Prima service. Nette afhandeling. Aardige medewerkers.
Keurig
Inderdaad;aangenaam!
Bedrijfsnaam | Bakkerij Schotanus |
Mijn auto voor service beurt gebracht, keurig terug gekregen, zelfs binnen gestofzuigd
Bedrijfsnaam | JNE Europe bv |
Ondanks vakantiedrukte werd het probleem op een adequate en snelle manier opgelost.
Service is fantastisch, we worden altijd zeer correct en plezierig geholpen.
Bedrijfsnaam | Oyens&Van Eeghen |
Prima
Alles weer in orde met de E350D
Bedrijfsnaam | Ersa Sneek Beheer B.V. |
Nvt
Klantgericht, meedenken en vertrouwen
Top
Everything was carried out in a friendly and efficient manner. Staff were polite and provided relevant information. Work was excellent.
De klacht aan de auto is uiteindelijk prima opgelost. De auto heeft daarvoor wel vier dagen in de garage moeten staan. Iets wat ook de garage zelf niet had verwacht. Maar een computerprobleem aan de EQA was ook nog niet eerder voorgekomen. Tijdelijk was eerst een elektrische Smart meegegeven welke later i.v.m. de kleine range omgeruild kon worden voor een passender vervangend vervoer.
Het oplossen van de problemen met mijn nieuwe auto duurt veel te lang.
Bedrijfsnaam | Paulusma Holding B.V. |
Zeer correct geholpen……. De auto werd keurig afgeleverd.
Verkeerde naamstelling factuur ,na drie dage bellen op het laatste moment geregeld Betaling auto heb ik drie dagen voor levering auto geregeld en toch op de laatste dag overschrijving auto bellen waar de betaling blijft. Auto buiten gewassen maar het interieur overgeslagen : benzine bonnetjes, lolly stokjes , vieze stoelen en bekleding, mijn vrouw is een dag aan het poetsen geweest om alles netjes te krijgen , die auto stonk gewoon . Het zal mij benieuwen of ik op het bovenstaande reactie van u krijg .........
Bedrijfsnaam | Sonderen ,van |
Auto weg gebracht voor kleine beurt ,na een paar uurtjes weer opgehaald. Auto was zelfs door wasstraat geweest (super ) Ik ben tevreden
Bedrijfsnaam | Vigilante |
Zie boven
Vriendelijk, attent en zorgzaam
super
Bedrijfsnaam | Verdonk |
Het probleem is keurig opgelost binnen zeer korte tijd. De personeelsleden die mij hebben geholpen zijn zeer correct en duidelijk. De wachtruimte in de grote hal is in deze corona tijd perfect. Wij zijn zeer tevreden, dank.
Storing die niet makkelijk te traceren is en al jaren achtereen in de zomermaanden tot problemen zorgt. Na gedegen controle nu dan toch een oorzaak gevonden. Waar tot nu toe veel geld is gegaan in het vervangen van onderdelen die achteraf helemaal niet stuk waren bleek nu een klein mankement de oorzaak.
