Zeer verdrietige ervaring!

Na 30 km met de nieuwe auto te hebben gereden,retour met bergings voertuig!En onze nieuwe auto nog niet terug!!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Fijne service gehad. De service duurde iets langer dan gepland ivm Hemelvaartsdag. Ik heb daardoor een leenauto gekregen zonder enig kosten, dit is service.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Aardige mensen. Snel klaar. Ook nog gewassen, heel fijn.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vriendelijk geholpen maar gevraagde niet uitgevoerd.

Qua vervangend vervoer en uitgevoerde onderhoud allemaal prima. Maar van tevoren gevraagd een krik te leveren en te kijken naar 12v aansluiting, en beiden is niet gebeurd. Dat vind ik wel vervelend. Daarnaast nog n nare smaak in de mond van vorige keer. Ik heb gevraagd tijdens de APK tijdens de kerstvakantie (2021) v een onderhoudsbeurt zodat ik pas weer terug hoefde te komen in de bouwvak. Er is toen wel onderhoud gedaan, alleen is de boordcomputer niet gereset, waardoor ik melding kreeg alsnog n beurt uit te voeren ver voor de bouwvak.

prettig en kundig geholpen

prettig en kundig geholpen

Zoals gewoonlijk uitstekend!

Voortreffelijke en vriendelijke service, met net dat beetje extra aandacht.

Voelde me welkom

Dienstverlening zoals het hoort

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer prettige ontvangst en behulpzaam

Deskundige en vlotte hulp

Prima geholpen

Goed vertrouwd bedrijf. Perfecte service.

Hulp in nood

Afgelopen vrijdag met de Mercedes camper vanuit Nijmegen op vakantie gegaan. Donderdag ervoor olie bijgevuld. Tegenwoordig geen peilstok meer aanwezig maar display info systeem gaf minimum aan. Carterinhoud volgens boekje ca. 12 liter. Dus 2,50 liter erbij moet goed zijn. Dscht ik. Niet dus. Ongeveer 1 kilometer vanaf huis gaf het systeem de melding "Olieniveau te hoog" Volgens de handleiding kan dat kwaad voor de motor. Juist op dat moment bijna bij Wensink bedrijfswagens in Arnhem. Receptionist van de werkplaats uitgelegd wat het probleem was en of hij daarbij kon helpen. Uiteraard. Komt u maar mee. Er werd plaats op de brug gemaakt en werd voorgesteld aan de monteur. Die legde uit dat het toch nog wel even kon duren omdat de aanwezige olie eerst moest afkoelen voordat er afgetapt kan worden. Komt u maar mee naar de wachtruimte. Er werden voor ons 2 heerlijke koffie kopjes koffie geserveerd en nadat de monteur klaar was werden we opgehaald en keurig de werkplaats uitgeloosd. Wat een fijne service !. Nogmaals dank en we hebben een heerlijk lang weekend genoten !

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Service en nog eens service

Wensink blijft voor mij nr1 Mercedes dealer. Direct persoonlijk contact als je binnenloopt en duidelijke afspraken worden gemaakt. Dank Groet Chris

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Klant vriendelijk en vooraf afstemming wat er extra service verleend kan gaan worden. Brengen naar mijn werk als extra service.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Communicatief en zeer ter zaken kundig

Goed en professioneel geholpen

Goede service, toen bleek dat er een reparatie moest plaats vinden werd ik thuis gebracht en weer opgehaald.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Snelle en adequate hulp geboden.

Dank aan de monteur. Prettig mens

• Reden bezoek N.v.t.

prima, zoals ik gewend ben bij Wensink.

Vervanging back-up accu en ruitenwissers. Duurde ruim 2 uur. Kreeg de auto wel keurig gewassen en gestofzuigd terug.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

In een oogwenk een lampje vervangen.

Onaangekondigd kwam ik voor een vervanging van een lampje. Binnen 10 min. stond ik weer buiten.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Helemaal tevreden over de auto maar service kan beter

Meermaals contact gezocht met Wensink Doetinchem. Ik zou worden teruggebeld. Dit gebeurt echter niet. Dit is meermaals voorgekomen. Daarom besloten de auto in Arnhem te kopen i.p.v. Doetinchem. Over Arnhem ben ik wel tevreden. Auto is netjes afgeleverd en ook nog sneller dan gepland. Ik heb mij wel enorm gestoord om het meermaals vragen om een goede beoordeling te geven. Een goede beoordeling verdien je, daar ga je niet om vragen.

Zeer vriendelijk

Ik ben rolstoelafhankelijk en rij in een Mercedes Sprinter. Als de auto vies is ga ik altijd naar Wensink. Daar mag ik de auto laten wassen. Een medewerker spuit de auto even af en de machine doet de rest. De monteur klapt voor mij de spiegels in en gooit het muntje in het apparaat. Na afloop helpt hij de spiegels weer uitklappen. Ondanks dat ze het erg druk hebben, maken ze toch altijd even tijd voor me. Ze denken met me mee en helpen daar waar nodig. Vriendelijke mensen die topservice hoog in het vaandel hebben.

Naar volle tevredenheid geholpen

Ik ben zeer tevreden over de service bij Wensink Arnhem

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Altijd netjes en correct verzorgd.

Dik tevreden met de werkwijze en afhandeling van de onderhoudsbeurt. In dit geval wisselen van winterbanden naar zomerbanden.

Nette service

Hartelijk dank voor de nette afhandeling met het sleutel probleem. het is nog even spannend of het helemaal verholpen is, maar tot nu toe ben ik zeker netjes geholpen door jullie.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Een gemaakte afspraak is niet te vergeten

Altijd keurig vooraf een herinnering

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

De bedrijfsbus veel langer in reparatie/onderhoud dan ingeschat.

Het is een beetje een vreemde eend een BE combi hierdoor kost onderhoud en apk meer tijd dan vooraf ingeschat door de dealer begrijpelijk. Het zou fijn zijn als de dealer checkt of vervangend vervoer wordt aangeboden door de lease maatschappij bij het inregelen van een afspraak. scheelt ergernis en inregelen van halen en brengen wat nu het geval was.

Solide en klantvriendelijk

Klant is koning. Mooie zaak.

Ringoven 9

6826 TP Arnhem