alles verliep goed en vrinedelijk

Zoals steeds adequaat contact vooraf en vlotte, duidelijke afhandeling, incl. service. Ik ben en blijf een goede klant

Super service!

Top dat de auto op locatie wordt opgehaald. Vervolgens de auto weer geheel onderhouden met nieuwe banden en helemaal schoon van binnen en buiten terug ontvangen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Nergens anders zo een top level van service meegemaakt

Snel, duidelijk, transparant en met uitstekende communicatie/overleg. Hier wordt een mens vrolijk van. Betere afstemming op het online maken van de afspraken is zeker gewenst. Ik rekende op de gratis haal/breng service zoals online is geaccepteerd. Een ware teleurstelling en zeer vervelend als dit achteraf niet blijkt te kunnen. Ik heb er tenslotte al op gerekend. Het antwoord via de telefoon: "de afspraak staat pas vast als wij dit hebben bevestigd" heb je als consument weinig aan. Ik had al veel moeten regelen om een afspraak te realiseren. Als dit niet blijkt te werken lijkt het mij beter om te stoppen met het online maken van afspraken. Je kunt er tenslotte niet van op aan. Dit past echt niet bij een top MB garage..

X

Snel en efficient

Probleem opgelost, terwijl ik lekker rustig kon werken op de locatie

Gaat goed nu

Afspraak wordt nu goed nagekomen prima

Toppie

Er gaat niets boven de echte Mercedes dealer!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

De auto is prima opgeleverd.

Het is nog wel even wennen. Er is in 7 jaar veel veranderd. Binnenkort is mij nog een extra uitleg aangeboden.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Snel en vakkundig geholpen

Instrumentenpaneel moest vervangen worden. Snel geholpen en de auto schoon terug gekregen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima service en conform afspraak

Alles gedaan volgens afspraak en bovendien krasjes grotendeels weggewerkt. Enige kritiek punt : Bij binnenkomst staat dat mondkapje verplicht is. Sommige bezoekers hielden zich er aan en sommige niet. Werd niet op geattendeerd. Maar wat erger is eigen personeel droeg geen mondkapje en kwam ook veelvuldig dicht bij koffie halen, voelde niet geheel veilig. Lijkt me verbeterpunt. Met vriendelijke groeten theo versteeg

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Opm; bijzonder vreemd dat bij deur een bordje hangt waar alle bezoekers gevraagd een mondkapje te dragen en het personeel ook wat je te woord staat dan geen kapje draagt.

Very good

All was good

Professioneel en vriendelijke behandeling

Mijn eerste Mercedes maar zeker niet mijn laatste

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Correcte behandeling door de balymedewerker.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Auto lekker schoon terug en rustig kunnen werken op een gepaste afstand.

Auto lekker schoon terug en rustig kunnen werken op een gepaste afstand.

Goed en netjes.

Netjes geholpen. Alleen graag wat meer feedback na het bezoek.

Rammel mysterie opgelost

1e bezoek niet kunnen vinden rammel wel kunnen horen. 2e bezoek bodemplaten gedemonteerd om te kijken waar de rammel zich bevindt. Wat blijkt een marter heeft daar een auto-onderdeel neergelegd van merk Citroën:-) Geen winnaar geen verliezer. Hopelijk een coulante afhandeling Mercedes!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

prima service en rustige sfeer tijdens het wachten

dit was de eerste keer dat ik bij een service beurt ging wachten ik heb er geen spijt van want er is volop beweging in het bedrijf

niet anders verwacht

Ik zat lekker binnen, het regende buiten en onder het genot van een kopje koffie werd de reparatie uitgevoerd. na ongeveer 20 minuten stond ik weer buiten. waar het opgehouden was met regenen. Groet Hans Schut

Wat een keurig bedrijf!

Na het brengen van de auto ben ik nog een paar maal gebeld om zaken door te spreken. Prima. Jammer was dat de auto niet gereed was op het afgesproken tijdstip omdat de banden die moesten worden gemonteerd niet op tijd aanwezig waren wegens onduidelijkheid over het type band. De auto werd keurig gewassen afgeleverd.

fijne ontvangst

direct geholpen om mijn klacht te verhelpen

Zo als altijd top

Auto rijdt altijd lekkerder na een onderhoudsbeurt en is van buiten en binnen weer tip top.

Netjes en snel gedaan

Ok

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

degelijk maar aan de prijs

Repareren goed, degelijke organisatie, wel aan de prijs. Af en toe wat rekening houden met de situatie ten aanzien van dingen die niet voor 100 % gerepareerd zijn en wel 100% uit factureren vind ik niet reel.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Zoals Mercedes experience hoort te zijn

Geen

Ringoven 9