uitstekende service

goede uitleg van het probleem en plezierige discussie

Zeer correct geholpen. Prima service.

Gewoon een perfecte service en klantvriendelijke medewerkers

Wij zijn op alle vlakken meer dan tevreden.

Prima service en zeer klantvriendelijk

Controlebeurt inclusief update van navigatie

Zeer vriendelijke personeel Service / kwaliteit is goed

Ben uitstekend geholpen

verkoper is top.

nieuwe auto is nog niet afgeleverd,en dan al of ik tevreden ben,nee dus want ik heb niets en dus ook geen ervaring met Wensink, maar ik heb er wel vertrouwen in.

Positieve ervaring

goed ervaring, kon makkelijk de afspraak plannen en men was ook zeer behulpzaam om de auto te halen en terug te brengen, omdat ik door gezondheid problemen een 5 maanden niet mocht rijden. erg positief!

Afspraak snel en gemakkelijk, onderhoudsbeurt wat langer dan verwacht maar een elektrische fiets ter beschikking. Netjes afgehandeld na afspraak en keurige onderhoud verricht.

Zoals altijs, heel erg tevreden.

Zowel de afspraak maken, als het plegen van de onderhoud beurt, zoals altijd prima.

Altijd goed bij Wensink Arnhem

Het duurde even, omdat er meer bij kwam kijken dan gepland, maar werd prima gecommuniceerd en er werd ook voor vervangend vervoer gezorgd. Na ophalen bleek de airco niet meer te werken, dit werd gelijk opgelost toen ik terug reed.

Het gaat nooit in één keer goed.

Zo vaak al geweest met klachten en steeds weer terug moeten komen om het weer te laten repareren. Maar ook op mijn commentaar hierop word niet gereageerd.

Reparatie band perfect snel en betaalbaar geregeld.

Lekke band thuis, binnen half uur oogehaald en 2 uur later klaar. Wat een service zeg.

Geweldige service!

Fijne mensen die de tijd voor je nemen

Goede en vriendelijke service, mooie leenauto meegekregen tijdens het onderhoud.

Tot achter de komma helemaal geweldig

Erg prettig bedrijf met geweldige medewerkers, zowel bij de receptie als in de werkplaats.

Goede service, afspraken nagekomen

Ik vind het een prettig, goed georganiseerd professioneel bedrijf dat de gemaakte afspraken nakomt.

alles keurig afgehandeld voor een, in mijn ogen, keurige prijs

Zeer tevreden. Auto was klaar op afgesproken tijdstip, vriendelijke en duidelijk uitleg van de receptie over reparatie.

heel goed

prettige behandeling door de mede werkers.

Ik kom al zolang bij Wensink met de auto dat ik alleen masr kan zeggen het is een zeer correcte garage met een hele goede service.

Prettige ontvangst, snel en adequaat geholpen

Verkoop en service in 1 ruimte in Arnhem. Zo hoort het.

Professioneel

Altijd professioneel .

al jaren prima auto's en personeel

iedere dag met veel plezier in een prachtige auto

Goede service, duidelijke communicatie en nette aflevering

Vriendelijke ontvangst en overdracht van leenauto.

netjes geholpen volgens afspraak

keurig