Uitstekend geholpen

Zeer goed geholpen en de auto van binnen en buiten schoongemaakt.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goedemiddag Peter, Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service en dat de auto zowel van binnen als van buiten schoon is opgeleverd. Nog een aangename dag toegewenst, Rianne van Wensink

Excellent.

Ik ben onder de indruk van de dienstverlening en heb een geweldige klantreis gehad bij Wensink. Peter Rodenboog en Michael van den Broek hebben me vanaf het eerste moment geweldig geholpen.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goedemiddag Jan Tjerk, Bedankt voor uw mooie beoordeling! We zijn blij om te horen dat uw ervaring bij Wensink zo positief was en dat onze verkopers u vanaf het begin uitstekend hebben geholpen. Uw aanbeveling betekent veel voor ons. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Rij met plezier en vertrouwen! Shirley van Wensink

Beleefde mensen, heldere goede uitleg. system kan efficiënter en klantvriendelijker

ik heb een afspraak gemaakt via de website. 2 mogelijkheden auto neerzetten en avonds weer ophalen of, afspraak maken en er op wachten. Ik kon nergens vinden hoe lang een eerste servicebeurt zou duren. In mijn beleving ollie verversen, natrekken bouten en moeren, zaken opnieuw afstellen. een uurtje dus. Gekozen voor het laatste en maakte een afspraak om 13:00 uur. Ter plekke aangekomen bleek mijn inschatting juist, echter er bleek ook nog een "terugroep actie" te zijn inzake de software en dat kon nog wel tot 17:00 uur duren. Natuurlijk was er wel een oplossing en ik werd uitstekend geholpen. Maar het hat prettiger geweest voor beide partijen als ik die info had gehad bij het maken van mijn afspraak. Mail was ook goed geweest. Het was mijn eerste ervaring dus een verder oordeel is nog niet reëel

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goedemiddag Jaap Hoekman, We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het is fijn om te horen dat u beleefd en duidelijk geholpen bent, en dat er uiteindelijk een goede oplossing is gevonden. We begrijpen echter dat het prettiger zou zijn geweest als u vooraf beter geïnformeerd was over de duur van de service en de terugroepactie. Uw opmerkingen zijn waardevol voor ons, en we zullen zeker kijken hoe we onze communicatie kunnen verbeteren om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. We hopen dat uw volgende ervaring bij ons nog beter zal zijn! Bedankt voor uw beoordeling en een aangename dag toegewenst, Shirley van Wensink

geweldige service door personen die weten waarover ze praten.

De verkoper en diegene die de auto afleverde (Peter Mik)weten precies waarover ze spraken. hoewel ik al jaren lang mercedes rij was de uitleg bij de nieuwe auto zeer help vol en was hem niets te veel zelf toen mijn vrouw hem belde nam hij de tijd totdat zij tevreden was.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We zijn blij om te horen dat u onze service als geweldig heeft ervaren en dat onze verkoper u goed heeft kunnen helpen. Het is fijn om te weten dat de uitleg bij uw nieuwe Mercedes nuttig was, zelfs voor een ervaren Mercedes-rijder zoals u. Nog een aangename dag toegewenst, Shirley van Wensink

Kosten onduidelijk

Goed ontvangen, snelle service, maar iedere keer toch onduidelijk wat de kosten zijn. Misschien voor een bedrijf minder spannend, maar voor een particulier toch aardig lastig! Misschien komt het ook dat wij onze EQV prive rijden en we bij de afdeling bedrijfsbussen afgehandeld worden. Wat meer transparantie en openheid daarin zou wel heel fijn zijn!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goedemiddag K van Tol, Bedankt voor uw beoordeling. We waarderen het dat u ons hebt laten weten waar we kunnen verbeteren. Het is goed om te horen dat u tevreden bent met de ontvangst en de snelle service. We zullen uw feedback gebruiken om onze communicatie en transparantie rondom de kosten verder te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw aanbeveling en uw feedback. We hopen dat uw volgende ervaring volledig naar wens zal zijn. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink

Slecht

Contact met Wensink komt zijn afspraken niet na met de werkplaatsbezoek in Groningen Afspraak om 8 uur tot 12.30 uur Stuur je om 12.25 uur een mail of de auto klaar is, dan zien we in de Mercedes app dat ze er toen nog mee moesten beginnen. Dan wordt de auto opgehaald 's middags en dan rij je weg en na 3km. Wordt op de dashboard aangegeven oliepeil verlagen. Wij hebben een foto daarvan gemaakt, daar zat ongeveer meer dan 1 liter olie teveel in. Dit is schadelijk voor de motor. De gevolgen zijn dan ook geheel voor Wensink. De volgende dag reed ik even achteruit en daarna wou vooruit en toen wou mijn auto niet meer, doordat hij geen motorvermogen meer had. Dat hierop wil ik graag een antwoord per mail. Dit is ook bekend in Groningen en daarop hebben we tot op heden geen reactie mogen ontvangen.

