Aangenaam contact, goede afhandeling
Uitstekend geholpen..
Prima
Goede vraag.
Bedrijfsnaam | RijTech Components |
Je voelt je er thuis.
Eerste afspraak was verplaatst. Helaas door communicatie één keer voor niet planning moeten omgooien en naar H'veen gereden. Echter, als het qua planning goed gaat is het altijd top geregeld. Ik was ivm een terugroepactie.
Bedrijfsnaam | JLCF |
Helaas was het niet mogelijk om een kaart update te krijgen voor de navigatie in mijn auto. Er zou een probleem zijn met de software licenties bij de importeur. Ik heb nog nirt mogen vernemen of inmiddels de uodat bij Wensink wèl mogelijk is. Twee weken geleden heb ik gebeld omtrent de factuur en heb tevens gevraagd naar mogelijkheden im navigatie te laten updaten, maar datvwas niet bekend. Verzoek voor een belletje terug is nirt opgevolgd en zal zelf nig eens moeten bellen. Als laatste ben ik zeer tevreden over de factuur: deze is nog altijd niet opgestuurd (of betaald). PS: Het is raar dat er in dit formulier wordt gevraagd naar mijn gegevens en reden bezoek, terwijl ik deze email alleen maar kan ontvangen nadat ikndeze heb achtergelaten bij het maken van de onderhoudsafspraak :)
Het ontvangst was prima. Bij de receptie wist men wat er gebeuren moest. Een prima werkplek aanwezig om tijdens de werkzaamheden door te werken. Een aandachtspunt de link naar het online afspreken. Die werkte niet naar behoren, waardoor ik telefonisch de afspraak gemaakt heb.
Goed geholpen
Voorkomende ontvangst, verwezen naar koffiehoek met lectuur e.d. om de tijd te doden.
Vanaf eerste moment fijn contact met de verkoper!
Bedrijfsnaam | Bokam Holding |
Enige tijd geleden door Wensink gebeld voor de afspraak ter controle van airbags. Heb te kennen gegeven niet op de hoogte te zijn van deze afspraak. En door gegeven dat ik niet meer in het bezit ben van de mercedes GLK 60-TGG-1. Auto verkocht op 14-04-2022. Daarna een herinnering ontvangen voor een afspraak op 07-10-2022. Heb deze afspraak niet gemaakt. Nu via mail op 05-11-2022 wordt ik bedankt voor het bezoek met de GLK 60-TGG-1 met het verzoek om te laten of de werkplaatsafspraak naar wens is verlopen. Hierbij het verzoek om mij uit het systeem te halen! R. Snel - Leeuwarden
Heel goed. Zelf de rekening naar de verzekering gestuurd.
Bedrijfsnaam | van der Meer |
Goede ervaring en prima service
Bedrijfsnaam | Bosma |
zeer tevreden
Goede en uitgebreide uitleg over de uit te voeren werkzaamheden. En dat voor een nette prijs. De communicatie heb ik als zeer positief ervaren.
Bedrijfsnaam | Oenema |
1 punt van aandacht: als men de motorkap dicht doet dan graag ook goed dicht doen?
Ik heb het aankooptraject als heel prettig ervaren. Verkoper Jaco Zoer speelt daar uiteraard een heel belangrijke rol in. Een persoonlijke en betrokken benadering met kennis van zaken. T.a.v. het feit dat de levering zeer zeer lang op zich liet wachten, had een veel meer proactieve benadering en communicatie verwacht. De levering heeft al met al bijna een jaar geduurd. Ik moest telkenmale zelf vragen naar de stand van zaken en dat had ook anders gekund vanuit Wensink. Met proactieve communicatie!
Al 4 jaar was er een probleem met de motor aansturing van de B180. De motor ging dan plots in de noodloop op de autoweg. Dat is ook verschillende keren gemeld bij onderhoud maar telkens weer niet hersteld. Na een lange vakantie rit van 4000 km was het niet meer verantwoord er me door te rijden. Er is toen op uitdrukkelijk verzoek van mij vooraf aan het onderhoud een proefrit gemaakt met de monteur aan het stuur. Gelukkig werd het toen helder wat het probleem was en is het alsnog hersteld. Nadien geen last meer gehad. Wel heb ik een klacht voor de telefonische bereikbaarheid van Wensink in Heerenveen. 3x gebeld met 9 minuten wachttijd. de derde keer ben ik maar naar Heerenveen gereden omdat het per telefoon niet opschoot allemaal. Alle medewerkers zijn in gesprek???
Vriendelijke ontvangst , je wordt goed te woord gestaan en geholpen!
Bedrijfsnaam | Heida |
Conform afspraak alles keurig geregeld, door de lange levertijden heb ik langer moeten wachten dan gepland, maar hierdoor alles super verlopen.
Bedrijfsnaam | VMS Oranjewoud BV |
Dus prima.
Het is prettig in de auto te rijden. Alleen de banden geven een hinderlijk geluid in de auto. Dat probleem inmiddels besproken met een monteur van de garage. Er zal worden bekeken hoe dat probleem kan worden opgelost. Heb er alle vertrouwen in dat het naar genoegen zal worden geregeld.
Bedrijfsnaam | Particulier |
Al was het slechts voor een APK de service en vriendelijkheid is als altijd goed. Dat waardeer ik bij Wendink, het is AANGENAAM.
Nette garagist correct en vriendelijk geholpen
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.