Filters

10

Snelle reparatie, ondanks kerstvakantie

Zonder afspraak met mankement naar Wensink gereden, korte reparatietijd, goed opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Goede service

Na gedurende ongeveer 40 jaar in Audi, BMW en Range Rover te hebben gereden, heb ik in oktober 2021 voor het eerst een Mercedes gekocht. Donderdag 23 december 2021 is mijn Mercedes bij Wensink Heerenveen geweest voor de inbouw van een peilzender. Deze peilzender was een eis van mijn all-risk autoverzekering om gedekt te zijn bij diefstal. De contactmomenten tot nu toe met Wensink Heerenveen zijn goed geweest. Met name mijn gesprekken met service adviseur Erik van der Molen heb ik als zeer plezierig ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
2

Een slecht gevoel

Auto niet schoon van binnen Auto niet gereset (instellingen van garage nog aanwezig) Reclame stickers niet verwijderd zoals afgesproken Geen uitleg gehad Niet passende mat kofferbak Met bijna lege accu afgeleverd In advertentie stond 4.000 kilometer op de teller bij aflevering uiteindelijk 11.000 op de teller bij aflevering. Klein verschil zou acceptabel zijn, maar dit voelt toch als opgelicht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
6

Eerst problemen met mijn zomerbanden

Problemen van de zomer met de voorband altijd te lage bandenspanning bij vullen en resetten Volgens fakt rechter voorwiel herstellen,rondom corrigeren en bandenspanning re activeren daarvoor bet fakt no 42353263 Maar na omzetten winterbanden hetzelfde probleem nu zeggen ze ventiel is lek Wat is nu waarheid.!!!!! Wat moet ik geloven !!!!! Ergens geen vertrouwen meer. Mevr Span Deb no 304143 Hoeft echt niet gepubliceerd worden

  • Aanbevelen? Nee
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.
10

Zoals verwacht, netjes vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk , behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

zeer deskundige reparatie

als zeer tevreden Mercedes rijder was het voor ons wel een zeer angstig moment dat nadat de auto een onderhoudsbeurt had gehad de motor uitviel op een drukke provinciale weg en een toevallig achter opkomende verkeersbeveiliger van Rijkswaterstaat ons kon behoeden voor een onfortuinlijke aanrijding de auto is afgevoerd door een bergingsbedrijf naar Heerenveen Ons vertrouwen raakt hersteld door een zeer deskundige reparatie van dit euvel en reeds eerder besproken reparaties die nu eerder uit gevoerd zijn. mijn dank gaat uit naar dhr. Erik van de Molen die ons voortreffelijk heeft begeleid in dit alles met een vriendelijke groet van Nibert Doppenberg

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
1

Waardeloos….

Mijn auto stond daar voor een reparatie aan de kachel. Maar ik had afgesproken dat als het te veel zou kosten dat het dan van mij niet hoefde. Vervolgens was het simpel alleen een ‘kraantje’ TWV 176 excl BTW. Dus daar mee ging ik akkoord later ben ik opgebeld dat dat niet genoeg bleek te zijn en moest mijn radiatorleidingen in een soort flush van jullie. Toen heb ik met die beste meneer afgesproken dat we dat best konden doen zolang het niet boven de 500 euro zou komen. Die flush bleek later niet te helpen heel spijtig maar dan houd het voor mij op een reparatie van 2000 euro vind ik mijn auto niet meer waard! Dus ik afgelopen maandag zelf weer met Wensink moeten bellen of mijn auto al klaar stond zo als ik hem daar had gebracht. Ivm ziekte heb ik hem dus de dinsdags opgehaald. Maar eenmaal bij de receptie ligt er een factuur van 670 euro voor mij klaar wat dus niet de bedoeling was. Tegen meneer gezegd dat we het hadden afgesproken dat de kosten niet te hoog zouden oplopen. Uiteindelijk na discussie 500 euro betaald en ik kon mijn auto mee nemen. Nou daar komt die, mijn auto had na dat hij bij jullie had gestaan ineens motorstoring, ik dus gelijk weer naar binnen want ik wou hem terug zoals ik hem gegeven had en dat was uiteraard zonder motorstoring. Wensink heeft hem uitgelezen en zegt dat het iets met het gaspedaal te maken heeft. Storing gewist en ik stap weer in mijn auto en ik start hem direct dezelfde storing weer terug. Meneer zei dat ze daar niks aan konden doen wat ze wel konden is eventueel een 2e hands onderdeel erop monteren dus wisten ze wel ineens wat er daadwerkelijk kapot is gegaan. Dat wees ik af omdat ik genoeg kosten heb gemaakt voor iets wat niet gerepareerd is alleen voor een probeersel vind ik 500 al veel te veel maar ben ik zelf mee akkoord gegaan. Later op de terugreis naar huis zit er ineens een flinke scheur rechts in mijn voorraam waarvan ik zeker wist dat die er nog niet in zou zitten. Nou is dat niet mijn probleem.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Een positieve afspraak

