Filters

6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We zijn voor de tweede keer terug geweest om een thermostaat te laten vervangen die bij eerste reparatie gewoon al vervangen had moeten worden. Is toen nagelaten. Betekend 2x tijd vrij maken om auto naar Emmen te brengen en op te halen. Wensink heeft het wel netjes opgepakt door bij de 2e reparatie een vervangende auto beschikbaar te stellen en voor de 2e reparatie geen arbeidsloon te rekenen maar alleen de onderdelen. Goed opgelost maar 2e keer blijft vervelend en onnodig. In één keer goed doen is de les!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zoals gewoonlijk uitstekend, en nagelopen. \'s Morgens keurig opgehaald en \'s avonds weer afgeleverd, gewassen en uitgezogen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede ervaringen met dit bedrijf zowel de personenauto afdeling als wel de vrachtwagen afdeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Klacht was een akelig rammel/trilling achterin. Hier werd niet moeilijk over gedaan, keurig opgespoord en de RA gordelspanner vervangen onder garantie. Prima geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb op een beurs in Hardenberg contact gehad met Jan de Vries met het resultaat dat we uiteindelijk 2 nieuwe vito\'s bij Wensink hebben gekocht. Het contact was plezierig en voorzien van goede en zakelijke info zodat we naar tevredenheid een deal hebben gesloten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer goed ben al 12jaar bij.wensink Emmen met mijn mercedes 203 nu was het tijd voor een nieuwe c classe automaat 2017 ook weer voor onderhoud contract gekozen wat mij zeer goed is bevallen de personeel zijn zeer deskundig en vriendelijk. Nooit problemen gehad als er iets was altijd netjes opgelost ben zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Auto had een storing, keurig uitgelezen en een planning gemaakt. Turbo was defect, week later gerepareerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

ik had een 3 jarig contract bij Wensink voor 225 euro maar iedere jaar heb ik 50 euro meer moeten betalen dan kun je beter geen contract afsluiten

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

ik had een 3 jarig contract bij Wensink voor 225 euro maar iedere jaar heb ik 50 euro meer moeten betalen dan kun je beter geen contract afsluiten

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Fantastich team in Emmen , Patrick en zijn monteurs zijn bijzonder hulpvaardig ! Zijn blij met jouw auto , net alsof het hun auto is. Daarnaast altijd positieve adviezen . Bijzonder waardering voor dit team uit Emmen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

probleemloos

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ervaringen heel positive ....

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

gezellig maar ook vakkundig bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Na de beurt bleek het lampje in de rechterbuitenspiegel van de dodehoekassistent niet meer te werken. Hiervoor moet het hele buitenspiegelglas vervangen worden. Aangezien dit onderdeel een autoleven lang mee zou moeten gaan, naar mijn bescheiden mening, kan dit beschouwd worden als een fabricage fout en voldoet dit zeker niet aan de hoge kwaliteit waar Mercedes Benz zo hoog van opgeeft. Bovendien komt deze fabricagefout nu voor de rekening van de klant, mij dus. Dit standpunt heeft een ernstige deuk in het service imago opgeleverd. Vandaar de lage score.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb met veel moeite een nieuw contactslot kunnen bestellen, deze moest ik door hun laten monteren omdat ze bang waren voor diefstal of fraude, moest veel papieren tekenen en paspoort en kenteken laten zien , montage zat bij de prijs in. Na 1 a 2uur kreeg ik het nieuwe slot mee met de mededeling ze kregen het oude slot er niet uit en moest het zelf maar proberen, heeeeel vreemd dus en moest toen ook nog even de uren betalen van montage wat niet is gelukt. Mijn auto heeft kmst van 150.000 verder vriendelijke mensen op de magazijn man na deze werk er al zolang als ik weet en nog nooit normaal behandeld door hem . ik rij de volgende keer naar Duitsland voor onderdelen of rep, daar is de klant nog koning ook al rij je in een mb van 50 jaar oud. Heb de rekening netjes betaald Maar kom hier niet weer terug.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

zakelijk- correct- vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bedrijfsgegevens

Albatrosstraat 8

7821 AM Emmen

0591-650640

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.