Mijn auto is net bij een ‘terugroep-actie’ van de garage in Arnhem geweest waar de leidingen/ bekabeling vd airco is vervangen... ik kreeg de auto terug waarbij alles onder service viel ... ook nog helemaal schoon van binnen en van buiten! Super blij mee!!

Een goede ervaring.

Alles keurig naar wens afgeleverd.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Snel en vriendelijk geholpen .

Weet alleen niet of mijn probleem is verholpen . Heb hierover in overleg een afspraak gemaakt en kijk het even aan tot de volgende onderhoudsbeurt.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ook met de crisis goede service

Bij aankomst zie je dat er netjes aan alle maatregelen ivm COVID-19 wordt gedacht. Ook weer goed ingelicht dat een software update nodig is en hoe lang dat duurt en of ik daarop kan wachten. De mogelijkheid om dan ter plaatste te kunnen werken met een kop koffie erbij is prima.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik ben zeer tevreden over de werkwijze van Wensink.

Ik ben zeer tevreden.

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Geweldig geholpen!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Ben pas mijn man verloren alles is nieuw zoals apk en grote beurdt naar de garage brengen dus afspraak gemaakt met de werkplaats komen ze mijn sjees ophalen en terug brengen super sevice ik ben 71 dus risico groep Henk hier zo blij mee ook had ik wat krassen op mijn portier hebben ze prachtig weg gewerkt geweldig het is jammer dat jullie geen kleine mercedus hebben anders kocht zo een nieuwe bij Wensink

Erg goed geholpen!

Aardige mensen en denken goed mee

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Van begin tot eind een tractatie, enige nadeel is de wachttijd, maar dat begrijp en vergeet je als je dan eindelijk mag instappen!

Prettige en kundige medewerkers

Ondanks dat de huidige situatie wat feestelijkheden wegneemt, heb ik t ophalen van de auto als zeer prettig ervaren. Ook de nazorg scoort een goed.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Grote beloftes worden niet nagekomen

Zouden binnen uur aanwezig zijn duurt het 3 uur

Slecht

Slecht, krijg auto terug met klachten

Vakkundige merkservice

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vervelend dat werkzaamheden maar half zijn gedaan

Ik vind het jammer dat, ondanks dat de afspraak enige weken geleden gemaakt is, dat de onderdelen die voor de terugroepactie nodig zijn er niet waren. Dit betekent dat ik nogmaals terug moet en dat kost onnodig tijd. Beter was geweest de afspraak tijdig af te zeggen en een nieuwe afspraak te plannen. Of het door Corona veroorzaakt is is mij niet duidelijk maar het blijft vervelend. Zeker gezien de mededeling dat de auto zonder het vervangen van de airco vloeistof mogelijk niet door de APK komt. Ik ben beter gewend van wensink.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Geen aanvullingen, in een woord Perfect!

Zie boven.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Zakelijk correct en persoonlijk vriendelijk

Eigenlijk had ik al besloten bij een andere garage een auto te kopen. Toch nog even bij Mercedes langs. Dankzij de persoonlijke benadering van verkoper F. Evers een proefrit gemaakt en vervolgens overtuigd geraakt dat de Mercedes B de beste keuze was. Zakelijk voorstel klopte, vervolgens knoop doorgehakt. Aflevering geheel volgens afspraak.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prettige ontvangst en afhandeling storingen

nvt

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service! Duidelijke communicatie en auto netjes op tijd weer klaar!

Wensink Top!

Wij zijn in het bezit van het nieuwe model cla. Helaas vol met kinderziekten die ondanks de inzet van Wensink niet onder controle te krijgen zijn.

werd direct geholpen

goede ervaring

Zeer attent, behulpzaam en begripvol

Zeer attent, behulpzaam en begripvol

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Verkopers zeer attent en begripvolle ideeën. Had nog verschillende vragen en ben prima geholpen met duidelijke uitleg. Ik mag ten alle tijden komen voor uitleg!

goed service

Net gemiddeld

In eerste instantie kon ik voor een waarschuwingslampje over motordiagnose niet de auto laten uitlezen. Dat vond ik echt slecht! Ik moest er een afspraak voor maken, te gek voor woorden!!! Iemand die een waarschuwingslamp op zijn dashboard ziet aan gaan wil weten wat er aan de hand is en of hij zonder zorgen verder kan rijden alvorens er naar te laten kijken. Uiteindelijk besloot de chef werkplaats toch naar de waarschuwing te kijken waaruit bleek dat een NOXmetet kapot was die verder gelijk vervangen werd onder garantie. Dat was dan wel weer goed maar de aanvang was echt niet ok!!!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

De auto was later kaar dan afgesproken

de service is redelijk ik moest zelf einde van de dag bellen of de auto al klaar was en ik zou ook een overzicht van het gedaande onderhoud krijgen via de mail tot heden heb ik dat nog niet gehad.

• Deskundigheid N.v.t.

Ringoven 9