Filters

5

Weinig passie voor het vak

.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens
10

Deze vestiging praat niet over klanttevredenheid maar doet het gewoon

Ik heb deze vestiging bezocht voor een bandenwissel. Boven verwachting goed geholpen. De auto stond weer gewassen en tip top voor me klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

Goed nemen de tijd voor de klant

Service uitleg over de auto zeer goed, groot compliment aan de verkoper Julius Elders. Geeft op tijd aan wanneer de auto klaar staat denkt mee i.v.m. met mij woonplaats en de plaats waar mij bedrijf gevestigd is (Brink) Staphorst dat de ophaal plaatst Zwolle beter uitkomt. Na enkele dagen wordt je gebeld om te horen hoe de eerste kilometers zijn bevallen en of je nog vragen of onduidelijkheden zijn. In een woord Top, zo wil je als consument behandeld worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
10

Prima experience

Het inleveren van de wagen en het ophalen van de nieuwe is prima verlopen. Goede uitleg en prima wagen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
9

Klantvriendelijk en een goede service.

Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid, je word van te voren gebeld over de reparatie en de kosten, zo kom je niet voor verassingen te staan. En als extra word je auto gewassen. Super.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

Prettig en deskundig

1e ervaring voldeed niet aan de verwachting. Na een telefoongesprek en 2e bezoek is het contact verder zeer plezierig verlopen. Jammer was de periode van 8 mnd wachten. Desondanks zeer tevreden en zeer tevreden met de auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
10

Zeer klantvriendelijk en servicegericht!

- ik word goed geïnformeerd - keurig vervangend vervoer - vriendelijk personeel - flexibel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Super service

Zeer klant vriendelijk en dat zal doorslaggevend zijn om daar mijn auto te kopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Zeer klantgericht en kundig

Een beurt van een auto is maar een beurt. Toch weet Wensink in Emmen er altijd net wat meer van te maken. Het zijn daarbij vaak de kleine dingen die tellen. Auto even wassen, van binnen even uitzuigen. Van die dingen die ze niet hoeven te doen, maar toch graag voor je doen. Daarnaast is de beurt natuurlijk ook perfect uitgevoerd, maar dat verwacht je ook niet anders bij een officiële Mercedes garage.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Fabtastisch!

Zelden zo goed geholpen in het afleveren en het voor traject, complimenten voor Guus Kok en Peter Kim !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
10

Professionele behandeling.

De onderhoudsbeurt en garantie kwestie hebben ze netjes en op professionele manier afgewikkeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

verkoop en balie medewerkers werkplaats zeer vriendelijk.

altijd welkom voor een bakkie ook zonder aankoop , en klant vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
8

Vriendelijke ontvangst en goed uitleg!

Ik heb een nieuwe leaseauto opgehaald bij Julius Elbers in Zwolle. Het is leuk dat je bij een nieuwe auto de tijd krijgt om hem onder genot van een kopje koffie op te halen. Goed dat alles even uitgelegd wordt. De auto wijst zichzelf op zichzelf ook wel, maar voor het gevoel in dat fijn. Die orchidee kunnen jullie beter vervangen door iets anders. Dat is een beetje een begrafenis plantje.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
10

Gewoon goed!

Goede service, doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Als je dan tevreden bent kun je niet anders dan 5 sterren geven en zelf blij zijn dat je in een 'ster' mag rijden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Correct en snel

Adequaat geholpen en geadviseerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

We zijn erg tevreden

We worden altijd vriendelijk en goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens
10

Prima geholpen

Afspraak plannen ging vlot, service door service medewerkers prima, alleen de plek om te werken tijdens het wachten zou beter kunnen door b.v. iets meer privacy te hebben

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Top

Terugroep actie v spoiler ik kon heel snel terecht

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
2

Niet tevreden

Ben niet tevreden: Onze onlangs aangeschafte mercedes had een paar kleine beschadigingen aan het interieur. Chroom stripjes bij de middenconsole. Wij zijn naar Wensink gegaan en een bali medewerker maakte fotos van de beschadigingen, stripje aan de voorzijde van de armsteun (bekend probleem) en sierrandje om het klepje tevens in de middenconcole om te kijken of het garantie was. En er miste op de achterbank een klein rubber flapje. Een aantal dagen later belde Wensink met de mededeling geen garantie en dat de kosten 120 euro bedragen. Wij de auto gebracht en 120 euro betaald. Bleek dat ze het stripje aan de voorzijde armsteun en kleine rubberflapje achterbank hadden vervangen. Bij navraag bleek dat men van niets wisten en dat er nog 100 euro bij kwam voor randje om het klepje. Dus dat betekend dat het totaal 220 euro om een stripje, randje en een rubber flapje. Beetje jammer deze gang van zaken. We hebben nog contact gezocht met Wensink maar door drukte hadden we een terug bel verzoek. Maar tot op heden niets gehoord. Met vriendelijke groet, Ronnie Wisman

  • Aanbevelen? Nee
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.
9

Goede service, vriendelijk personeel.

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens
8

goed

Ben goed en correct geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens
10

Een uiterst correcte aflevering van de auto met veel enthousiasme gebracht door Julius

Betrokken, compleet, uitvoerig tijd nemend. Kortom een zeer succesvolle oplevering uitgevoerd door Julius Over de auto ben ik te spreken, alleen veel windgeruis (lijkt wel resonantie) om de voorste raamstijlen bij bepaalde snelheden Wacht dit even af en zal me melden als het niet veranderd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
9

Vriendelijke en correcte service

Vanwege een onderdeel dat niet voorradig was, kreeg ik een prachtige CLA mee, zonder daarvoor te betalen. Ik ben ook goed op de hoogte gehouden van het tijdsverloop van de reparatie en de kosten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
4

teleurstellend

vervelend gevoel over gehouden aan de laatste service afspraak. auto moest een A beurt, afgesproken om 8:15 uur ,rond 9 uur kwam de monteur en receptionist dat de beurt gereed was maar dat er een terugroep actie uit stond die ca. 2 uur ging duren, of ik vervoer naar huis kon regelen. teleurstellend want ik had al een uur gezeten !!. op het werk wat omgezet in de veronderstelling dat de auto aan het eind van de morgen gereed zou zijn, rond het middag uur gebeld door WP Emmen dat een censor op nalevering stond en dat het wel eind van de dag zou worden, er was geen leenauto beschikbaar, kortom annuleer al je afspraken maar !!, de garage bepaalt je agenda vandaag. meest vervelende gevoel kwam nadien via de factuur, stond naast de beurt ook nog een aantal onderdelen die normaliter vooraf even worden gemeld. samenvattend erg teleurstellend en twijfelend over een vervolg.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Prima bedrijf

Prima bedrijf en vriendelijke mensen !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit

Bedrijfsgegevens

Albatrosstraat 8

7821 AM Emmen

0591-650640

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.