Hele goede service

Mijn Mercedes uit 2003 heb ik in onderhoud bij Wensink in Arnhem. De service is zeer goed en er word goed overleg gepleegd. De klant voelt zich als een koning!

Prima!

Tijdens de standaard onderhoudsbeurt zijn er enkele aandachtspunten opgegeven. Alle punten en vragen zijn opgelost en beantwoord.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Grote onvoorziene onkosten van occasion auto na garantie.

Dit is onze 2de Ford die wij bij wensink gekocht hebben. De eerste auto hebben wij na een jaar nieuwe banden op moeten doen en nog meer onvoorziene kosten. Bij elkaar €1500. Het bedrag was meer maar uit coulance hebben ze korting gegeven. Na onze klacht. Wij zijn toen overgestapt naar een andere garage, ook van wensink in de hoop dat dit beter zou zijn. 2de auto na een jaar, zijn we weer verrast met hoge kosten. De remschrijven en remmen moeten vervangen worden. Voor de zekerheid hebben we dit niet bij wensink zelf laten doen maar bij een andere vakgarage. Kosten €1000.00. Wederom weer hoge kosten voor een jonge auto. Ondanks alle hoge kosten zijn we tevreden over de Ford auto.

Altijd super !!

dank je Fons je bent een topper!!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Slechte omgang met mijn klacht. Niet serieus genomen.

Mijn klacht; weinig vermogen die ik twee achtereenvolgende onderhoudsbeurten heb geuit, is niet serieus genomen. Ik heb minstens een jaar hierdoor met een niet werkende turbo gereden. Door het lage vermogen had ik uiteindelijk de intentie mijn auto te laten tunen. Bij dit bedrijf ondekte men wat er aan de auto mankeerde. Bij terugkomst met klacht bij de dealer heb ik verzocht een monteur te laten rijden. Deze onderkende onmiddelijk de klacht. En was verbaast dat zijzelf de auto in onderhoud hadden. Uiteindelijk heb ik, na heel wat heen en weer praten met de balie medeweker 20% op de rekening van ca.€1100,00 gehad.(mager, een bevoegd hoger manager was niet aanwezig)

Super goed geholpen

Goede ontvangst. Goede voorlichting over alles wat gebeuren moest. Super goed op de hoogte gehouden van wat er met de auto moest gebeuren. Bij ophalen uitleg gekregen over de rekening. Dus meer dan tevreden

Zoals het hoort!

Bij een merk als Mercedes mag je uitstekende service verwachten en dat geeft Wensink ook.

Degelijk

Geweldige auto

alleen de navigatie laad me in de steek is goed ingesteld maar neemt erg vreemde wegen die nie logie s zijn Ik hoop dat hier nog iets aan te doen is ?

Correct

Correct en goede service en deskundigheid

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Prima partij om zaken mee te doen.

Goed geholpen, probleem kon niet direct worden opgelost, vervangende auto snel geregeld.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Service die klopt met de standaard van het merk

De aflevering vaan onze nieuwe sprinter is perfect verlopen, alles erop en eraan zoals besproken. Op de gewenste tijd in overleg is alles mogelijk. Zeer prettig en klantvriendelijk zoals je mag verwachten van een mooi merk als Mercedes-Benz!

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Lekker snel

Was te vroeg maar toch direct geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Ik rij al meer dan 45 jaar Mercedes altijd prima tevreden en als er al eens iets is wordt dit prima opgelost zoals ook nu weer omdat mijn verzekering de auto niet accepteerde zonder klasse die alarm. Ook dit werd direct opgelost door Fons Evers. Dat is ook de reden dat ik altijd Fons benader voor een nieuwe aankoop.

Het kan niet beter

Correcte en vriendelijke behandeling

Keurig netjes gerapareerd

Het is en blijft prima. Echter afdeling verkoop moet op zijn tellen passen met geen offerte of niet terugbellen.

Was prima

Prima oplossing

Top service.

Vriendelijk personeel en duidelijke uitleg over eventuele punten die nodig zijn aan de auto. Al met al top service. Ga zo door en tot de volgende service.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

heel vriendelijk geholpen en goede service

Serieus en vriendelijk geholpen door Dhr. H.Mullink.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Wat een fantastische wagen!

Ik ben verrast door alle innovaties die de auto bevat en het weggedrag is fantastisch. Top service bij Wensink!

Verbaasd

Ik ben vandaag niet thuis maar wanneer de MB nu al gebracht is hoef ik hem maandag as niet meer op te halen. Lekker makkelijk. Gooi de sleutel maar in de brievenbus.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Hele fijne auto

Zeer fijn en deskundig geholpen met aankoop van Citan nadat Vito stuk was gelopen Uw verkoper Andy Ramerman is een aanwinst voor Uw bedrijf deze man is zeer sociaal klantgericht en heel erg meedenkend en betrokken bij aankoop van nieuwe auto

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Tevreden

ik ben zeer snel en zeer goed geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Zeer goed, zeer goede service en aardig personeel!

Ringoven 9

6826 TP Arnhem