Ik had gevraagd om naar de sensoren te kijken, die gaan steeds te snel af, dus steeds gepiep in de auto. Dit is niet gebeurd.
Bovengenioemde ervaring in één in zegt m.i. alles. Maar nogmaals, ik ben over mijn dealer zeer tevreden. Ik kom hier al vele jaren. De frequentie is nu lager als in mijn werkzame leven, maar altijd word ik weer vriendelijk ontvangen en denkt men in oplossingen.
Bedrijfsnaam | N.v.t. |
Kwamen met een plotseling probleem van een uitgevallen kachelmotor langs, waardoor alle ramen beslagen waren. Direct werd er gekeken wat mogelijk het probleem was en hoe dit te verhelpen was, zo gezegd zo gedaan. Soort eerste hulp in een ziekenhuis
Bedrijfsnaam | Wagemaker grondverzet |
De service vanaf het moment van storing prima, maar helaas nadat ik mijn auto heb opgehaald moet ik helaas constateren dat de volgende ochtend de auto hetzelfde euvel meld. Dus kan er niet mee rijden. Omdat de auto nu thuis staat heb ik maar niet de MB Telefoon gebeld voor vervangend vervoer. Allemaal toestanden die uiteindelijk kostenverhogend werken. Maandagochtend bel ik direct Wensink Arnhem om eea op te lossen.
Bedrijfsnaam | Putman |
Gereserveerde leen auto niet aanwezig, moest nog geregeld worden. 11 uur is 11 uur geen 11:15 uur
Bedrijfsnaam | Vandersanden |
Netjes ontvangen volgens afspraak gebeld toen de auto klaar was. Gewassen en van binnen schoon gemaakt.
Bedrijfsnaam | Geen |
Door priveomstandigheden kon ik de auto niet zelf brengen. Een van de monteurs heeft de auto daarop opgehaald en na onderhoud weer terug gebracht. De monteur was heel vriendelijk en behulpzaam. Onderhoud is goed gegaan, de auto is ook gewassen. Top service!!
Ik zou hier een lang verhaal kunnen ophangen, maar dat doe ik niet. Mij auto heeft nog ster garantie en de remschijven zijn voor tweede keer krom! Eerste keer kwam Wensink mij tegemoet met de achterste twee schijven en tweede keer mocht ik alles afrekenen. Ik ben hier echt teleurgesteld over.
Ofschoon zoals altijd de beurt netjes afgehandeld wordt heb ik toch opmerkingen. Ter info ik rijd als dagelijkse auto een W220 S320 benzine uit 2002 die bij Wensink onderhouden wordt. Omdat ik al 5 jaar zo goed als altijd thuis werk maakt de auto maar zeer weinig kilometers, zo'n 6.000 per jaar. Ik heb een afspraak gemaakt om 09.00 uur en zorg dat de auto er goed op tijd is, 08.30 uur. Zo rond 14.00 uur wordt ik gebeld om te horen dat de afgesproken zaken gedaan worden en dat de auto om 17.00 uur klaar is. Verder wordt mij medegedeeld dat de hardy schijven (whatever that is) aan slijtage onderhevig zijn maar dat dit niet direct opgelost hoeft te worden. Wat mij bevreemd is dat ik verwacht had dat ik zo rond 10.00-10.30 uur iets zou horen, het lijkt erop dat het feit dat het een oude auto betreft de vrijheid geeft om hier makkelijker mee om te gaan, dat vind ik jammer. Omdat ik niet weet wat een hardy schijf inhoudt heb ik even op internet gekeken wat dit is. Als ik de auto ophaal is de rekening nog niet klaar, die wordt mij per e-mail of briefpost opgestuurd. Daarmee was de beurt weer gedaan. Ik had graag wat informatie gehad over de hardy schijf en wat dat nu betekent. Moet dat over 5.000km of over 25.000km ik heb geen idee. Had ik graag even gehoord. Verder ga ik ervan uit dat de auto er weer een jaar tegen aan kan en dat ik er weer met veel plezier in kan rijden.
Deze keer echt niks. Apk plus mankement dat de aanjager van radiator ( telefonisch door gegeven) onnodig op hoogste stand aan ging verhelpen. In plaats daarvan de aanjager van de airco nagekeken en niks aan de hand natuurlijk maar toch komt dan de kosten op de rekening.
Zie boven
Vriendelijke en deskundige medewerkers, mooie showroom en lekkere koffie
Ik was in de garage voor de bandenwisseling,. Tijdens het wachten hierop onder het gebruik van een cappuccino en een boekje lezen was de tijd zo voorbij.
De mensen op locatie zijn kundig en denken mee met de klant , daardoor iets omgereden vanuit Haarlem !! , zeer de moeite waard !
Bedrijfsnaam | Carlovandenburgbedrijfsmasssge |
gewoon goed
Bedrijfsnaam | bakkerij Reijnen |
Afspraak voor onderhoud s beurt netjes gegaan
Goed opgevangen met de juiste approach
Bedrijfsnaam | H & B Group BV |
Deskundig geholpen
Bedrijfsnaam | Staring |
alles klopt
Bedrijfsnaam | Lentjes |
medewerkers kwamen vriendelijk en luisterden naar mijn vragen. ik verwachtte dat ze binnen een half uur gered zouden zijn maar het duurde anderhalf uur. bij binnenkomst zei de medewerker dat ze er direct aan zouden beginnen en na een half uur kwam hij vragen of hij de sleutel van de auto mocht hebben!!
Het betrof een retrofit heeft erg lang geduurd ivm chip tekort Maar is adequaat uitgevoerc.
Netjes gebeld voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt. Fijn dat ik daar zelf niet aan hoeft te denken. De afspraken zijn zoals altijd keurig nagekomen. Gewoon top.
Bedrijfsnaam | Dhr |
Onze familie komt er al jaren met onze auto’s hier voor onderhoud, prima bedrijf. Mercedes waardig! Laatste keer met de onderhoudsbeurt geholpen door Ronald ging ook perfect alles conform afspraak. Zeer tevreden.
Auto moest voor een beurt; niets bijzonders op zich. Bij brengen meteen geholpen (ook al was ik er voor acht uur) Kon hem na een halve dag weer ophalen. Hij was gewassen en van binnen schoongemaakt; altijd een cadeautje!
Auto voor apk + accucheck (aktie), vermeld dat ik erop wachten zou, na 1 uur toch maar gevraagd waarom het zo lang duurde… bleek het rdw een steekproef te doen, hebben 1,5 uur de tijd om te komen, was men vergeten te melden, zoals gezegd: Slordig. Vervolgen kreeg ik een dag later een factuur voor de accucheck, terwijl ik een ‘pitstop’ abonnement hebt, moest ik voor bellen om het te crediteren: Opnieuw slordig.
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.