Filters

1

IK WORDT GEPIEPELD

Voor 1 batterij in de sleutel CR2025 wordt €32,23 gerekend Te weten €12,00 voor vervangen, €14,64 voor één batterij te samen €32.23 plus 21% btw geeft een bedrag van €32,23 Terwijl een batterij van het merk VARTA wat er in gaat slecht €0,70 kost

  • Aanbevelen? Nee
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit
7

Bijna helemaal goed

Beurt uitgevoerd en auto netjes gewassen. Helaas kreeg ik na de auto te hebben opgehaald op de snelweg de melding dat de motorkap niet goed gesloten was. Tja, dat is een beetje slordig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
7

Reparatie duurde veel te lang, 10 weken

Het komt neer op een slechte diagnose, waardoor onnodige zaken zijn vervangen. Communicatie slecht, Nico Beusink is de enige, die wel weet hoe een klant tevreden gehouden moet worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Super

Snelle afhandeling garantie door de chef werkplaats en receptionist!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
2

Het verdiend op geen stukken na een schoonheidsprijs.

Ik rij sinds 2006 Mercedes. Mijn eerste nieuwe Mercedes verliep vlekkeloos. Mijn tweede nieuwe Mercedes werd helaas tijdens een service beurt door een monteur in elkaar gereden, zodat ik met een opgelapte auto verder moest of hals over kop een nieuwe kopen. Mercedes is ons nergens in tegemoet gekomen. Mijn derde nieuwe Mercedes verliep ook goed. Met mijn vierde nieuwe Mercedes heb al snel geconstateerd dat hij soms een raar geluid maakte als ik door de bocht ging, maar als ik bij de garage kwam was het over. Heb een paar keer later geklaagd over het geluid en er is in de garantie periode een aantekening van gemaakt, maar er is nooit naar gekeken. Hij heeft inmiddels zijn derde beurt gehad en nu kwam een monteur er achter dat hij een raar geluid maakte. Hij zei dat ik er een keer naar moest laten kijken. Dat is gebeurt en toen kwamen ze er achter dat het aan de dwarsgeplaatste wieldraagarm lag en dat hierdoor een band rechtsvoor was afgesleten en er 2 nieuwe banden moesten worden gemonteerd. De monteur stelde voor om de winterbanden er onder te zetten, daar we toch van plan waren in het voorjaar een nieuwe auto te kopen. Tot onze grote verbijstering waren de winterbanden en de lichtmetalen velgen die we gekocht hadden voor € 1.800,00 nergens meer te vinden. Zonder overleg of kennisgeving, zeer teleurstellend. Er werd ons aangeboden de reparatie en 2 nieuwe banden voor een bedrag van € 363,22 te repareren. Hier zijn wij mee akkoord gegaan. Om een lang verhaal kort te maken, we vinden de communicatie bij Mercedes ronduit slecht. Er is nooit een zelfde aanspreekpunt, telkens als we komen zitten er weer nieuwe mensen. Dus of onze nieuwe auto weer een Mercedes wordt, daar moeten we nog goed over nadenken. P.s de heer L. Groters heeft ons netjes te woord gestaan en de klacht afgehandeld. Het was fijn geweest als de auto van het begin af aan zo fijn had gereden als nu. met vriendelijke groet, Familie Hellewegen

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Helemaal goed

Helemaal top! Ik bestel een tankdop voor de SLK van mijn schoonmoeder en word door wensink direct als eigenaar van de auto bestempeld. Weten jullie meer dan ik weet? Vervroegde erfenis? Wie zal het zeggen, ik hoop dat jullie gelijk hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Top

Super netjes en accuraat geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Ontzettend verrassend

Mijn nieuwe lease auto werd zo mooi en verrassend afgeleverd dat ik er bijna stil ban werd. En dat gebeurt niet snel! De services was super!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Volledig ontzorgd

Deskundige medewerkers nemen uitgebreid de tijd om alles te overleggen en uit te leggen. De auto wordt netjes gewassen weer terug geleverd! Ik ben erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

1 toevoeging, onze auto heeft een creme stuur, graag na afloop werkplaats even de zwarte vingers verwijderen of een stuurhoesje gebruiken.

  • Aanbevelen? Ja
9

Nieuwe auto in ontvangst nemen, uitermate goed verzorgd!

Top.

  • Aanbevelen? Ja
1

Verplicht direct afrekenen een slechte ervaring

onze Mercedes A140 is al jaren in onderhoud bij Wensink. Altijd is de betaling per factuur afgehandeld, altijd is de betaling door ons snel uitgevoerd. Nu werd ik opeens geacht contant te pinnen. Niet dat dit een probleem was. Alleen, het moet een keuze zijn, geen verplichting, dit hoort niet bij Mercedes.

  • Aanbevelen? Nee
8

goed

conform afspraak

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima service

Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
9

9

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Altijd goed

als we in nood zitten, dan worden we altijd goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en directe service

Ik ben op een vriendelijke manier door Laurence te woord gestaan en geholpen. De monteur heeft mij vervolgens ook nog vragen gesteld. Tussentijds teruggebeld met vragen en antwoorden. Uitstekende service Groet, Dick

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service!!

Het team van Wensink Deventer levert een geweldige service, ze zijn klantgericht en vakkundig. Kortom een zeer plezierige ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
8

Accuraat geholpen

👍👍

  • Aanbevelen? Ja
8

Eerste bezoek voldeed

Heb voor de eerste keer mijn auto laten servicen door Wensink. 's Ochtends brengen, 's middags halen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Duidelijke communicatie en uitstekende uitvoering van de benodigde servicebeurt.

Via Mercedes Me in contact gekomen met Wensink. Afspraak maken voor de geimporteerde auto ging gemakkelijk. De dame was vriendelijk en uiterst klant gericht. De uitvoering van de service beurt is prima uitgevoerd. De communicatie met betrekking tot additionele werkzaamheden en/of onderdelen was duidelijk. Uitstekende ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig geholpen

Veel moeite gedaan om mijn wagen weer uit de zogenaamde noodloop te krijgen. Hopelijk hebben de inspanningen geholpen. En blijft de roetfilter een tijdje schoon.

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles prettig geregeld

Eenvoudig een afspraak kunnen maken, vlot geholpen, en afsprken nagekomen, top service.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima service

uitstekend

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Dortmundstraat 2

7418 BH Deventer

0570 634 569

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.