Behulpzaam en zeer vriendelijk

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Personeel is deskundig, vriendelijk en klant gericht

De onderhoudsbeurt van de auto verliep voorspoedig, ruilauto stond klaar, fijn dat terzake kundige monteurs klaar staan om de onderhoudsbeurt uit te voeren.

achteraf waardeloos

ik koop een Mercedes, vraag aan de verkoper of de auto apple car play heeft. Het antwoord is ja. In de praktijk mag je nadat je de auto betaald hebt en opgehaald hebt nog een kleine 900 euro neertellen om hiervan gebruik te kunnen maken. deze werkwijze voldoet in mijn ogen niet meer aan de standaard van vandaag. en ik zal dan ook echt aan niemand adviseren een Mercedes te kopen. Tevens wordt ik hier nu elke kilometer mee geconfronteerd, want ik ga uiteraard niet mee werken aan dit systeem. Ik rij gelukkig een kleine 100.000 kilometer per jaar dus over anderhalf jaar ben ik weer toe aan de volgende auto. wordt het een Mercedes, ik schat de kans zeer klein in

Vriendelijk geholpen

Vriendelijk geholpen en goede afspraken gemaakt, uitleg goed niks op aan te merken

• Service N.v.t.

Top verkoper

Top afspraken en geleverd

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

prima geholpen

Geen negatieve ervaring

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Zeer tevreden, alles naar wens.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Service, snelheid en klantvriendelijkheid op een ongekend hoog niveau

De service die je bij Wensink ontvangt is echt goed, maar als je een probleem hebt en snel een nieuwe auto nodig hebt dan laten ze pas echt zien waartoe Wensink in staat is. Binnen vier uur van proefrijden, via financieren naar opleveren is ongeëvenaard. Absoluut aan te bevelen.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Personeel is zeer klant vriendelijk en neemt de tijd voor je. Bij oplevering ook wordt eerst het administratieve gedeelte zorgvuldig behandeld en doorgenomen, daarna door een andere medewerker alles zorgvuldig over de auto wordt uitgelegd. Ik rij nu een week in de Mercedes B 250 e, maar het is echt grandioos of te wel perfect.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Alles zoals afgesproken, en weer netjes schoon mee.

Kleine beurt, alles zoals afgesproken. Leuke behulpzame mensen. Auto van binnen en buiten schoon afgeleverd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

we hebben nog niet zoveel met gereden maar tot nog gaat het best naar onze zin alleen missen we de adaptieve cruiscontrol wel

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prima geholpen en uitgelegd.

Prima geholpen.

Prima ontvangst en uitleg

Zie hierboven

Zeer klantvriendelijke vestiging

Al jaren klant bij deze vestiging en je voelt je altijd thuis, hoog familiair klant tot personeel/verkopers gehalte. Goede verkoop door Raymon en Robert.. zeer goede uitleg van de auto door Peter Mik

Netjes en vriendelijk

Nette ontvangst en vriendelijk personeel.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Wensink Groningen is prima alles in orde. Alleen de Mercedes me app niet. Maar dat ligt niet aan Wensink. Die app werkt niet, al een week niet. Ook na aankoop van 3 jaar Excellent pakket van 829 euro werkt er niks. En dat is wel even teleurstellend, zeker als je dat aan anderen moet bekennen dat het niet werkt… showen is er dan niet bij.. ik kreeg zelfs de opmerking “tja, Mercedes is wel goed in auto’s maken maar niet in software en zaken automatiseren zoals Tesla dat wel goed voor elkaar heeft” Dus wel betaald maar niks gekregen. Bij Tesla is dat standaard goed geregeld. Gelukkig werd ik maandag teruggebeld dat het binnen 48 weer wordt gereset vanuit Mercedes hoofdkantoor. Ik hoop dat het lukt.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goede ervaring en goed overleg

Goed overleg met werkplaats

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prettig, niet opdringerig, maar wel doelgericht.

Wij hebben onze auto's ongeveer 10 jaar geleden gekocht en zijn eigenlijk niet zo geïnteresseerd in auto's. Om ons te oriënteren wilden we nog naar de Audi en BMW dealer, maar zover kwam het niet. Volgens mij zegt dat voldoende over de verkoper, de auto en het vertrouwen in alles. Hieronder vraagt u naar, service, kwaliteit, prijs enz. U vraagt het op het moment dat wij dat nog niet kunnen beoordelen. Vandaar N.V.T.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Geweldig en vriendelijk

Zeer vriendelijke en professionele medewerkers met oog voor de klant.

Bornholmstraat 42

9723 AX Groningen