perfect

vriendelijk personeel en de rep. snel verholpen

Correct, volgens afspraak en keurig schoon

Auto keurig afgeleverd en nog veel schoner weer afgeleverd

Hoflijk behandeld, maar niet alle wensen vervuld

Had de apk liever bij de service beurt gehad 6 weken geleden, en om een inruilvoorstel gevraagd waar niet op is gereageerd.

Vanuit slechte ervaring goede followup

Mijn eerste ervaring was zeer slecht. Daarna terug gebeld en probleem opgelost

Nette garage, brandschoon en fijne medewerkers!

Ik kom hier erg graag!

Een totaal beleving van gastvrijheid en servicegerichtheid.

Gastvrijheid start door de wijze waarop je wordt ontvangen, je bent welkom, medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Servicegericht omdat de onderhoudsbeurt vooraf, en tussentijds, met je wordt besproken. Daarna een nette afhandeling zodra de onderhoudsbeurt is afgehandeld, inclusief de auto gewassen.

Zeer klantvriendelijk en professioneel

Zeer klantvriendelijk en professioneel.

Uitstekende persoonlijke aandacht in een mooie ambiance. Er wordt veel tijd genomen voor een goede uitleg van het dashboard. Fijn bedrijf!

Uitmuntend in klantvriendelijkheid en service

Goed advies, mee denken, goede verplaatsing in mij als klant, heel vriendelijk, goede Kenny’s van zaken

uitstekend

uitstekend en in het bijzonder Harrie , service manager, van Wensink Arnhem

zoals gewend ook nu weer netjes geholpen

ziw boven

Denken vanuit de klant, maar dan ook echt.

Als je met een goed gevoel aan een reparatie rekening terug denkt hebben ze de kunst om klanten tevreden te stellen toch wel onder de knie.

Bekwaam en servicegericht

Bekwaam en servicegericht!

1e slechte ervaring met MB

Kwestie met de ventieldopjes. Niet zozeer houding van Wensink als wel die van MBF heeft een knak bij mij veroorzaakt in het vertrouwen van MB. Formele houding i.p.v. klant centraal, erg jammer dit! Geen poging tot een compromis, later wel vanuit Wensink maar dat was m.i. niet de bedoeling. Had iets anders verwacht vanuit een contract dat van mij uit tot nu toe vlekkeloos is verlopen. Eerdere soortgelijke ervaring met Peugeot was 100 keer beter...

Uiteindelijk goed opgelost.

Ik had gevraagd oom een afspraak om 8.00 uur en om als eerste geholpen te worden. Had aangegeven te willen wachten. Dit ging in de communicatie mis. Om 13.30 was er nog niets gebeurd om 17.15 was mijn auto pas klaar. Het balie personeel heeft het met excuus en korting uiteindelijk goed opgelost. Volgende keer heb ik graag direct contact met de balie. Groet Fons Wools

Super geholpen

Service boven verwachting

Zeer slecht

Auto voor reparatie gebracht. Het gasklephuis was afgebroken onder het rijden. In de garage is dat vervangen en na overleg is er ook een ander roetfilter geplaatst omdat deze dicht zou zitten. Totale kosten: ruim € 1600,-. Tot zo ver is alles goed. Echter na het ophalen is de auto gaan piepen. Op het dashboard komt het signaal dat het olieniveau te laag zou zijn. Bij controle bleek er niks aan de hand te zijn. Melding is dat olieniveau sensor kapot is. Maar ook zijn er ineens allerlei electrische storingen. Radio stoort enorm, onder het rijden hebben we ineens meldingen dat er op de achterbank geen gordels zijn gebruikt, achterlicht links is zwak, nu valt het hele achterlicht met knipperlicht en zo uit. Volgens de chef werkplaats logt dat biet aan de gedane reparatie. Ze hebben niks kapot gemaakt. Wel vreemd, zonder storingen naar de garage, met veel storingen terug. En als we willen laten repareren is het onze kosten. Ik heb zelfs een voorstel 50/50 gedaan. Nee dus, het zou een principe kwestie zijn. Welnu, voor ons nu ook. Dat wordt aanklagen als er niks gaat gebeuren.

Als altijd uitstekend

Goed advies, goede service, vriendelijk personeel, top receptie

De verkoper Fons in het bijzonder neemt de tijd voor je, denkt mee en in zeer kundig!

de auto loopt prima

alles is voor ons prima gedaan mooi schoon zowel buiten als binnen. ontvangst in de showroom is erg goed.

Communicatie blijft lastig

Afspraak gemaakt voor onderhoudsbeurt aan mijn MB250E (elektrisch). Vooraf gevraagd wat het ongeveer zou gaan kosten, nu verwacht je niet al te hoge kosten bij een elektrische auto maar toch nog ca. 225 euro. Wat ze daar precies voor gaan doen is vooraf blijkbaar moeilijk te vertellen. Ik kon er op wachten. Tijdens de afspraak bleek erop wachten toch wel lang te zijn: 1 uur en 40 minuten. De rekening bleek 2x zo hoog uit te vallen, 450 euro! Ik werd wel netjes te woord gestaan door de receptie en de monteur en lekkere koffie maar met een bittere nasmaak.

goed contact met medewerker, de camper + beurt kan ik pas beoordelen als ik 22 augustus vertrek

wat me steeds weer opvalt is op de rekening de post ruitensproeiervloeistof, terwijl ik de vloeistof volledig heb gevuld.

Zeer slecht

Jullie luisteren niet naar klanten en als jullie dat al wel zouden doen dan word er niks meegedaan. Ik ben nu alweer( heel vaak ) ontevreden naar huis gegaan .

Vriendelijk en uitermate fijn geholpen

Vriendelijke ontvangen bij het brengen van de auto voor de grote beurt. Hoewel ik maar een bescheiden klant ben bij dit grote bedrijf, heb ik totaal niet dat gevoel dat ik een nummer ben. Zeer vriendelijk geholpen en te woord gestaan bij het ophalen van de auto. Zeer keurige uitleg en advies over een eventueel service pakket. Kortom , buitengewoon tevreden

Ringoven 9

6826 TP Arnhem