Stipt en klantvriendelijk

Corona maatregelen Afspraak maken Leenauto .......alles in orde

Deskundig, vriendelijk en professioneel

Mooie showroom; medewerkers vriendelijk, deskundig, nemen de tijd, behulpzaam. Daarnaast een uitstekende communicatie en adviezen.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Heel goed ontvangen desondanks de covid 19 hebben jullie het heel goed gedaan. M.v.g. ciska derks

Update navigatie

De service beurt was uitgevoerd,maar uiteraard met zo,n lage km stand geen problemen ( 960km ) alleen helaas had men mij van tevoren niet ingelicht over een update voor de navigatie die dan eigenlijk gelijktijdig gedaan had kunnen worden, nu moet ik helaas een nieuwe afspraak maken als ik een update wil laten uitvoeren terwijl dit eigenlijk ook gelijk met de service beurt gedaan had kunnen, de balie medewerker vertelde mij dat nadat de service beurt gereed was,Hij zei dat ik dit bij de volgende beurt ook zou kunnen doen,maar dat moet je van te voren wel aanvragen wat eigenlijk standaard moet zijn en niet moet aanvragen.

Behulpzaam en snel

Ik word altijd snel en goed geholpen, iedereen is super vriendelijk

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Geweldige service. Verstaan hun vak!

Sinds een half jaar rij ik Mercedes met volle tevredenheid. Mijn auto ging voor een beurt naar Wensink Arnhem en ben daar geholpen door Ronald Jacobs op een zeer prettige fijne manier. Heeft hart voor zijn werk. Accu was bijna aan zijn einde en heeft naar het filiaal gebeld waar ik de auto gekocht had, zij gaven aan dat de accu op hun kosten vervangen kon worden. Geweldige service! Maar naast deze service was het contact erg prettig en duidelijk.

zwaar klote

ik heb al bij verschillende bedrijven een auto gekocht audi,bmw,volvo en heb daar nooit geen problemen ondervonden,nu ben ik overgestapt op mercedes maar had van zo een bedrijf een hoger servisch verwacht. het begon nadat onze verkoper Rik ziek thuis kwam te zitten ,hebben nooit geen reactie van wensink gehad op emails en na meerdere keren telefonisch geprobeerd kregen we een andere verkoper,afgesproken aflevering in overleg op 04-01-2021 om 11 uur,een paar dagen voor aflevering krijg je telefoon dat dit niet door kan gaan om een lullige reden [kentekenplaten]. naar meerdere telefoontjes met verschillende mensen bij wensink toch afleveren 04-01-2021 alleen eind van de dag om 15.00 uur. kom je bij de aflevering zeggen ze trek het kleed er maar vast af dan maak ik de papieren in orden als of je boodschappen kom doen bij de jumbo,kleed ervan af zitten er verschillende vieze bruine vlekken op de lak van de auto,dit wordt dan even vlug afgeveegd. ik ga er toch van uit dat zoiets op voorhand wordt gecontroleerd,dit allemaal plus de short lease van de tijdelijke mercedes c wat ook niet soepel tot stand is gekomen. regelmatig heb ik vragen gehad bij fons en de ene keer zegt ik ben nu met klanten bezig bel later wel terug ik zeg prima en vervolgens bel ik zelf maar naar 3 dagen terug,al dat soort zaken bij elkaar opgeteld is mijn ervaring extreem teleurstellend geweeest. terwijl normaal gesproken bij boven genoemde dealers zeker het geval was om met een big smile uit de showroom te rijden.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Mooie zaak en deskundige prettige medewerkers

Goede afhandeling

De communicatie was prima. Ook over de vervangende voorruit die beschadigd geleverd was. Opmerking niet Wensink Arnhem gerelateerd: meteen na ontstaan van schade via de Mercedes-me-app contact gezocht met Mercedes. Tot nu toe geen reactie ontvangen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer tevreden over de coulante oplossing van Wensink.

