Super service

Ik kom omstreeks 17:00 bij werkplaats om adblue bij te laten vullen. Eigenlijk sluitingstijd werkplaats. Word gelukkig geholpen

Keep up the good work !

Goede service en klant gericht en klantvriendelijk

Perfecte aankoop met goede begeleiding naar het aankoopproces

Er is door de verkoper, Matthijs van der Kuip goed meegedacht en vragen werden direct beantwoord op een correctie wijze. Dit geldt ook voor de nazorg.

Dikke rekening, geen oplossing.

Er zit ergens een geluid (serieuze 'klang') in mijn aandrijving. Monteur en chef erbij. Hoorde het geluid, zouden het gaan onderzoeken. Een rekening van €350,- 'onderzoekskosten' en geen oplossing. "Het zou dit kunnen zijn, maar rij nog maar een tijdje door tot het echt mis is, we weten het niet..."

Kundig en correct

Zie boven

Frontdesk prima, werkplaats ver onder de maat

Na 5-6 bezoeken aan de werkplaats is het probleem nog steeds niet naar tevredenheid opgelost. Een schande voor Wensink.

Niets op aan te merken.

Prima service, snelle reacties, alles zoals afgesproken.

Geen idee

Dit is een demo auto die we vandaag geleverd krijgen. Vandaar: geen idee. 😃 Maar zal ongetwijfeld goed zijn zoals altijd.

Alles wordt netjes opgelost, prima service en behulpzaam. Met name de man die de auto in ontvangst neemt bij Wensink Arnhem heeft hospitality hoog in zijn vaandel staan.

Netjes afgehandeld

Netjes afgehandeld

Prima eerste ervaring met het onderhoud van mijn auto bij Wensink

Professioneel en net bedrijf, goede en duidelijke communicatie over de vragen en werkzaamheden betreffende het onderhoud.

Alles snel geregeld

Alles snel geregeld

Top geregeld

Alles verliep vlekkeloos, van uitzoeken, bestellen tot afleveren. Mooi werk.

Goed geregeld

Ontzettend goed geregeld. Stephan heeft de aflevering gedaan en goed mee denkend en goed geregeld verder. Toen we op het moment zelf helaas te horen kregen dat mijn vrouw eigenlijk ook bij de aflevering moest zijn voor een handtekening baalde ik wel even! Maar Stephan is met een goed alternatief gekomen om haar dit op afstand te kunnen laten tekenen.

Ik heb een aankoopkeuring laten doen door jullie collega Tom. Dankzij zijn bevindingen heb ik een goed gevoel over mijn aankoop.

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden.

De service op zich was goed, personeel was zeer vriendelijk. Ik heb zelf een auto vanuit Duitsland bij een MB dealer(Herbrand) gekocht met 24 maanden Junge Sterne garantie. Deze auto heeft een tikje in de Motor en dat willen jullie wel onderzoeken maar de kans dat alle kosten vergoed zouden worden is 50/50 tot niets. Dit vind ik erg vreemd, ik heb al contact gezocht met de verkoper in Duitsland en die zegt dat het geen enkel probleem voor jullie zal zijn en was daarom uiterst verbaasd over jullie antwoord. Er geldt immers een Europese garantie die uiteraard ook in Nederland geldig is. Zijn voorstel is dan om dan maar naar Herbrand Kleve te gaan om daar onderzoek en eventueel reparatie te laten plaatsvinden.

De verplaatsing van de receptie ervaar ik als negatief

De medewerkers zitten op afstand van de balie achter glas in een aparte ruimte: symbolisch voor de service. En wat wordt bedoeld met het veldje hieronder: "Aanbevelen? Maak een keuze ja of nee" Omdat dit volslagen onduidelijk is, kan het ook niet verantwoord ingevuld worden. Als ik niets kies wordt het niet verzonden. Dus ik kies maar voor "nee". En ik maar bezwaar tegen gebruik van deze keuze! Ik heb me de moeite genomen om u attent te maken op deze onzin, die alleen maar tijd kost.

WoW, 100% focus op klantbeleving

Bij binnenkomst werd ik direct verwelkomt met mijn naam (door iemand die ik nog nooit had ontmoet) hij vertelde waar ik voor kwam, en controleerde dat bij mij. Vervolgens werd koffie aangeboden, waarna de medewerker mij plaats liet nemen in een lounge hoek. Koekje erbij? Daarna werd mijn telefoonnummer gecontroleerd en gevraagd of ik vervangend vervoer nodig had. Perfect. Nadien ben ik 2x telefonisch op de hoogte gebracht van de vorderingen en bijzonderheden. Na afloop stond de auto gewassen en voorzien van beurt e.d. Klaar. Een nieuwe afspraak voor nog wat geconstateerde extra zaken die men niet gezien de tijd kon uitvoeren (keurig gemeld) werd direct ingeplande. Waarom zo’n uitgebreid verslag? Ik heb deze auto 4 jaar geleden bewust niet bij wensink maar bij stern in VEENENDAAL gekocht vanwege de slechte service van wensink. Nu, 4 jaar later heeft wensink niet alleen een nieuw mooi pand maar kennelijk ook een heel goed management en personeel rondlopen. Ik ben echt positief verrast, dus mijn complimenten!

Goede service en fijne monteurs!

Service uitstekend en eerlijk en komen afspraken na.

Op zich prima, ik had iets proactievere houding verwacht

Jammer dat er geen contact is geweeest om na te vragen of de banden verwisseld moesten worden. Ik heb nu de gehele zomer op winterbanden gereden. Banden en auto zijn in onderhoud bij Mercedes. Lijkt me geen ingewikkelde controle/check

goede en snelle service TOP

snel en goed geholpen ,service was top

Zeer toegankelijk, persoonlijk, warm!

Zie boven.

Prima service,alles volgens afspraak

Prima geregeld allemaal

Kleine onderhoudsbeurt met GROOT prijskaartje!!!

Mijn Mercedes B is toe aan een kleine onderhoudsbeurt. De auto heeft nog geen 5600 km gelopen maar is 1 jaar oud. Deze kleine onderhoudsbeurt heeft een vast tarief van € 299. Dat tarief staat totaal niet in verhouding tot het kilometrage van de auto en is daarbij ook buitenproportioneel als je kijkt hoe dit bedrag is opgebouwd: 1,5 uur werk € 130 1 liter (?) ruitenwasmiddel € 4 1 TS filter Einsatz €45 1 afdichtring € 1 5,8 liter Helix ultra 5W40 MB 229 5.226 € 45 totaal € 225 Waarom moet zo'n kleine beurt dan € 299 kosten ???

Ringoven 9

6826 TP Arnhem