Super goede ervaring

Zeer tevreden, goede deskundige medewerkers, Sfeervolle showroom en perfecte service. Gewoon top!

Wederom prettig garagebezoek

Recent voor jaarlijkse APK en groot onderhoud M-B Filiaal Arnhem bezocht. Vriendelijk en correct te woord gestaan door receptionisten. De auto heeft tot mijn volle tevredenheid een bovenstaande beurt gehad en stond na afloop weer keurig gewassen klaar.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Het was weer perfect voor mekaar allemaal!!

Vorige week vrijdag onze nieuwe Mercedes GLC opgehaald en onze vorige GLC ingeruild. Vanaf ons eerste contact tot het ophalen van de auto was het weer super goed geregeld allemaal, heel fijn contact met Remon Van Someren.

Professionele behandeling met koffie

Ontvangst en gesprek met geduld en koffie

alles goed

uitstekend

Niet zo best

Bij het maken van een afspraak voor de grote beurt gecombineerd met APK had ik heel duidelijk aangegeven dat ik ook weer een schoonmaakvloeistof voor in mijn tank wilde. Dit herhaalde men bij het recapituleren van de afspraak nog eens, dus ik ging er van uit dat dit dan wel goed zou komen. Toen ik mijn wagen weer ophaalde bleek dit niet gedaan te zijn. De afgelopen 8 jaar was het zo dat na de grote beurt mijn auto weer even door de monteur door de wasstraat gehaald werd. Groot was mijn teleurstelling toen ik moest constateren dat de wagen niet gewassen was dit keer.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Wensink de Mercedes onder de autodealers

Mijn Mercedes B klasse is de langste in bezit zijnde auto waar ik nog steeds met veel plezier in stuur. Wensink zorgt voor het plezier houden in deze auto.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer tevreden over de service.

Geweldig geholpen

Een probleem Ik had de rekening en ik moest nog naar de garage Heb ik overlegd in arnhem

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Correcte afhandeling en afspraken nagekomen

Ook een simpele APK wordt klantgericht en professioneel afgehandeld. Mooi wachtruimte met alle faciliteiten. Goed gedaan!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede ontvangst, beschikbare werkplek, snelle uitvoering van de beurt

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik heb een geweldige ervaring gehad, bij Wensink Arnhem waar ik mijn eerste auto heb gekocht! Top service, doordat ze snel zijn, behulpzaam en weten waar je naar opzoek bent!

afspraken gemaakt en nagekomen

zoals altijd goed

Prima geholpen maar wel aan de prijs

Prima geholpen maar wel aan de prijs

Toppertjes

Zeer nette omgang, denken goed mee met mijn wensen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service met vriendelijke en behulpzame werknemers.

Goede service met vriendelijke en behulpzame werknemers.

competent en klantvriendelijk

mijn verwachtingen. van een MB-garage zijn ruim volstaan. Er wordt net dat beetje meer moeite gedaan om problemen op te lossen en als klant wordt je goed op de hoogte gehouden om de gang van zaken samen te bespreken.

• Reden bezoek N.v.t.

Goed advies en oor voor mijn wensen! Melvin is een vakman!!

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Probleemloos

Persoonlijke ontvangst, correcte en snelle service

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

was deze keer slecht nog nooit mee gemaakt

auto om 10 uur gebracht zou rond 2 uur klaar zijn half 5 zelf gebeld toen kon ik hem ophalen de balie medewerker vroeg of ik meteen wilde betalen maar ik had de pinpas niet bij me de factuur was al uitgedraaid zei ik dan neem ik hem mee en betaal hem thuis. dat kon niet die moest opgestuurd worden en de factuur was in 2 delen en die werd per post in 2 verschillende enveloppe verstuurd wat allemaal extra kosten met zich mee brengt. Had gevraagd laat de stand van de verlichting gewoon staan als ik start dat de verlichting brand belde ze mij op ik moest een nieuwe afspraak maken voor de verlichting wie bedenk zoiets. Ik denk dat het aan de balie medewerker lag want.

• Service N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

correct en vriendelijk geholpen

ik heb voldoende ingevuld, verplicht is een belachelijk woord

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Fantastisch bedrijf erg klantvriendelijk.

Fantastische service, vriendelijk en erg klantvriendelijk,daarnaast een fantastische auto.

Had een afspraak om 1 uur uiteindelijk hoor ik daar tussen 1 en 5

Medewerker geeft aan dat ze me in blauwe mapje zullen doen zodat ik snel geholpen word. Ik rijd pas om 18:05 weg daar ivm controle rdw

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik had het klantvriendelijker verwacht.

Bij het wachten op een servicebeurt, kreeg ik van een verkoper koffie aangeboden, omdat hij dacht dat ik voor een nieuwe auto kwam.. En niet van diegene die mijn auto in ontvangst nam. Nu is dat niet het belangrijkste maar is wel een service.

Ringoven 9

6826 TP Arnhem