Goed vakmanschap
Het werk wordt bij Ford Wensink eigenlijk altijd goed uitgevoerd maar er worden nogal eens details vergeten. Bij de laatste 3 onderhoudsbeurten is men steeds vergeten de service interval te resetten en bij dit specifieke bezoek (vervangen van de accu) is men de laatste stap (resetten van het BMS) vergeten hetgeen wel de geldende procedure is bij het vervangen van de accu. Het is dat wij nog een lopend contract hebben voor het onderhoud maar anders waren wij waarschijnlijk al geen klant meer van Ford Wensink in Arnhem. De grootste reden waarom dat zo zou zijn is de servicebalie. De manier van benaderen wordt door ons vaak als onprettig ervaren. Er wordt geregeld niet logisch gecommuniceerd. Enerzijds worden er onjuiste aannames gedaan en anderzijds worden er zaken op zo’n manier uitgelegd dat het erg onduidelijk overkomt. Een cursus communiceren met klanten zou niet overbodig zijn. Sommige dingen moet je extra naar vragen (bijvoorbeeld hoe lang iets nog duurt) en soms krijg je ongevraagd een suffe vergelijking opgedrongen die je al eerder weggewuifd hebt om aan te geven dat dat wel duidelijk is. Dat kost een hoop energie en geeft een gevoel van “blij dat ik weer naar huis kan” als de auto weer klaar is.
Snel ingeplant en opgelost.
Vind de prijs kwaliteit verhouding echt uitstekend van de auto. En werd heel erg goed geholpen met de aankoop van mijn nieuwe auto
Bedrijfsnaam | Dhr. |
Hallo. Het is voor de tweede keer dat wij een auto kopen bij Wensink Arnhem. De eerste keer was een tweedehands Fiesta en daar hebben wij veel plezier aan beleeft. Wij hebben na een tijd zonder problemen gereden te hebben de keuze gemaakt om een nieuwe te kopen en het werd weer een fiesta stx van 2021. Daar de corona een spelbreker was zijn wij toch heel goed geholpen door M.Llario met het bekijken en kopen van onze eerste echte nieuwe auto. Wij willen deze heer bedanken voor zijn kennis en geduld. Mvg Fam Visschers.
Goede ervaringen
Alles naar wens
Iedere keer al wij daar komen worden we heel netjes en heel vriendelijk geholpen.
Reparatie in goed overleg
Vanaf het eerste oriënterende gesprek tot en met de aflevering van de auto waren zondermeer perfect. De verkoop adviseur luisterde goed naar mijn wensen en gaf goed advies. Zijn advies heb ik geheel opgevolgd en ben er zeer content mee.
Precies op tijd en lekkerekoffie
Bedrijfsnaam | van der Voort |
Normaal ben ik tevreden over de service van wensink. Nu verliep bijna alles slecht. Communicatie was lastig te krijgen ( werkplaats was uren niet te bereiken), centrale kon niks voor me betekenen. Aangegeven dat vergrendeling rechts achterdeur defect was, dit is wel verholpen. Maar ook aangegeven dat verlichting binnen bleef branden bij aanzetten motor of uitzetten motor,... werkplaats gaf aan dat verholpen was, maar helaas is dit niet. Waardoor ik weer nieuwe afspraak kan maken.
alles goed
Bedrijfsnaam | ambikanithy |
Kwaliteit en contact is perfect alleen zo’n eenvoudige beurt is best wel kostbaar
Autosleutel werkte niet meer en telefoon kon mobiel niet vinden. De twee heren hebben me met geduld geholpen. En ik kon als oude klant onmiddellijk langs komen. Super service.
Goede service en klantenservice
Bedrijfsnaam | Jvh gaming |
Ontvangst in de ochtend was minder. Er zaten 3 mannen in het kantoor bij de ontvangstbalie en die keken niet op of om. Ik heb een tijdje staan wachten voordat er iemand "goedemorgen" zei en me ging helpen. Daarentegen had ik een heel andere ervaring eind van de middag toen ik mijn auto op kwam halen. Zeer vriendelijke ontvangst en medewerker. Auto schoon opgeleverd, helemaal prima
Bedrijfsnaam | Vitakraft Nederland B.V. |
Duidelijke uitleg van het gedane onderhoud. Wel jammer dat alleen de voorkant van binnen was gezogen en de achterkant was overgeslagen.
Het mooiste vond ik het filmpje van de monteur, hier duidelijk aangegeven wat er gedaan moest worden buiten de normale zaken om, top. Ook de afhandeling daarna was zeer klantvriendelijk, dit maal geen koffie vanwege Covid. Klein puntje, huurauto was niet af-getankt, dit ervaarde ik bij inlevering dat dit eigenlijk wel moest. Ik kreeg hem ook niet af-getankt vandaar dat ik daar niet aan gedacht had.
Wensink loste mijn probleem met een lekke band nog dezelfde dag op. Flitsend! Eerst had ik in de plaats waar ik lek reed nog bot gevangen bij een lokaal (internationaal opererend) bandencentrum "Over drie dagen hebben we die band voor u". Wat een verschil.
Bedrijfsnaam | n.v.t. |
Netjes te woord gestaan het wachten in de zithoek met koffie 2+ erbij was aangenaam vertoeven APK + beurt in orde bevonden en de auto weer keurig gewassen terug gekregen hij is weer tip-top in orde hartelijk dank en tot de volgende keer
Zie bovenstaand
Auto voor de APK gebracht!
Na een gat in mijn band gebeld met het service nummer, hierop moest de ANWB komen waarbij door Wensink was aangegeven dat er een reserve band op zou komen. Maar de ANWB man die er 1,5 uur over deed en kon mijn plek eerst niet vinden omdat deze door ANWB zelf verkeerd was aangegeven terwijl ik het duidelijk had verteld. Deze Bleek geen band te mogen wisselen. Deze meneer leek geen zin te hebben in zijn werk en was alles behalven vriendelijk en was ook erg onbeschoft. Deze heeft een sleepwagen geregeld en deze was snel ter plaatse. Deze meneer heeft mij goed en vriendelijk geholpen maar bleek mij in eerste instantie naar een peugeot garage te moeten brengen die verder weg was dan de Wensink Ford garage in Arnhem. Dit hebben we gelukkig snel kunnen aanpassen en uiteindelijk bij Wensink was de service weer goed zoals ik gewend ben.
Zeer prettige relatie met afd. verkoop, Tom van den Hoogen
Bedrijfsnaam | Nesu bv |
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.