Mijn ervaring is goed Ze zijn zeer beleefd en ik word vriendelijk geholpen. Alleen vind ik dat ze een haal en ophaal service moeten bieden...zonder een overdreven bedrag te vragen! Jullie vragen een overdreven bedrag voor een vervangend vervoer!
Bij de aankoop en keuze van mijn nieuwe auto werd alle tijd genomen om mij te begeleiden in de juiste keuze.
Doen hun best vriendelijk en vakbekwaamheid zeer hoog
Bedrijfsnaam | Heffiq |
Goede ontvangst snelle service.
Keurig afgeleverd super service!!
Bedrijfsnaam | Snapper |
Telefonisch contact is goed, vestiging is goed bereikbaar en staat je vriendelijk te woord. Bij afgifte van de auto word je direct geholpen aan de receptie en ze geven duidelijk uitleg. De monteur hielp zelfs met het uitladen van de winterbanden. Dezelfde vriendelijke monteur hielp ook weer met het inladen van de zomerbanden (terwijl ze al bezig waren met opruimen), heeft oog voor klantgerichtheid. Ook het ophalen van de auto ging goed, je word direct geholpen. Telefonisch was al doorgegeven dat de factuur lager kwam te liggen dan een eerdere keer was besproken, prettig uiteraard, maar dat had geen invloed op de rest van de (wederom) positieve klantbeleving.
Kennis van zaken en persoonlijke benadering. Top.
Goede ontvangst en op tijd weer gereed!
ga zo door.
Bedrijfsnaam | Baltussen Montage |
Begeleiding tijdens het uitkiezen en aanpassing van de lease auto was van wereldklasse eveneens de begeleiding tijdens het afleveren.
Goed
van wege verhuizing zijn de winterbanden door Mercedes verhuisd van Autostrada bij Rotterdam naar Wensink Arnhem. De bouten van de wielen (20 stuks) zijn kennelijk zoekgeraakt. Wij hebben ze nooit in de auto gehad of thuis. Ook niet in Rotterdam. Nu wordt er 66,11 euro in rekening gebracht voor nieuwe bouten (excl.btw). Wij hebben het verzoek gedaan de wielen te verhuizen en gezegd als daar kosten aan verbonden zijn horen we dat graag. Het voelt niet helemaal eerlijk dat wij de zoekgeraakte bouten moeten betalen. Verder was de nota naar een verkeerd huisnummer gestuurd en kunnen wij op de nota niet vinden of de bandenwissel en opslag zomerbanden heeft plaatsgevonden.
Bedrijfsnaam | Particulier |
Na 3 maanden communiceren via telefoon & email uiteindelijk erin geslaagd fatsoenlijke service te krijgen voor mijn auto. Auto in juni gekocht en na een maand een aantal vragen & problemen aangekaart. Door zeer slechte interne communicatie pas in oktober een afspraak kunnen maken om gemelde vragen & problemen op te pakken. Service correct uitgevoerd.
Zoals ik tot nu toe gewend ben goed geholpen vriendelijke medewerkers en deskundig geadviseerd.
Veel over Dreef prijs
prettige en vakkundige afwikkeling
Het is altijd een mooi moment wanneer je je nieuwe auto mag ophalen, maar bij het ophalen van de CLA werden onze verwachtingen door Stephan overtroffen. Wat wij het meest prettig aan deze ervaring vonden was dat er alle tijd genomen werd om ons alles uit te leggen. Vanwege het doek over de auto en de bloemen die we kregen werd het een extra feestelijk moment. We waren veel te vroeg aanwezig maar werden toch gelijk geholpen. Ook het belletje een paar dagen na de aflevering wordt gewaardeerd!
Bedrijfsnaam | Orion Engineering |
Heb echt een top ervaring gehad bij Wensink en ze deden alle moeite om alles uit te leggen en om na een week na te bellen om te vragen hoe de nieuwe auto beviel en of ik evt vragen nog had.
Duidelijke uitleg en leuk om een nieuwe auto onder een doek vandaan te trekken.
Bedrijfsnaam | Facta |
Snel en op tijd waren klaar , vriendelijk en zorgzaam.
Bedrijfsnaam | GS Dienstverlening |
Na een uitstap te hebben gemaakt naar een Kia stonic,ben ik terug gegaan naar de Mercedes.mijn man heeft bijna zijn hele leven Mercedes gereden.het is een geweldige auto!ik zit er in met een grote glimlach.
Prettige, duidelijke communicatie zowel tijdens de verkoop van de auto als de aflevering. Uitgebreide uitleg van de systemen door de productexpert.
Service is netjes uitgevoerd en informatie mbt de benodigde vervangingen gecommuniceerd. Auto was ook mooi schoon van binnen en buiten na de beurt, wat ook fijn is. De kosten van het onderhoud vielen wel wat tegen (meer dan verwacht), maar daarover was ik vooraf netjes geinformeerd om daarmee akkoord te gaan.
Telefonisch afspraak gemaakt voor winterbanden wissel, kon er op wachten 3 kwartier tot een uur. Bij aankomst werd mij verteld dat het bijna anderhalf uur zou gaan duren
Op de manier hoe het nu gaat Prima
Bedrijfsnaam | Reym |
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.