Auto is 2 jaar oud. Defecte verlichting in dashboardkastje. Oorzaak blijkt draadbreuk onder dashboard na 2.5 uur zoeken à €100,=/uur gevonden en opgelost. Door Wensink coulant behandeld met een rekening van €100,=. Keurig opgelost zover! Zeer teleurgesteld in MB Nederland. Zij geven absoluut niet thuis bij deze storing, waarbij het een spontane draadbreuk blijkt te zijn. Het kan natuurlijk altijd, maar dat er dan niets vanuit MB wordt gedaan is triest. Auto is net uit de fabrieksgarantie. Gelukkig denkt Wensink hier wel aan de klant. Complimenten! Vriendelijke groet, Erwin Derksen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed personeel met veel kennis.

Goed geholpen, goed op de hoogte gehouden van de voortgang, vriendelijk en deskundig personeel. Onderdelen zijn prijzig, maar dat weet je als je Mercedes wilt rijden.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Geweldige service met duidelijke uitleg van werkzaamheden

Goede haal en breng service met stephan, duidelijke werkzaamheden en met afstemming vooruit. Helder verklaring van de kosten en ayto weer helemaal schoon en onderhouden terug.

tevreden

zeer tevreden, personeel heel vriendelijk en werken goed doen hun best om de klanten toch veilig de weg op te sturen netjes.

Vriendelijk en flexibel

Gewoon goed

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

helaas de storing niet kunnen vinden en auto weer meegenomen

Misschien dat er zoals mijn storing er een ander systeem komt scheelt mij tijd en kosten, voorheen was er nog de service dat ik een auto kosteloos ter beschikking kreeg. Nu weer extra komen omdat de storing niet te vinden was

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Correct en vakkundig

• Reden bezoek N.v.t.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Altijd prettige ontvangst. Perfecte voorlichting, geen nieuwe onderdelen als het niet strik nodig is. ( banden fusee pennen!!!) Dus al vele jaren klant, bedankt

Helemaal prima

Het zit in de kleine dingen, je wordt verwacht, de vervangende auto staat voor de deur klaar en is prima. Bij afhalen is auto fris gewassen en staat ook nog eens mooi geparkeerd waardoor je weer zo wegrijdt. Vriendelijke medewerkers.

Uitstekende service en kwaliteit

Prima geholpen aan de balie en duidelijke uitleg gehad over de aankomende reparaties.

Zeer goede service!!!

Je wordt altijd vriendelijk geholpen en zij leveren altijd een goede service. ik ben dan ook zeer tevreden, of het nu gaat om mijn bedrijfbus of prive auto.

Zeer aangenaam zaken doen

Het gehele verkoopproces heb ik als aangenaam ervaren, keurig! Ontvangst bij afleveren was ook netjes en ondanks alle Covid maatregelen werd er door de adviseur toch, binnen de grenzen, alle tijd genomen voor uitleg en introductie van de auto. Jammer was wel het ontbreken van een stukje communicatie uit Mercedes zelf over niet geactiveerde, maar wel aanwezige en betaalde, opties. Dit had het verhaal compleet gemaakt, al kan de dealer in kwestie hier weinig aan doen.

• Service N.v.t.

Slechte communicatie

Helaas een minder prettige ervaring. Mijn apk werd afgekeurd op een montagefout van de trekhaak van de vorige dealer. Wij hebben maanden daarvoor de auto eerder bij wensink gebracht voor een controle en toen kwam er niets uit en werd er niets gezegd over dd zorg over de trekhaak. Na een uur wachten moest ik de vraag stellen waarom mijn auto wel bij de parkerrplaats staat en ik hem niet mee mag nemen. Ik vond het niet trsanparant. Naast de apk kosten kwam ik thuis ook met een factuur van boven de 200 euro om de montagefout te kunnen betalen en nog eens de apk te plannen en weer te betalen. En misschien zelfs problemen te krijgen met de verzekering nu want ja apk is afgekeurd. Jammer dat er niet vooraf duidelijk word gemaakt wat er speelt en er niet gecommuniceerd wordt over de mogelijkheden om het op te lossen. Maar dat is een persoonlijke ervaring. Voor hetzelfde geldt dat het voor een ander wel op deze manier fijn werkt.

Communicatie kon veel beter

Matige statusupdates, weinig verwachtingsmanagement.

Professioneel bedrijf

Ringoven 9