behulpzaam en deskundig

De hele aankoopprocedure van mijn auto verliep gladjes, met spontaan duidelijke informatieverstrekking. Goede hulp ook bij het vertrouwd raken met alle bedieningsorganen van de nieuwe auto bij aflevering.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Alles op tijd en volgens verwachting

Als ervaren Mercedesrijder ben ik al behoorlijk verwend, wat het extra lastig maakt mij te verrassen. We hadden een strakke tijdslijn met hier en daar wat risico maar alles is gelukt en voor elkaar gekomen.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Mijn auto is vanuit het schadeherstelbedrijf overgekomen ter reparatie van gestolen koplampen. Aangezien ook een onderhoudsbeurt openstond is dit gelijk uitgevoerd. Vanuit het schadeherstelbedrijf werd gebrekkig gecommuniceerd. Wanneer de auto bij Wensink arriveerde werd ik echter uitstekend op de hoogte gehouden en was de service top. Dank Harry!

Wensink top!

Helaas steken er veel kinderziektes in mijn nieuwe cla de kop op. Denk hierbij aan een raar reagerende mbux, haperende keyless enter, trillende auto bij inremmen en meldingen dat er zaken niet beschikbaar zijn. Ondertussen is mijn auto al meerdere malen bij de dealer geweest die er werkelijk alles aan doen om het op te lossen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Hele goede ervaring zowel bij het samenstellen als bij de uitleg bij het ophalen van de auto.

Geweldige zaak

Fijn personeel, zeer goede service en mooi ingerichte zaak!

Prima verlopen allemaal

Top!!

Dramatisch

Afgelopen afspraken mbt onderhoud, service , reparatie dramatisch slecht! Reparatie laten uitvoeren door ander bedrijf die betere service had. En nog is de service onwenselijk maar vooral indrukwekkend. Onderhoud GLE is kostbaar denk ik om deze uit te voeren maar wat je hiervoor ontvangt is tegen wonderbaarlijke aan.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vanaf het eerste moment het juiste gevoel

Een auto aanschaffen is hier nog een feestje.

Slechte Service

Ik heb mijn auto afgehaald in Hilversum, verolgens heb ik de werkplaats verhuisd richting Arnhem omdat dit dichtbij huis is helaas heb ik een zeer slechte ervaring hieraan overgehouden. Ik heb namelijk al 3 weken een melding die in mijn display verschijnt wat niet opgelost is. Nu snap ik dat jullie het druk hebben echter vind ik het niet kunnen om een klant door te laten rijden met een probleem die gevaarlijk kan zijn de auto begon namelijk sporadisch te remmen bij het invoegen op de snelweg. Terwijl er duidelijk is aangegeven dat betreffende melding geen gevaar kan veroorzaken. Nu staat de auto weer in Hilversum en hopelijk word het daar wel opgelost. Jammer dat jullie zo te werk zijn gegaan.

goede service

flexibel ingesteld, ondanks een man tekort in de werkplaats toch de auto op tijd terug, zodat ik die dag weer snel de weg op kon.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service, prima vervangend vervoer, auto gewassen.

Klant centraal

Er werd echt gehandeld in het belang van de klant.

• Prijs/Kwaliteit

Goed en zeer vriendelijk geholpen

Ik ben goed en vriendelijk geholpen heb ook nog de mogelijk gehad om een testrit te maken in de auto dus helemaal top geholpen

Prima, gewacht op winterbandenwissel

Prima gewacht bandenwissel

• Prijs/Kwaliteit

Zoals reeds gewend, uitstekende aflevering en service.

De aflevering van de auto was uitstekend verzorgd. Werd ook de tijd voor genomen om alles goed uit te leggen.

• Prijs/Kwaliteit

De service is klantgericht, goed en snel. Met de speciale complimenten aan de heer Harry Mullink.

Uitstekend geholpen

Snel de spiegel gerepareerd; goed meegedacht over een tijdelijke oplossing.

prima service

Zeer tevreden over de aflevering en ook de service.

• Prijs/Kwaliteit

Men kent mij bij naam! De mensen van de servicebalie anticiperen zeer adequaat op mijn vragen en wensen. Afspraken worden zeer punctueel nagekomen.

• Prijs/Kwaliteit

Bij bandenpech vlot geholpen.

Spreekt voor zich.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en afspraken nagekomen.

Gemak om een afspraak in te plannen, goede service bij brengen, halen én tussentijds telefonisch overleg. Afspraken zijn nagekomen. Zeer tevreden en alles volgens verwachting!

Is zeer positief

Klantvriendelijk en ter zake kundig

Ringoven 9

6826 TP Arnhem