problemen opgelost goed overleg gehad met de servicebalie
Bedrijfsnaam | bakkerij reijnen |
van een kia rio naar een mercedes cla 180 amg is een heel groot verschil al het comfort dat deze auto heeft is echt geweldig dus mijn eerste rij ervaring was heerlijk ik kan niet anders zeggen echt een fijne auto
Bedrijfsnaam | ccv bv |
Professionele, prettige complete uitleg van de auto. Goed ontvangen in de mooie showroom, met duidelijke informatie en een ontspannen sfeer,
Bedrijfsnaam | Borgesius |
Werkplaats balie zit vanaf de entree verstopt achter hoge autos. Personeel is niet uitnodigende. Er lijkt onderling of in de organisatie strijd te zijn
Bedrijfsnaam | Maatwerk |
..Goede ontvangst en werdt super snel geholpen en onder het genot van een kop koffie kon ik na een half uurtje alweer de weg op. Alsnog bedankt
Ben zelf niet zo n voorstander van open balies, waar je de problemen/ klachten van de voorgaande wachtenden duidelijk kan mee luisteren, of je dat nu wil of niet. Volgens mij is er ook geen backoffice, waar zaken kunnen worden behandeld die wat langer duren. Ik heb bijv. 20 minuten gewacht omdat de voorgaande klant zijn app niet werkend kreeg op de telefoon, dat werd aan de balie opgelost, terwijl ik alleen maar mijn sleutel hoef op te halen
Bedrijfsnaam | Gotra BV |
De baliemedewerker was beleefd en gaf duidelijke en goede informatie.
Super
Super goed geregeld
Bedrijfsnaam | Johan metalen |
Afspraak online plannen is erg eenvoudig. Aandachtspunten worden bij binnenkomst netjes doorgenomen en bij ophalen keurige uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden, om vervolgens weg te rijden in een schone en uitgezogen auto. Fijn!
Tijdens mijn verblijf werd ik luidkeels geconfronteerd met een jonge verkoper die zeer luid bellend en brallend in de showroom rondliep. Het hele gesprek was te volgen van grote afstand. Zeer irritant gedrag. Als ik geïnteresseerd zou zijn in de aankoop van een auto zou ik om die reden al zijn weggegaan en nooit meer zijn teruggekomen. De service en snelheid van de reparatie van mijn auto heb ik erg op prijs gesteld.
Prettige haal breng service!
Goede service
Bedrijfsnaam | Diepeveen |
Had een afspraak gemaakt via de website die een paar dagen van te voren werd afgezegd door interne fout en daardoor had ik zelf een probleem met vrije dag en planning op vakantie gaan. Daarnaast betaald bij ophalen auto, de volgende dag zag ik op de meegekregen factuur een verkeerd adres staan, daar heb ik via de mail 01-06-2022 gevraagd om de factuur met de juiste adressering te sturen, was ook ingevuld op de website afspraak, maar tot op heden geen reactie.
Ben met de A klasse van mijn bejaarde buurvrouw in uw vestiging Arnhem geweest voor het vervangen van de airbag! Bij aankomst was de receptie onbemand! Duurde erg lang voor er iemand verscheen. heb de behandeling aan de balie als koel, kil en zakelijk ervaren. Moest 1,5 uur wachten. Een kopje koffie kon niet niet af! Dan maar auto's bekijken, maar het verkooppersoneel neemt geen enkele notitie van je! en dit terwijl ik op zoek ben naar een andere auto. Bekende clienten vliegen ze op af! Toen de auto gereed was bleek men ongevraagd een APK keuring te hebben uitgevoerd......??!! Ben zelf 17 jaar lang dealer manager geweest bij een premium merk dus ik denk dat ik enig recht van spreken heb in deze! Mvg J.A. Boonstra
Bedrijfsnaam | AutoHans |
Op 08/05/2022 heb ik een afspraak gemaakt voor 03/06/2022. Betreft een onderhoudsbeurt en, met name, vanwege de terugroepactie inzake TAKATA (airbagproblematiek) Bij het ophalen van de auto werd mij verteld dat de airbagproblematiek niet opgelost was omdat de benodigde onderdelen besteld moeten worden. Dit betekent dus dat ik hiervoor een nieuwe afspraak moet maken. Het was prettiger (voor mij) en praktischer geweest om in de periode tussen het maken van de afspraak voor onderhoud (08/05) en de daadwerlijke dag van onderhoud (03/06) de benodigde onderdelen te bestellen zodat alles in 1 keer geregeld kon worden op 03/06. Mvr Dominique Vanthillo
Bedrijfsnaam | Ulenhof college |
Nood gevallen goed opgelost
de problemen met de auto zijn gelijk verholpen ik heb meerder nieuwe auto’s bij jullie gekocht dit was de eerste keer dat ik met panne naar de werkplaats moest gaan op een goede service had ik gehoopt en ook gekregen, dus prima in orde
Bedrijfsnaam | van der Ven |
teveel wisseling in het personeel voorheen werd ik door de medewerker bij naam genoemd, nu ben je niet meer dan een nummer echt heel slecht van Wensink. voorbeeld: niet terug gebeld worden , afspraken niet na komen
Client vriendelijk
Prima tevreden
Prima bedrijf en service. Dit is een eerste ervaring van mij met Wensink in Arnhem.
Bedrijfsnaam | De Heide Smid |
APK keuring en de B2 onderhoudsbeurt. Er is mij meegedeeld wat bij de volgende onderhoudsbeurt vervangen moet worden. Komt dan niet als verrassing. erg prettig.
Auto opgehaald en gebracht goede service
Bedrijfsnaam | Verschut |
Ben tot nu toe zeer tevreden over de service
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.