• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Het probleem is niet opgelost

Onderdeel auto zit nog steeds los

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima service en korte wachttijd

Gied ontvangen en snel geholpen. Ga zo door

Top service.

Ik ben direct geholpen en ook is er vervangend vervoer geregeld. Daarbij ben ik op de zelfde dag gebeld en is mij duidelijk uitgelegd wat er is gecontroleerd en uitgevoerd. Al met al een zeer goede service.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Tijdens het uitvoeren van de service beurt heb ik gebruik kunnen maken van een aparte ruimte zodat ik mijn business meetings kon laten doorgaan. Dank

Perfecte en vriendelijke service

Vriendelijk Met luxe zit om te wachten. Met lekkere koffie. Mooie auto's om te bekijken Vlotte afhandeling

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Perfect uiterst netjes en correct

Bij het ophalen van mijn nieuwe lease auto perfect geholpen en alle tijd genomen om uitleg te geven over de auto en hoe het te bedienen. Ook door de verkoper nadien contact opgenomen over hoe de eerste km bevielen. Uitermate correct en plezierig.

Conform afspraak

Snel afspraak kunnen maken Goede ontvangst

Kundig en goed

Vriendelijke ontvangst, hele maal top

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Makkelijk online een afspraak maken en netjes uitgevoerd

Nadat ik makkelijk online een afspraak heb gemaakt ontvang je per mail een bevestiging. Later nog een herinnering en een herinnering per sms. Ik kan het zeer waarderen. Op de afgesproken tijd wordt er direct gestart en binnen 2 uur is de beurt gereed en staat de auto netjes gewassen en uitgezogen klaar.

Geweldige service

Nieuwe sd card voor navigatie besteld, deze werd nog geleverd voor de actie prijs. Terwijl de actie reeds was afgelopen. Maandagmiddag gebeld en besteld dinsdagochtend al thuis. Geweldige service.

• Reden bezoek N.v.t.

Geweldige aflevering gehad van mijn nieuwe lease auto!

Uitleg was duidelijk, auto stond er geweldig bij en tijdens het proces goed op de hoogte gehouden omtrent de situatie. Daarnaast Corona proof de auto kunnen ophalen!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prima, kort maar krachtige ontvangst. Snelle terugkoppeling gereedheid en vervangend vervoer stond klaar

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede nette vlotte snelle service

Goede dealer, personeel is netjes beleefd naar de klanten duidelijkheid en eerlijkheid bieden ze. word niet omheen gedraaid. Enigste minpuntje is dat tijdsafspraken meestal uitlopen voor ze aan je auto beginnen. Mensen die van ver komen zoals ik hadden ze dan beter van te voren kunnen bellen met de mededeling van we lopen uit als u wat later komt dan beginnen we gelijk aan de auto. VB afgelopen vrijdag 18 september 2020 om 13h00 een afspraak auto gaat pas om 13h25 naar binnen. Is dat ik het zelf constateer maar word niet gezegd bij binnenkomst we lopen wat achter en of van te voren gebeld kom iets later. Verder hebben ze alles god voor elkaar bij Wensink. Fijne dealer

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Snelle en vooral nette service!

Helaas was ik vanochtend nog niet zo wakker, en trok de electrische achterklep naar beneden. Jammer genoeg werkt dit niet bij onze bus, hierdoor was de achterklep ontregeld en kon niet meer dicht. Gelukkig na een belletje kon ik meteen naar Wensink Arnhem. Onder het genot van een bakje koffie werd de auto weer op nieuw ingelezen. Leo en collega’s bedankt voor de snelle en vooral goede service!

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Niet echt tevreden of echt niet.

De bus heeft na de tijd olie gelekt. Daardoor is een grote olievlek op ons pad ontstaan. Bij terugkomst in de garage werd gezegd dat het niet goed was schoongemaakt na het vernieuwen vd olie. Er is opnieuw iets vastgedraaid en dat zou het zijn. Echter na het weekend was er weer olie gelekt. Het is uiteindelijk verholpen en we kregen een emmer kattegrit en een oplosmidde meel. Dat moest volstaan. Maar na tweemaal behandelen is de vlek maar weinig minder.

prettige aflevering

Het ophalen van mijn nieuwe Mercedes was zeer netjes geregeld. Eerst de formele zaken inclusief de installatie van de Mercedes Me app. Daarna de gefilmde onthulling en nog een uitgebreide uitleg van alle functies en knoppen. Precies zoals het hoort.

• Service N.v.t.

Super professioneel

Leuke ontvangst, duidelijke uitleg en gedreven medewerkers

Optijd geregeld

Makkelijk afspraak maken,

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Nieuwe auto op gehaald en een uitsekende uitleg gehad over de auto. Overal ruim de tijd voor genomen.

Vriendelijk personeel!

Alles ging soepel netjes en snel!

Direct en goed geholpen

Jammer dat er geen koffie was

redelijk

nvt

reparatie niet uitgevoerd.

mijn bus voor teruroep actie weggebracht.en bij de balie aangegeven dat de schuifdeur aan de binnenzijde niet open kan( ik heb al een keer vastgezeten,gelukkig mijn mobiel bij me zodat een collega mij kon redden) bij het telefoon gesprek om de bus op te halen weer aangegeven en de monteur gaf aan dat daar ook naar gekeken was. helaas is hier dus niet naar gekeken en kan de schuifdeur nog steeds van binnenuit niet open.

Ringoven 9

6826 TP Arnhem