Waardeloos

Slechte medewerkers, onvriendelijk en echt waardeloos. Ons auto heeft nog geen half jaar terug een grote beurt gehad. De auto gaf weer een onderhoudsbeurt aan. Opnieuw afspraak gemaakt volgens de medewerker was me auto weer toe aan een grote beurt. Hij had de factuur al klaar liggen. Toen ik hem probeerde uit te leggen dat ik nog geen half jaar een grote beurt heeft gehad. Nee, dat kon niet...naar veel discussie moest ik met hem mee naar zijn hokje achter de balie. Daar moest ik met hem uitzoeken..Opgegeven moment zij hij..ja maar je auto was dan toe aan een kleine beurt. Ik heb het betaald voor de kleine beurt. Maar kan me gewoon niet voorstellen dat mijn auto binnen een half jaar zowel een grote als een kleine beurt moet ondergaan. In dat half jaar hebben wij nog geen 10000km gereden. Ik denk max 8000km. Er is ook geen navigatie update gevoerd. Terwijl ik specifiek om vroeg. Ik ben nu erg klaar mee...Met een woord Arnhem wensink is waardeloos. Dit is ook niet de eerste keer. Wij zijn meerdere malen naar Wensink geweest..met elke keer een grote teleurstelling. Medewerker die mij paar keer heeft geholpen is echt waardeloos, ik kan niet snappen dat er dit soort gasten bij zo een groot bedrijf kunnen en mogen werken. Ze moeten eerst leren hoe ze klant vriendelijk moeten zijn. Dat moet op nummer een staan. Maar blijkbaar werkt dat bij Wensink anders. Zonet gebeld met de Mercedes dealer in Veenendaal. Voor een afspraak omdat ik uiteraard niet tevreden ben over Wensink in Arnhem. Daar heb ik dit ook uitgelegd. Volgens de medewerker in Veenendaal kan en mag dit niet. Dus de medewerker heeft mij tenonrechte dubbele kosten in rekening gebracht. Dit bevestigd weer mijn gevoel over Wensink Arnhem. Echt belachelijk!

top

top

Top.

Contact met de afdeling verkoop, in mijn geval de heer Fons Evers, is prima. Staat altijd voor ons klaar, komt zijn afspraken na en is zeer behulpzaam.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Geweldig service van verkoop t/m aftercare

Goed geholpen door Lars tijdens verkoop t/m levering. Altijd open voor bekijken van opties en helder in communicatie. Activatie van modules top geregeld door Stefan. Voel me altijd welkom op locatie Arnhem met altijd mooie auto en goede service.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prachtige auto met veel features

Wij werden vriendelijk ontvangen, een prima overdracht van de prachtige nieuwe Mercedes A180

prettig

Goede aflevering, prettig contact met de verkoper. Wel jammer dat winterbanden niet direct geregeld zijn voor aflevering. Proactieve communicatie hierover laat wel te wensen over.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Bij het brengen van de auto nog even doorgenomen of er nog gebreken zijn. Wij gaven aan dat we attentiesignaal horen terwijl er niets aan de hand is meestal ook op de zelfde plaats bijvoorbeeld bij de brug van Westervoort. Bij de receptie gaf de persoon aan dat er waarschijnlijk een up date geïnstalleerd moet worden en dit waarschijnlijk onder garantie valt vreemd dat is toch garantie de auto is nog geen twee jaar en daarna valt dit toch ook onder garantie? Dat viel mij wat tegen. Verder prima geholpen rekening valt wat tegen maar ja dat is nu eenmaal zo.

Boven verwachting

Voor het eerst voor een Mercedes gekozen. Al bij de aflevering gaan je ogen er van glinsteren. Rick Bouwman heeft er echt een feestje van gemaakt en de tijd er voor genomen. De eerste 2000 km zijn zoals ik van een Mercedes zou verwachten. Alleen de snelheid aanduiding van de navigatie laat te wensen over, geeft regelmatig niet de juiste snelheid door wat er op dat moment gereden mag worden.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Great service by Rik bouwman. Always available for the customers and amazing person.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Prettig en snel geholpen

Super!!

Dit was mijn eerste ervaring in de Mercedes garage: Ten eerste voelde ik me erg gezien, serieus genomen en werden mijn hond en ik zeer vriendelijk door alle werknemers begroet 😉 Ik kwam alleen voor een terugroep actie / update maar er bleek een lek te zitten in mijn koelvloeistof reservoir en deze is ook direct vervangen! Heel geweldig, erg blij mee!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

normaal oke nu waardeloos.

wanneer de auto komt voor de eerst beurt en er zijn wat kleine mankementen aan, verbaast het me dat er 2 dagen aan gewerkt moet worden omdat er geen remblokken voor de vooras op voorraad liggen? kan gewoon niet, men wist dat de auto binnen kwam al een maand van te voren, met klachten en als dan blijkt dat ze ook nog veersleten zijn, sla je de plank mis en over de prijs kwaliteit kan ik niks zeggen want de rekening is er nog niet.

Probleem niet opgelost

Ontwaseming linker buitenspiegel nieuwe B werkt onvoldoende. Nieuwe afspraak gemaakt.

prettig ontvangst, top geregeld

verkooptraject auto was prima geregeld, geen negatieve kanten op te merken

Fijne auto

Fijne auto. Rijd zeker zo fijn als de C klasse. Lane depart had niet gehoeven. Schrikken af en toe. :)

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Weer een geweldigen bus door jan jansen samen gesteld

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Perfect geholpen, leuke mensen

Fijne ontvangst in een zeer mooie showroom, enthousiaste verkoper, met veel kennis van zaken. Denkt graag mee en vooruit. Samen tot een zeer mooie samenstelling van de Mercedes C Estate gekomen. Zeer prettige en heerlijke auto om mee te rijden. Niks was te gek, proefrijden geen enkel probleem. Zo ook het ophalen van mij bij een inleverpunt van mijn vorige auto. Echt fijn geregeld.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Auto is goed afgeleverd alleen vlekjes op bestuurdersstoel en bloemen nog steeds niet ontvangen. Er zit veel techniek in de auto en moet dit nog allemaal proberen te vinden. Vooral het afzetten van de beveiliging om tussen de strepen door te rijden want deze komt steeds weer in aktie als ik hem heb afgezet.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service, mijn contactpersoon was zeer betrokken

Er was een garantie / coulance situatue waarbij de receptiemedewerker zich met daadkracht en klantgericht opstelde.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Wat ik er van verwacht had, is uitgekomen. Geweldig!

Absoluut niet tevreden??????

Een nieuwe auto gekocht, Nog maanden gereden. Problemen met veiligheid storing en achterhut camera. Halve dag gewacht. Geen vervang auto geregen.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Hele proces heel goed verlopen.

Zie boven.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Doen alles om de klant tevreden te stellen

De klachten werden vlot en vriendelijk verholpen onder garantie.

Goede communicatie

Meedenkend met de klant