedrijf gaat en mijn naam op de factuur is fout. Geen P op het einde maar een T. Tevens is een factuur mailen iets meer van deze tijd.
Bedrijfsnaam | ShopBox Nederland |
- vriendelijke baliemedewerkers - goede en professionele service - fijne wachtplekken met koffie en internet - goede leenfiets als alternatief tijdens de pandemie
L.S. Recentelijk heb ik een Mercedes gekocht en ik wilde die graag in onderhoud doen bij een merkdealer. Gezien mijn woonplaats was de vestiging in Arnhem de meest logische. De eerste contacten verliepen telefonisch en zijn perfect gegaan, vol medewerking en professionaliteit. Om het eerste fysieke contact te leggen tussen U als dealer en mij heb ik besloten een set veiligheid velgmoeren te kopen. De aanschaf verliep zonder probleem, ze waren op voorraad. Tegelijkertijd heb ik nog een tweetal portiergrepen besteld. Thuisgekomen kreeg ik van alle velgen de moeren los behalve van een. Deze zat muurvast. Hierop teruggereden naar Arnhem en ik werd keurig netjes geholpen. Tot het moment van betalen kwam. De auto is exact 4 minuten en 50 seconden in de werkplaats geweest en men heeft 1 bout losgedraaid en vervangen voor de nieuwe veiligheidsmoer. Voor deze handeling kreeg ik een rekening gepresenteerd van 17,- euro. Nou gaat het me niet om die 17 euro maar meer om het gevoel/emotie van klantenbinding. Als nieuwe klant had ik meer een reactie verwacht van; "Alstublieft, de wielbout is los en vervangen. Nee hoor, u hoeft niets te betalen dat is de service die wij verlenen". Jammer dat ik dat gewenste antwoord niet kreeg. Ik ben enigszins teleurgesteld weggereden. De wielbout zat erop maar ik heb wel een bittere smaak in de mond. Over een aantal maanden krijgt de auto een grote beurt. Ik maak me er nu al zorgen over. Vertrouwen is iets dat je moet verdienen. Ik hoop dat mijn eerlijke reactie, waarom u hebt gevraagd, niet leidt tot repercussies bij mijn volgende contacten bij de dealer in Arnhem. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Johan te Sligte
Snel, accuraat en vriendelijk
na nog geen 7000km te hebben gereden, na mijn aankoop in maart 2020, ging ik uit van een kleine beurt. Ik heb daarom aangegeven dat ik zou wachten. Ik ging uit van hoogstens een uur. Na 1 1/2 uur werd mij verteld dat het een grote beurt zou worden en na 2 1/2 uur kon ik weer huiswaarts met een ongewassen auto.
Voor de APK was toch wat meer nodig dan verwacht. Wensink zorgde ervoor dat ik thuis werd gebracht. Met de nieuwe banden en helemaal gewassen ziet de E coupe er weer perfect uit.
In 2018 een vrijwel nieuwe Mercedes C-Klasse aangeschaft bij MB dealer van circa 40.000 euro. Altijd volgens voorgescgreven advies van de dealer onderhouden. Daar zit dus ook aardig wat kosten aan onderhoud (ca 5000 euro!!) in. Op 23 februari begon een rood storing lampje met een verwijzing naar de oliedruk. Olie was gewoon op peil maar toch voor alle zekerheid direct de pechhulp ingeschakeld. Vervolgens heeft de hulpdienst de auto geplaatst naar mijn vaste dealer namelijk Wensink te Arnhem. Op 25 februari telefonisch benaderd dat ze onderhoud hebben gepleegd en zonder enige vorm van overleg de bakolie ook hebben vervangen, want dat zou zo voorgeschreven zijn. Dood leuk een factuur van 990 euro in totaal. Ik ben gewend dat dit normaal gesproken in overleg gebeurd. Vooral, omdat ik de auto heb achtergelaten om de storing te verhelpen en niet om bakolie te verversen. Betreffende servicecoördinator die trok zich hier niks van aan en trok zijn schouders een beetje omhoog en de compensatie die hij kon bieden was in termijnen betalen. Lachwekkend?! Of toch niet! Betreft de melding konden zij aangeven dat er niks aan de hand was en maakten me bij wijze van uit voor leugenaar. Gelukkig een foto kunnen aantonen maar ook hier werd niks mee gedaan, want op dat moment zou de motor geen storing aangeven. Ze gaven aan een software update uitgevoerd te hebben (natuurlijk ook vermeld op de factuur) en dat dat de oplossing zou zijn voor de te hoge oliedruk. De sensor en andere mogelijke oorzaken zouden ze uitgezocht hebben. Toen ik vroeg hoe dat kon, en of ze de oliedruk parameters hadden aangepast gaven ze aan van niet. Natuurlijk nam ik hier geen voldoening mee en toen ze het te warm kregen liepen ze weg. Niet bepaald servicegericht. Want indien ze de parameters veranderd zouden hebben had ik of voorheen een serieus risico op motorschade. Uiteindelijk heb ik de rit naar huis niet gehaald want het lampje brandt weer! Weer langs de weg!
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.