In de digitale uitnodiging stond in het onderwerp dat mijn Mercedes toe was aan een onderhoudsbeurt, terwijl ik dus een Ford rij. Vervolgens moet ik een digitale afspraak maken, en daarin allerlei keuzes maken. Maar ik heb werkelijk geen idee wat ik daar moet invullen. Zo en detail dingen aan de rijder vragen is denk ik onverstandig.
Bedrijfsnaam | Brink27Beheer |
Zie antwoord boven.
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Hoe de werkwijze is bij de services beurt/reparaties is goed. Indien nodig, wordt contact opgenomen over onvoorziene reparties. Ook de uitleg aangaande de factuur is prima.
wordt vriendelijk geholpen
Afspraak gemaakt moeten verzetten vanwege eigen afspraken, allemaal snel en flexibel geregeld. Was voor deze afspraak al in de werkplaats geweest vanwege een melding. Hier werd ik snel geholpen en euvel is tijdens de volgend afspraak verholpen.
Bedrijfsnaam | Krones |
We konden snel terecht voor de reparatie. Vriendelijk personeel.
1
Snel geholpen!
De monteur die het filmpje heeft gemaakt was heel erg duidelijk en ook de balie medewerker belde om te vragen of de prijs goed was. Dat word door mij zeer gewaardeerd. Zoals gewoonlijk.
Kan altijd terecht bij de garage. Vriendelijk personeel balie en telefoon. Vertrouw er op dat de geboden service ook daadwerkelijk is uitgevoerd en ook echt noodzakelijk was. Ben een volslagen leek op auto-technisch gebied. Helaas beginnen de onderhoudskosten wel heel erg duur te worden in verhouding tot het gereden aantal kilometers. 38.000 in 7 jaren.
Bedrijfsnaam | Malais |
Voortraject ging goed en correct maar ben daarna zeer klantonvriendelijkheid benadert door de monteur die mijn verzoek heeft opgelost. Zowel in zijn verbale als non-verbale communicatie. Aandachtspunt voor de toekomst, zoiets kan een bedrijf klanten kosten.
Ik ben niet gebeld over de reparatie en daardoor is de reparatie in mijn ogen half uitgevoerd.
.
Bedrijfsnaam | Tunap |
Met mij is contact opgenomen om mij eraan te herinneren dat het APK afloopt terwijl ik afspraak had staan. Tweede keer gebeld of ik niet beter later beurt kan doen. Dan tijdens de beurt weer gebeld voor een item dat ik niet wil laten doen. Verder is mijn auto gewassen. Heb ik niet om gevraagd, maar zit natuurlijk wel gewoon in het tarief. Dit kost capaciteit, dus geld. Het is dat ik mijn auto graag bij een dealer wil laten onderhouden omdat ik merk dat dit uiteindelijk een hogere inruilprijs oplevert. Verder geen reden om bij Wensink klant te zijn, een Ford garage met Mercedes fratsen (en prijzen...). Doe gewoon, met fratsen krijg je geen tevredener klant.
Ondanks de lange wachttijd overall zeer tevreden
Komen auto voor de deur op halen helemaal top
Bedrijfsnaam | Heijmans |
Mijn Mondeo is 19 jaar oud en kreeg hierdoor extra aandacht en werd er met mij overleg gepleegd wat er nodig was, en dit is in goed overleg dan ook gedaan en ben ik weer tevreden huiswaarts gekeerd.
altijd tijd als ik langskom, ook nu meteen geholpen
Bedrijfsnaam | h.verschuur & Zn |
Had een klein onderdeel nodig voor de hoedenplank, binnen 5 min. stond ik weer buiten na voortreffelijk geholpen te zijn.
0
Snel en goed geholpen bij schade aan de vering
Heel erg tevreden
Bedrijfsnaam | Of Transport & Logistiek B.V. |
Kwam voor vervanging van een lampje, hierbij constateerde de monteur een lekkage in de slang van het expansievat, wat vergaande gevolgen kan hebben. Na overleg met mij direct gerepareerd. Bedankt monteur.
Bedrijfsnaam | Koole |
Perfecte ontvangst. Alles volgens verwachting. Heel fijn klantencontact
Bedrijfsnaam | Academy4ERP |
Vooral Patrick, Heel behulpzaam, denkt goed mee. Het voelt gewoon goed, dat is voor mij heel belangrijk. Met vriendelijke groet liesbeth
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.