Positief en volgens afspraak afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

Het eindresultaat is goed

De wijziging in afspraak was niet goed genoteerd (verkeerde datum). Gelukkig kon alles toch doorgaan. Het duurde allemaal langer dan verwacht dus een leenauto stond klaar. De auto werd netjes door jullie thuis omgewisseld. Top service!!! Dus een tevreden klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Helemaal top.

Vanaf het moment van het maken van een afspraak tot het weer in de auto plaatsnemen. Het schoonmaken van een auto is ook een Mercedes-waardige actie! Dankjulliewel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Al 14 jaar geen minpunten.

Echter noch steeds niet red carpet service, vandaar een 9.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

super geregeld en uitgevoerd

Goed en netjes ontvangen en werkzaamheden uitgevoerd. Keurig op tijd gemeld dat de auto klaar was. De auto netjes en zelfs gewassen weer gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
7

Het probleem is niet opgelost

Het bezoek aan de garage is prime en alles volgens afspraak.Alleen het probleem waar ik voor kwam "Melding van de bandenspanning" is niet opgelost de melding staat er nog steeds, tevens wordt nou linker voorwiel aangegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

super service en goed meegedacht!

klantvriendelijk, correct en meedenkend

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
5

Kan beter

Wat erg tegenviel ik nam de auto mee. De tijd klok functioneerde niet volgens Europese tijd . Op de nota staat niet dat er nieuwe accu is van Mercedes is geleverd! Lever tijd van de accu verdient niet de hoofdprijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Ik ben weer super geholpen door het personeel

Altijd klant vriendelijk

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
3

Verdrietig

Bandenwissel was tijdens showroomactie. Alle bezoekers van deze actie die aan dezelfde tafel zaten als ik kregen gebak. Helaas werd ik zonder pardon overgeslagen. Dit gebeurde zelfs 2x. Was ik wat sneu van. Na afloop lag al het plastic om te voorkomen dat de auto van binnen smerig wordt nog op de stoel.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
5

redelijk

De belofte dat onze auto weer volledig ge-update zou worden, is helaas niet gelukt. Ons verzoek om alle up dates uit te voeren, omdat we hier zelf niet erg handig in zijn in niet ingewilligd. Op het scherm wordt nog steeds vermeld :" er staan up dates voor u klaar." we toetsen dan maar weer "later" in. Ook krijg ik af en toe een melding dat de noodknop S.O.S niet werkt

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Ik wordt bij Wensink altijd perfect geholpen en de medewerkers zijn Top!

Afspraken worden altijd nagekomen en als er iets aan de hand is wat man vooraf niet kon weten dan wordt ik daarover geïnformeerd. Wat mij betreft kan het echt niet beter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Prima

Fijne en goed verzorgde meedenkende mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

vriendelijk, accuraat, snel en met een goede kop koffie

Afspraak vanuit Wensink gemaakt na aangeven van de auto zelf, deze paste gelijk in hun planning en vanwege de elektrische auto kon er op gewacht worden. Met een kop koffie en even door de showroom wandelen was de wachttijd al voorbij. Alleen was niet gereageerd op een verzoek van mijn kant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Prima service

Wintercheck

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

Zeer goed

Gastvrij vakkundig snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Ik ben zoals gewoonlijk weer heel tevreden.

De ontvangst,, behandeling van mijn verzoek en de diagnose waren heel correct en daarom ben ik een tevreden Wensink klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Bedrijfsgegevens

Venus 1

8448 CE Heerenveen

0513-612929

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.