Prima service.

Goed ontvangst, snelle afhandeling!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Snel afspraak maken. Geïnformeerd worden tijdens beurt. Auto gewassen afgeleverd.

Slechte communicatie.

Besproken voor leenauto bij maken van afspraak. Op de dag van reparatie weten ze daar van niks. Geen contact als de auto klaar is of niet.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

goed en eenvoudig geregeld. Ales verliep als gewenst.

zie hierboven

Teleurgesteld

Geen vervangende vervoer en ook nog benoemen dat ik geen recht op hem!!!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik vond het prima. Alleen vond ik het wel vervelend dat er pas erg laat aan mijn auto begonnen werd. Mede omdat het op een vrijdag was maakte ik me zorgen of ik in het weekend wel een auto zou hebben.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

slecht, onpersoonlijk en niet geïnteresseerd

Tweemaal Wensink Arnhem bezocht. Momenteel rijd ik MB en wil(de) graag een MB GLC diesel kopen. a: Fijn dat u er bent, maar graag een afspraak maken. b: schrijf uw gegevens op de mail, ik kom er bij u op terug. Niets vernomen. b: Tweede bezoek: Schrijf uw wensen op papier/email, ik kom er bij u op terug. c: Een maand later, nog niets vernomen van de verkoper. Inmiddels elders een MB GLC gekocht.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

teleurstellen, beschamend

Ik bezoek op 2de paasdag uw showroom, neem optie, maak afspraak voor donderdag proefrit met partner. Auto is verkocht. Excuus daar werd het mee afgedaan.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Alles weer voor elkaar. Professioneel, vriendelijk en efficiënt

Rij in 5e kleine mercedes. Deze al 10 jaar. Voel me kind aan huis. in Arnhem. Voorbeeld van hoe een groot bedrijf toch de persoonlijke benadering hoog houdt

Prima 1e ervaring

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

super contact met de gasten

direct geholpen, Goede terug koppeling

afspraak nagekomen

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Gewoon zoals ik gewend ben.

Alles loopt op rolletjes.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zelfs mijn elektrische fiets werd op de fietsdrager geplaats, na het ophalen van de service beurt.

1,5 uur wachttijd bandenwisselen

Ik vind het ver beneden de maat als ik 1,5 uur moet wachten op wisselen van winter- naar op velg gemonteerde zomerbanden. Ook de baliemedewerker beaamde dit, maar zei ach er zijn van die dagen.

Zoals altijd perfect geholpen bij Wensink Arnhem

Onverwacht en zonder afspraak op 14 april jl naar de mercedes garage gegaan omdat ik plots een zachte achterband kreeg. Dat ik zonder afspraak naar de garage kwam was geen probleem. Direct zagen ze dat er een schroef in de band zat en hebben ze het kunnen repareren. Kon er op wachten! Zo aardig en zo prettig geholpen!

Perfect geregelt

Perfecte organisatie precies zoals afgesproken is alles gemaakt.

• Reden bezoek N.v.t.

Prettig filiaal

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

In één woord AANGENAAM !!!

Vakkundig, emphatisch en to the point!

Prima geholpen

miste uitleg

was aan de late kant was niet de verkoper die ik gewend was maar dat is geen excuus

• Reden bezoek N.v.t.

slecht

Ik koop een bus bij dit bedrijf en tijdens de eerste rit krijgen we gelijk motorstoring. Direct een afspraak ingepland en weggebracht. Bij het weer ophalen word ons gemeld dat de reparatie niet uitgevoerd is want het onderdeel is er niet. Dit is nu 6 weken geleden en nog steeds niet opgelost. Wat ik wel kreeg is een gepeperde rekening van 800,-- terwijl ik gewoon volledige garantie heb natuurlijk. Na een belletje dat er iets mis gaat word er niet meer op gereageerd en krijg ik na een paar weken gewoon een aanmaning. Daar weer telefonisch op gereageerd en wederom geen taal nog teken van Wensink Onaangenaam. Echt bedroevend. Ik hoop dat er spoedig een oplossing komt.

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Aardige mensen, helpen graag kortom super.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Conform afspraak en goed afgehandeld

Ringoven 9

6826 TP Arnhem