Bedrijfsnaam | Triple Marine |
Het onderhoud is perfect gedaan.Enkele dagen later liet echter de bodemplaat los. Deze is hierdoor erg beschadigd geraakt. Dus wederom naar Wensink.Hier gaven ze toe dat dit een fout van hen was.Ze hebben de beschadigde plaat niet vervangen,maar deze opnieuw bevestigd.Ik heb ivm vakantie nog gevraagd of de plaat onder de auto zou blijven zitten en hier werd volmondig JA op geantwoord.U raad het al..op de Duitse autobaan,hoorde ik iets onder de auto klapperen.Hierop bij een tankstation gestopt en onder de auto gekeken.Wat schetste mijn verbazing de plaat hing nog maar aan anderhalve schroef vast. Direct MB gebeld, maar er was geen reparatie of onderhoud bij hun bekend?? Dus afsleep zou minimaal driehonderd euro gaan kosten.Schrik!. Vervolgens de ANWB maar gebeld en deze stuurde de ADAC naar onze locatie.De ADAC man gaf te kennen dat de plaat dusdanig beschadigd was dat hij hem zou proberen te bevestigen,maar geen garantie kon geven.Het bellen met MB,ANWB en het wachten op de ADAC,heeft ons in totaal tweeënhalf uur gekost.De plaat heeft het tot 50 km voor de plaats van bestemming volgehouden.Ik ben vervolgens zelf onder de gloeiend hete motor gekropen en heb de laatste bout waar de plaat nog aan hing, los gemaakt en de plaat geheel verwijderd. Hierdoor heb ik nog wat fijne schaaf/brandwondjes opgelopen.Al met al geen leuk begin van onze gezinsvakantie!! Het had op de Duitse autobaan ook heel anders af kunnen lopen als de plaat er daar onderuit was gevallen.Een ongeluk zit in een klein hoekje,maar dit had in mijn optiek nooit mogen gebeuren.Ik had inmiddels twee keer "contact" met Wensink gehad.De volgende dag maar naar de MB Dealer in Oostenrijk gereden en mijn verhaal gedaan.Deze hebben kostenloos alles nog even grondig nagekeken en de laatste losse deeltjes verwijderd.Rechtsvoor bleek tevens een scheur in het rubber van de draagarm te zitten.Dit zou "mogelijk" door de plaat veroorzaakt kunnen zijn.Na de vakantie hopen dat Mercedes zijn goede naam in ere zal houden.
Originele beoordeling
Het onderhoud is perfect gedaan. Enkele dagen later liet echter de bodemplaat los. Deze is hierdoor erg beschadigd geraakt. Wederom naar Wensink. Hier gaven ze toe dat dit een fout van hun was. Ze de beschadigde plaat niet vervangen, maar er opnieuw bevestigd. Ik heb ivm vakantie naar Oostenrijk nog gevraagd of de plaat onder de auto zou blijven zitten en hier werd volmondig JA op geantwoord. U raad het al..op de Duitse autobaan, hoorde ik iets onder de auto slepen. Hierop bij een tankstation gestopt en onder de auto gekeken. Wat schetste mijn verbazing, de plaat hier nog maar aan anderhalve schroef vast. Eerst MB gebeld, maar er was geen reparatie of onderhoud bij hun bekend?? Dus afsleep zou rond de driehonderd euro gaan kosten. Hierop de ANWB maar gebeld en deze stuurde de ADAC naar onze locatie. De ADAC man gaf te kennen dat de plaat dusdanig beschadigd was dat hij hem zou proberen te repareren, maar geen garantie kon geven. Het bellen met MB,ANWB en het wachten op de ADAC,heeft ons tweeënhalf uur gekost.De plaat heeft het tot 50 km voor de plaats van bestemming volgehouden. Hier ben ik zelf onder de gloeiende motor gekropen en heb de laatste bout waar de plaat nog aan hing, los gemaakt en de plaat verwijderd. Hierdoor heb ik nog wat fijne schaaf/brandwondjes opgelopen. Al met al geen leuk begin van onze gezinsvakantie!! De volgende dag naar de Mercedes Dealer in Oostenrijk gereden en mijn verhaal gedaan. Deze hebben kostenloos alles nog even grondig bekeken en de laatste losse deeltjes verwijderd.Hier bleek rechtsvoor het rubber van de draagarm gescheurd te zijn. Dit zou "mogelijk" door de plaat veroorzaakt kunnen zijn. Het had op de autobaan heel anders af kunnen lopen als de plaat er daar onderuit was gevallen. Ik ben zelf werkzaam bij team verkeer en vind dit onacceptabel. Ik heb ondertussen twee keer contact met Wensink gehad. Ze deden er erg laconiek over. Wordt wat mij betreft zeker vervolgd.
Plezierig, attent en correct.
Goede contacten met verkopers en contactpersonen werkplaats.
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.