Redelijk

Ik had gevraagd om naar de sensoren te kijken, die gaan steeds te snel af, dus steeds gepiep in de auto. Dit is niet gebeurd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zoals ik alle vele tienallen jaren gewend ben. Correct en vakkundig en ook zeer vriendelijk.

Bovengenioemde ervaring in één in zegt m.i. alles. Maar nogmaals, ik ben over mijn dealer zeer tevreden. Ik kom hier al vele jaren. De frequentie is nu lager als in mijn werkzame leven, maar altijd word ik weer vriendelijk ontvangen en denkt men in oplossingen.

Vriendelijke vakmensen!

Kwamen met een plotseling probleem van een uitgevallen kachelmotor langs, waardoor alle ramen beslagen waren. Direct werd er gekeken wat mogelijk het probleem was en hoe dit te verhelpen was, zo gezegd zo gedaan. Soort eerste hulp in een ziekenhuis

Niet zo best.

De service vanaf het moment van storing prima, maar helaas nadat ik mijn auto heb opgehaald moet ik helaas constateren dat de volgende ochtend de auto hetzelfde euvel meld. Dus kan er niet mee rijden. Omdat de auto nu thuis staat heb ik maar niet de MB Telefoon gebeld voor vervangend vervoer. Allemaal toestanden die uiteindelijk kostenverhogend werken. Maandagochtend bel ik direct Wensink Arnhem om eea op te lossen.

• Reden bezoek N.v.t.

Afspraken niet na gekomen

Gereserveerde leen auto niet aanwezig, moest nog geregeld worden. 11 uur is 11 uur geen 11:15 uur

Vlot en adequaat geholpen

Netjes ontvangen volgens afspraak gebeld toen de auto klaar was. Gewassen en van binnen schoon gemaakt.

Helemaal top

Door priveomstandigheden kon ik de auto niet zelf brengen. Een van de monteurs heeft de auto daarop opgehaald en na onderhoud weer terug gebracht. De monteur was heel vriendelijk en behulpzaam. Onderhoud is goed gegaan, de auto is ook gewassen. Top service!!

3 set remschijven rondom in 65000km

Ik zou hier een lang verhaal kunnen ophangen, maar dat doe ik niet. Mij auto heeft nog ster garantie en de remschijven zijn voor tweede keer krom! Eerste keer kwam Wensink mij tegemoet met de achterste twee schijven en tweede keer mocht ik alles afrekenen. Ik ben hier echt teleurgesteld over.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zoals altijd goed voor elkaar.

Ofschoon zoals altijd de beurt netjes afgehandeld wordt heb ik toch opmerkingen. Ter info ik rijd als dagelijkse auto een W220 S320 benzine uit 2002 die bij Wensink onderhouden wordt. Omdat ik al 5 jaar zo goed als altijd thuis werk maakt de auto maar zeer weinig kilometers, zo'n 6.000 per jaar. Ik heb een afspraak gemaakt om 09.00 uur en zorg dat de auto er goed op tijd is, 08.30 uur. Zo rond 14.00 uur wordt ik gebeld om te horen dat de afgesproken zaken gedaan worden en dat de auto om 17.00 uur klaar is. Verder wordt mij medegedeeld dat de hardy schijven (whatever that is) aan slijtage onderhevig zijn maar dat dit niet direct opgelost hoeft te worden. Wat mij bevreemd is dat ik verwacht had dat ik zo rond 10.00-10.30 uur iets zou horen, het lijkt erop dat het feit dat het een oude auto betreft de vrijheid geeft om hier makkelijker mee om te gaan, dat vind ik jammer. Omdat ik niet weet wat een hardy schijf inhoudt heb ik even op internet gekeken wat dit is. Als ik de auto ophaal is de rekening nog niet klaar, die wordt mij per e-mail of briefpost opgestuurd. Daarmee was de beurt weer gedaan. Ik had graag wat informatie gehad over de hardy schijf en wat dat nu betekent. Moet dat over 5.000km of over 25.000km ik heb geen idee. Had ik graag even gehoord. Verder ga ik ervan uit dat de auto er weer een jaar tegen aan kan en dat ik er weer met veel plezier in kan rijden.

Misverstand met rekening

Deze keer echt niks. Apk plus mankement dat de aanjager van radiator ( telefonisch door gegeven) onnodig op hoogste stand aan ging verhelpen. In plaats daarvan de aanjager van de airco nagekeken en niks aan de hand natuurlijk maar toch komt dan de kosten op de rekening.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Niets op aan te merken !

Zie boven

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vriendelijke en deskundige medewerkers, mooie showroom en lekkere koffie

gewoon tevreden

Ik was in de garage voor de bandenwisseling,. Tijdens het wachten hierop onder het gebruik van een cappuccino en een boekje lezen was de tijd zo voorbij.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Top locatie , de moeite waard , en de mensen denken met je mee !!!

De mensen op locatie zijn kundig en denken mee met de klant , daardoor iets omgereden vanuit Haarlem !! , zeer de moeite waard !

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

zeer goed

gewoon goed

Netjes en correct

Afspraak voor onderhoud s beurt netjes gegaan

Is TOP

Goed opgevangen met de juiste approach

Oké

Deskundig geholpen

alles klopt

prima geholpen

medewerkers kwamen vriendelijk en luisterden naar mijn vragen. ik verwachtte dat ze binnen een half uur gered zouden zijn maar het duurde anderhalf uur. bij binnenkomst zei de medewerker dat ze er direct aan zouden beginnen en na een half uur kwam hij vragen of hij de sleutel van de auto mocht hebben!!

Prima geregeld

Het betrof een retrofit heeft erg lang geduurd ivm chip tekort Maar is adequaat uitgevoerc.

Alweer goed geholpen.

Netjes gebeld voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt. Fijn dat ik daar zelf niet aan hoeft te denken. De afspraken zijn zoals altijd keurig nagekomen. Gewoon top.

Altijd Top, Uitstekende service

Onze familie komt er al jaren met onze auto’s hier voor onderhoud, prima bedrijf. Mercedes waardig! Laatste keer met de onderhoudsbeurt geholpen door Ronald ging ook perfect alles conform afspraak. Zeer tevreden.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed contact, auto snel klaar (en gewassen!)

Auto moest voor een beurt; niets bijzonders op zich. Bij brengen meteen geholpen (ook al was ik er voor acht uur) Kon hem na een halve dag weer ophalen. Hij was gewassen en van binnen schoongemaakt; altijd een cadeautje!

Een slordige ervaring.

Auto voor apk + accucheck (aktie), vermeld dat ik erop wachten zou, na 1 uur toch maar gevraagd waarom het zo lang duurde… bleek het rdw een steekproef te doen, hebben 1,5 uur de tijd om te komen, was men vergeten te melden, zoals gezegd: Slordig. Vervolgen kreeg ik een dag later een factuur voor de accucheck, terwijl ik een ‘pitstop’ abonnement hebt, moest ik voor bellen om het te crediteren: Opnieuw slordig.

Ringoven 9

6826 TP Arnhem