We zijn voor de tweede keer terug geweest om een thermostaat te laten vervangen die bij eerste reparatie gewoon al vervangen had moeten worden. Is toen nagelaten. Betekend 2x tijd vrij maken om auto naar Emmen te brengen en op te halen. Wensink heeft het wel netjes opgepakt door bij de 2e reparatie een vervangende auto beschikbaar te stellen en voor de 2e reparatie geen arbeidsloon te rekenen maar alleen de onderdelen. Goed opgelost maar 2e keer blijft vervelend en onnodig. In één keer goed doen is de les!
Zeer goed
Zoals gewoonlijk uitstekend, en nagelopen. \'s Morgens keurig opgehaald en \'s avonds weer afgeleverd, gewassen en uitgezogen.
Goede ervaringen met dit bedrijf zowel de personenauto afdeling als wel de vrachtwagen afdeling
Klacht was een akelig rammel/trilling achterin. Hier werd niet moeilijk over gedaan, keurig opgespoord en de RA gordelspanner vervangen onder garantie. Prima geholpen.
Ik heb op een beurs in Hardenberg contact gehad met Jan de Vries met het resultaat dat we uiteindelijk 2 nieuwe vito\'s bij Wensink hebben gekocht. Het contact was plezierig en voorzien van goede en zakelijke info zodat we naar tevredenheid een deal hebben gesloten.
Zeer goed ben al 12jaar bij.wensink Emmen met mijn mercedes 203 nu was het tijd voor een nieuwe c classe automaat 2017 ook weer voor onderhoud contract gekozen wat mij zeer goed is bevallen de personeel zijn zeer deskundig en vriendelijk. Nooit problemen gehad als er iets was altijd netjes opgelost ben zeer tevreden
Auto had een storing, keurig uitgelezen en een planning gemaakt. Turbo was defect, week later gerepareerd
ik had een 3 jarig contract bij Wensink voor 225 euro maar iedere jaar heb ik 50 euro meer moeten betalen dan kun je beter geen contract afsluiten
ik had een 3 jarig contract bij Wensink voor 225 euro maar iedere jaar heb ik 50 euro meer moeten betalen dan kun je beter geen contract afsluiten
Fantastich team in Emmen , Patrick en zijn monteurs zijn bijzonder hulpvaardig ! Zijn blij met jouw auto , net alsof het hun auto is. Daarnaast altijd positieve adviezen . Bijzonder waardering voor dit team uit Emmen
probleemloos
goed
prima service
Ervaringen heel positive ....
gezellig maar ook vakkundig bedrijf
Na de beurt bleek het lampje in de rechterbuitenspiegel van de dodehoekassistent niet meer te werken. Hiervoor moet het hele buitenspiegelglas vervangen worden. Aangezien dit onderdeel een autoleven lang mee zou moeten gaan, naar mijn bescheiden mening, kan dit beschouwd worden als een fabricage fout en voldoet dit zeker niet aan de hoge kwaliteit waar Mercedes Benz zo hoog van opgeeft. Bovendien komt deze fabricagefout nu voor de rekening van de klant, mij dus. Dit standpunt heeft een ernstige deuk in het service imago opgeleverd. Vandaar de lage score.
Hallo, Vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring heeft met ons bedrijf. Wij zijn het uiteraard met u eens dat de onderdelen en auto's van Mercedes-Benz van absolute topkwaliteit zijn en horen te zijn. We gaan uw feedback hierover in behandeling nemen en nemen hierover nog contact met u op. Met vriendelijke groet, Rick - Webcare Wensink
Goed
Ik heb met veel moeite een nieuw contactslot kunnen bestellen, deze moest ik door hun laten monteren omdat ze bang waren voor diefstal of fraude, moest veel papieren tekenen en paspoort en kenteken laten zien , montage zat bij de prijs in. Na 1 a 2uur kreeg ik het nieuwe slot mee met de mededeling ze kregen het oude slot er niet uit en moest het zelf maar proberen, heeeeel vreemd dus en moest toen ook nog even de uren betalen van montage wat niet is gelukt. Mijn auto heeft kmst van 150.000 verder vriendelijke mensen op de magazijn man na deze werk er al zolang als ik weet en nog nooit normaal behandeld door hem . ik rij de volgende keer naar Duitsland voor onderdelen of rep, daar is de klant nog koning ook al rij je in een mb van 50 jaar oud. Heb de rekening netjes betaald Maar kom hier niet weer terug.
Beste meneer Meijer, Wij vinden het vervelend dat uw bezoek aan de werkplaats niet naar wens is verlopen. Zorgeloos rijden staat bij ons voorop en daarom zijn wij continu op zoek naar mogelijkheden om onze service te verbeteren. Wij zullen uw bericht in behandeling nemen en zullen hierover contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten, Steven - webcare medewerker Wensink
zakelijk- correct- vriendelijk
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.