3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Niet helemaal top dit keer. Eerst stond ik een kwartier voor een gesloten deur te wachten. Blijkt dat ik een bordje heb gemist dat de werkplaats personenauto\'s verplaatst is. Medewerkers binnen hebben mij zeker een kwartier zien staan, maar niemand die even de moeite nam om naar de deur te komen en mij te vertellen dat de werkplaats verplaatst is. Vervolgens krijg ik een leenauto mee, die niet schoon is. Tot slot haal ik mijn eigen auto op. Mooi verhaal aan de balie in de trant van \'wij hebben hem ook even van binnen en buiten schoongemaakt\', nou niet dus.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

vriendelijk en vakkundig

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Plezierige ontvangst, van koffie voorzien. Auto gewassen en gestofzuigd en informatie wat er tijdens onderhoud gedaan is.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

Dit is nu een bedrijf die services hoog in het vaandel heeft staan. Perfect medewerkers, zeker de service manager Harrij Mullink

• Reden bezoek Andere reden

Top service en snelle comfortabel afhandeling van de auto

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

niet best geholpen, eerst diagnose gesteld om nieuwe batterijen sleutel (2stk) a 17,- !!! daarna geconstateerd accu kapot. Kosten uitlezen en nieuwe accu ruim 500,- . Communicatie hierover zeer matig

zeer goed

Maakt professionele indruk.

Ervaring is positief en de afgelopen jaren verbeterd. Ik ben 4 jaar geleden overgestapt van BMW naar Mercedes, vond in het begin de service bij Ekris in Velp vele malen beter dan bij Wensink Arnhem. Vaak moeilijk doen en niet echt meedenken. Constateer de afgelopen jaren dat dit beter is geworden en dat er meer vanuit de klant wordt gedacht. Ervaringingen met Jeroen Bode zijn uitstekend, vlotte service, klant- en oplossingsgericht. Niet mogelijk doen maar meedenken. Prima. Helaas voor jullie heb ik recent besloten weer over te stappen naar een BMW 5 touring in plaats van E 300de Estate, heeft niets met de auto te maken maar met de levertijd. Wellicht wordt de volgende auto weer een Mercedes. Bedankt voor de plezierige contacten.

Vlotte en snelle handeling en de onderhoudsbeurt in relatief korte tijdsduur gerealiseerd. Netjes gewassen, prima service!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Super! We zijn heel goed geholpen, alles is tot in de puntjes geregeld! Bedankt Wensink Arnhem, wij zijn heel blij met onze auto en Lars van der Wolf bedankt voor de goede service! Mochten we in de toekomst een andere auto aanschaffen komen we zeker bij u terug!

Ze denken mee, zoeken naar oplossingen en zijn heel transparant over de gemaakte kosten. Altijd vriendelijk en behulpzaam. Ik kom voor deze garage speciaal naar Nederland vanuit Zwitserland. Dat zegt toch genoeg!

Heel tevreden. Van afspraak tot het weer ophalen van de auto verloopt alles zoals afgesproken. In alle jaren als klant nog nooit een probleem gehad.

het is een nieuwe auto. Dik tevreden

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Fijn bedrijf, duidelijke communicatie en service. Met dank aan Harry Mullink!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slecht, het vervangen van een lamp dimlicht duurde erg lang en koste maar liefst afgerond Euro 150,-- daar waar ik bij Mercedes Herbrand in Kleve Duitsland afgerond Euro 24,-- moest betalen. Voorts was na de reparatie een lampje van stadslicht stuk wat daarvoor goed werkte, dus ook nog weer vervangen moest worden.

• Deskundigheid N.v.t.

Ringoven 9