Ik heb lang moeten nadenken over welk pakket ik wilde op mijn EQB. Wensink heeft meegedacht en uiteindelijk de perfecte auto geleverd en flexibiliteit getoond.
Bedrijfsnaam | Baktec B.V. |
Op zoek naar een EQC, keurig geholpen en goed geïnformeerd, niet opdringerig. tot een deal gekomen en perfect afgeleverd. dank Maurits
Bedrijfsnaam | WMD ALMERE |
De sensor was snel vervangen
Bedrijfsnaam | Nieuwenhout |
het word goed geregeld
Bedrijfsnaam | spijkerman vastgoed BV |
Nieuwe auto gekocht bij Bas Cremers. Buitengewoon professioneel geholpen, alles volgens afspraak afgehandeld. Goede uitleg toen ik de auto op kwam halen.
Vandaag gebeld 2 dagen later geregeld
Bedrijfsnaam | Overwijk Koffiesystemen BV |
Goedemiddag Luitzen Overwijk, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat wij op korte termijn een afspraak met u hebben kunnen maken en alles hebben kunnen regelen. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Ik ben al vele jaren klant bij Wensink en wordt altijd vriendelijk en als een gewaardeerde klant behandeld door alle mensen waar ik contact mee heb bij de Firma Wensink.
Goed contact, goed advies en zeer vriendelijk te woord gestaan!
Bedrijfsnaam | rook pijpleidingbouw bv |
Niet het Mercedes niveau
Bedrijfsnaam | Odinkmanagement |
Alles conform degemaakte afspraak en de service en dienstverlening waren weer top!
Bedrijfsnaam | Kuindersma Verzekeringen |
Zeer alert en voorkomend
Bedrijfsnaam | nvt |
Fijne ennvertroude ervaring
Bedrijfsnaam | Vzr machinistenverhuur bv |
Prima geregeld. volgens afspraak
Bedrijfsnaam | Rojo Beheer B.V. |
Goedemiddag Rob Brinkman, Bedankt voor uw review met aanbeveling. Fijn om te horen dat bij de afspraak alles prima geregeld was. Een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Vriendelijke ontvangst, wat lange wachttijd voor het up-daten van het navigatiesysteem. Bijzonder: vele automerken hanteren andere financiële voorwaarden.
Goedemiddag Liuwkje Everts, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u de ontvangst en afhandeling als vriendelijk heeft ervaren. We begrijpen dat de wachttijd voor het updaten van het navigatiesysteem wat langer was dan u had verwacht, en we waarderen uw geduld daarin. mocht u nog vragen hebben over de voorwaarden kunt u altijd contact met ons opnemen! Nog een aangename dag toegewenst, Shirley van Wensink
Goed en vriendelijk
Bedrijfsnaam | Limousine Service Rikkers |
Was normale garantie service
Bedrijfsnaam | Kooistra |
Top Garage
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We waarderen het enorm dat u ons als een top garage ervaart. We blijven ons best doen om u ook in de toekomst de beste service te bieden! Rianne van Wensink
Voor lampje in het Dashboard de auto twee keer moeten brengen. Special dealer voor gezocht. Er moest een chipje worden vervangen. Diagnosetijd veel te lang op rekening van de klant. 850 euro maar liefst. En iedere keer wordt getracht weer bij te verkopen. Ben er wel klaar mee. Blijf aangesproken worden met de heer Kuip terwijl ik al jaren aangeef Kuik te heten.
Goedemorgen Erik, Bedankt voor uw eerlijke review. We begrijpen dat het vervelend is dat u uw auto meerdere keren heeft moeten brengen en dat de kosten hoger waren dan verwacht. Ook het blijven verkeerd aanspreken is uiteraard niet zoals het hoort. Aangezien uw contactgegevens bij ons bekend zijn, zullen we uw klacht intern verwerken en zo snel mogelijk contact met u opnemen om samen naar een oplossing te zoeken. Onze excuses voor het ongemak, en we stellen uw geduld en feedback zeer op prijs. Rianne van Wensink
Beurt laten uitvoeren met controle van sporing. Goed uitgevoerd en vriendelijke en persoonlijke benadering. Wel jammer dat een leenauto, om even terug naar mijn werk te kunnen rijden, nu geld kost. Dat was eerst gratis. € 80,-- voor een paar ruitenwisserbladen vind ik ook wel stevig aan de prijs.
Bedrijfsnaam | pakimpex |
Goedemorgen Sander, Bedankt voor je review en je positieve feedback over de uitvoering van de beurt en de persoonlijke benadering. Het is fijn om te horen dat dit naar wens was! We begrijpen dat het jammer is dat de leenauto nu kosten met zich meebrengt, en dat de prijs van de ruitenwisserbladen hoger was dan verwacht. We waarderen je eerlijke feedback hierover en nemen dit mee om onze service te blijven verbeteren. Hopelijk kunnen we je de volgende keer weer goed van dienst zijn! Rianne van Wensink
De auto gaf slijtage remblokken aan. Een paar duizend kilometers eerder was er een contractuele beurt uitgevoerd. Toen is niets gemeld over versleten remblokken of remschijven. Zonder verder overleg zijn nu de remblokken, maar ook de remschijven vervangen. Waarom zijn de remschijven vervangen en waarom is dit bij de beurt niet gemeld? Toen moest alles ook al zichtbaar zijn geweest.
Goedemorgen Betsie, Bedankt voor uw review. We begrijpen dat dit een vervelende situatie is en zoeken graag samen met u naar een passende oplossing. Wilt u ons alstublieft mailen via [email protected] met uw NAW-gegevens en het kenteken van de betreffende auto? We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Rianne van Wensink
Vriendelijke ontvangst door receptie en garagepersoneel. Deskundige en goede serviceverlening
Bedrijfsnaam | D.V.B.W. |
Goedemorgen Roelof, Bedankt voor je mooie review! Het is geweldig om te horen dat je de vriendelijke ontvangst en de deskundige service bij Wensink Heerenveen waardeert. We zorgen er graag voor dat onze klanten zich welkom en goed geholpen voelen. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer van dienst zijn! Rianne van Wensink
Bij vorige werkplaatsbezoeken ging er altijd wel iets niet goed, maar deze keer is alles conform afspraak en met zorg uitgevoerd. Mijn dank gaat uit naar Max Rieff die dit allemaal geregeld heeft!
Bedrijfsnaam | VOF Winadmins |
Goedemorgen Jan Theo Hoekstra, Bedankt voor je positieve review! Het is fijn om te horen dat alles dit keer naar wens is verlopen en dat Max Rieff je zo goed heeft geholpen. We streven er altijd naar om onze dienstverlening te verbeteren en zijn blij dat het deze keer volledig aan je verwachtingen voldeed. Hopelijk zien we je de volgende keer weer met dezelfde tevredenheid terug! Rianne van Wensink
Adviseur voelt goed aan wat cliënt wil
Goedemorgen Ineke, Fantastisch om te horen dat onze adviseur goed aanvoelde wat u nodig had! We streven er altijd naar om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bedankt voor uw lovende woorden en het delen van uw positieve ervaring! Rianne van Wensink
Service en presisie kan veel beter
Bedrijfsnaam | Feenstra Retailing |
Goedemorgen Piet, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan de verwachtingen voldeed. We streven altijd naar de hoogste kwaliteit van service en precisie, en uw opmerkingen helpen ons om te verbeteren. Nog een aangename dag gewenst. Rianne van Wensink
Fantastisch, zoals altijd!
Goedemiddag Sander, Fantastisch om te lezen dat u niet anders kent dan goede service! :) Bedankt voor uw beoordeling en nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.