Keurige behandeling ,prima kwaliteit van de koffie.
Mijn remblokken en schijven en 2 voorbanden waren nodig aan vervanging toe..... Ik kon gelijk s'middags mijn auto nog brengen voor reparatie..... Top service
Bedrijfsnaam | Bloemenbezorgdienst Arien |
Prima zoals altijd.
Persoonlijke service is prima. De technische uitvoering van de opdracht vind ik teleurstellend.
receptionist weet waar hij mee bezig is
Bedrijfsnaam | autobedrijf p de groot |
Ik ben zeer gelukkig met magazijn man Bert Winkel. Geeft nooit op ook als het onderdeel niet meer leverbaar is. Neemt zijn functie heel serieus ,neemt alle tijd voor je en is een aanwinst voor het magazijn Wensink Emmen. Hoop nog jaren bij hem te kunnen bestellen, bedankt Bert.
Bedrijfsnaam | Woodstockmusiccenter |
Wel even het oude kenteken 72-XN-+FS eruit en het nieuwe JD-756-X invoeren zodat ik ook daarmee kan inloggen
Bedrijfsnaam | Henk ten Hoor agenturen |
Goed
Goed geregeld
1e beurt bij 12000 km voor zover ik kan beoordelen correct uitgevoerd. Sleutel aan receptionist overgedragen om 8.05 uur. Echter: na ca 1 uur werd ik door receptie gebeld dat als extra boven op de beurt het wenselijk zou zijn om de strepende ruitenwissers, interieurfilter en sleutelbatterij te vervangen a raison van ca. € 150. Na mijn opmerking dat ik geen strepende ruitenwisser had gezien en interieurfilter en batterij mij wat voorbarig leken, zou ik teruggebeld worden als de auto klaar was. Vervolgens in de showroom, uitstekende koffie !, gewacht tot 10.15 uur, tussendoor al eens gevraagd of de auto klaar was, bleek dat de sleutels al een tijdje bij de receptionist lagen die vergeten was mij te bellen. Er zijn excuses gemaakt.. Kan gebeuren.. ben dus nog niet overtuigd......
Bedrijfsnaam | Sparrex |
vlotte afwikkeling van een terug roep actie, klasse
Bedrijfsnaam | juwelier mulder vof |
Ze
Bedrijfsnaam | Erdman Makelaardij Hypotheken en Verzekeringen |
APK afspraak gemaakt via de computer, aardig personeel, bakje genomen terwijl ik wachtte
Xx
Geweldig goed ontvangen door Bernhard. Alles keurig uitgelegd. Top.
De aflevering was erg sober.
Bedrijfsnaam | Bruins |
niet anders dan met mijn E. Alleen is de elektronica heel erg wennen
Prima verzorgd
Alles goed geregeld
Bedrijfsnaam | Tienstra Timmer-en Metselwerken |
goede service en geen straf om even rond te kijken wanneer je moet wachten op een update.
goede service
het was mij niet de eerste keer bij jullie maar ook deze keer was alles weer goed geregeld. afspraak maken auto aflever en weer halen was allemaal perfect op elkaar aangesloten. door jullie goede service heeft mijn vrouw de keuse gemaakt om een C1 bij jullie te kopen.
Bedrijfsnaam | Inwatec |
Zoals altijd prima.
Ging om het onderhoudsboekje te laten bijwerken. 15 jaar mercedes en 350.000 km. Veel jaren bij Wensink waarvan de laatste jaren op basis van onderhoudscontract. T/m 2018 was bijgewerkt. 2019 kon nog in het boekje. 2020 niet meer. Keuze: 1. kopie van factuur of 2. een nieuw boekje KOPEN. Mensen, belachelijk voor een auto met een nieuwwaarde van 80.000,- tot 100.000,-. Heb aangegeven dat een nieuw boekje niet nodig was omdat ik de Benz ging verkopen. Gevraagd werd wat de nieuwe zou worden. Aangegeven een VW, ingegeven door hen bekende omstandigheden. Geen reactie. Bij vertrek was het schijnbaar teveel om te bedanken voor het in Wensink gestelde vertrouwen en succes te wensen met de nieuwe auto. Heb een nieuwe mercedes overwogen. Géén Wensink meer voor mij!!! Uw receptionist daar ervaar ik als een hark!!! Zelf fouten op elkaar stapelen. Zeiken over gebruik maken van de wasstraat obs contract. Bij een defect altijd moeilijk doen over het maken van een afspraak kort te bekijken wat er aan de hand was. Meteen een factuur van 45,- sturen voor een kort onderzoekje. Hoeveel had hij me vergoed als ik was gekomen ivm terugroepen voor controle van schuifdak? Zelf heb ik honderden euro's vergoed voor een onderzoek van Wensink dat niks opleverde. Neen mensen. Ooit vond BMW en VW dat zij het voor het zeggen hadden. Daar zijn ze van teruggekomen. Zo ook ABN AMRO die jaren geleden vond dat ze de kleine spaarders niet nodig hadden. Hoe anders is het nu. Heb het voor Wensink opgenomen toen mensen afhaakten door de weinig klantvriendelijke benadering in Emmen. Heb het nu zelf ervaren. Chapeau voor Patrick Lier die er destijds zat. Klantgericht, duidelijk maar boven alles klantvriendelijk. Helaas kan ik u niet anders berichten.
prima
Bedrijfsnaam | milo investments |
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.