professioneel , prettig sfeer ,snelle afhandeling , kortom uitstekend!!!
Afgesproken tijdstip geholpen Snelle afhandeling vd actie
Ze hebben me 2 uur in de wacht gezet voor een klusje van een 1/2 uur. Daar komt bij dat de rekening een keer groot was als ze zijden. Dus geen € 65 maar € 135 en dat is wat een te groot verschil.
Ben bij Wensink, bij name de man achter de balie bedrijfswagens, meer dan uitstekend geholpen. Ik moest daar zijn voor een eerste beurt van onze camper (Hymer op Sprinter onderstel) in combinatie met een terugroepactie, iets aan de remmen. Bij dit onderhoud en de vervanging van de remblokken constateerde men bij een proefrit dat de auto trilde bij het remmen. Dat deed de camper altijd al een beetje…. Conclusie: kromgetrokken remschijven! Alle 4 ook nog wel! Bij de vraag hoe dat kan werd er gesuggereerd dat bij Hymer een aantal Sprinters buiten staan voor langere tijd en dat remmen gaan roesten. Navraag bij Hymer gedaan en dat was absoluut niet het geval. Daarna werd er gezegd dat de remmen te heet waren geweest en te snel waren afgekoeld. Ik heb idd in Zuid-Zweden en Zuid-Noorwegen in ‘bergen’ gereden en heb dit gedaan door niet in de automaat te rijden maar met de ‘flippers’ aan het stuur te schakelen en zodoende op de motor af te remmen. Ik had bij de dealer gevraagd of er in de Sprinter ook iets was wat je moest doen als je in de bergen zou rijden. Maar stel dat de remschijven heet waren, hoe zou ik die alle 4 snel hebben kunnen afkoelen? Door een plas rijden werkt niet want de banden maken een spoor door het water wat uiteen spat en hierbij de remschijven niet zal raken. Ik zou dus om alle 4 schijven af te koelen in een bak water moeten rijden van ongeveer een halve meter diepte. Deze suggesties willen er bij mij dus niet in. Ik vraag me dus af hoe het wel kan, 4 kromme remschijven bij een auto die nog geen 10.000 km gereden heeft. Het schijnt dat het eerder voorgevallen is bij een nieuwe Sprinter. De auto is een paar maanden buiten de garantietermijn en ik ben zeer benieuwd hoe u met deze situatie om zal gaan……. Naast dit voorval ben ik, zolang ik Hymer/Mercedes heb, januari 2020, bezig om de camper te koppelen aan Mercedes Me. De app werkt uitstekend bij onze GLC, NX-504-X, maar voor de camper, L-381-LH, werkt dit niet. Kan niet meer kwijt…..
Bedrijfsnaam | Kuiper |
Perfecte service. Ik ben erg blij met de auto en de contacten en aflevering waren top. Dank allen.
Goed en snel geholpen !
Bedrijfsnaam | RIOOLSERVICEBEDRIJF MEIJER |
netjes geholpen stond auto klaar zeker voor herhaling
Bedrijfsnaam | Warenhuis Midsland |
Na enige uitleg gaan rijden. Je merkt dan wel dat de vele mogelijkheden met hybride achteraf toch wat meer uitleg nodig had gehad.
22-02-2022 de werkplaats bezocht voor een nieuwe accu en een set remblokken voor. Vandaag dik 4 maanden later de factuur op de mat €585,72 Snapte er eerst niks van maar bij controle op mijn rekening blijkt idd dat ik deze factuur nog steeds niet had ontvangen. Ook deze mail voor de beoordeling van een “kort geleden” werkplaats bezoek vond ik al apart, maar dit gaat dus over mijn bezoek afgelopen februari! Ik vraag me af wat de reden is dat deze verassingsfactuur na dik 4 maanden nog eens komt.
Tijdens het uitzoeken van een nieuwe leaseauto, uitstekend geadviseerd en uitleg gekregen over de mogelijkheden en het rijden met een ev.
Bedrijfsnaam | BASF NL |
Aanvankelijk begon het wat stroef, maar de reden was goed genoeg. Heb met een tevreden gevoel een auto kunnen kopen. Goed advies gekregen. De verkoper die mij hielp was professioneel. Kon echter niet van iedereen zeggen die bij Wensink in Heerenveen rond loopt zeggen. Service contract afgesloten. Zou nog een offerte krijgen voor verzekering, die helaas niet gehad, maar dat is prima verder. Over de verdere service kan ik natuurlijk nog niet veel zeggen, dat moet nog uitwijzen.
Ik ben altijd onder de indruk van al die dure auto's. met vriendelijke groet Pieter.
Bedrijfsnaam | aquamarina |
voor heen zeer tevreden
Bedrijfsnaam | v/d ploeg |
Heb geen enkele klacht.
Bedrijfsnaam | Geen |
De storing is niet verholpen, binnen 10km weer langs de kant van de weg. Wel euro 600 kosten.
Altijd mooi om even rond te kijken terwijl de auto weer perfect wordt afgesteld.
Bedrijfsnaam | van der Glas BV |
Dit filiaal van Wensink is het enigste filiaal van Wensink waar ze nog een beetje extra voor de klant doen. De medewerkers van dit filiaal zijn gewoon normaal en behandelen elke klant als een klant zoals het hoort! Ze erg behulpzaam en uitermate klantvriendelijk. Ook zijn ze erg kundig en komen ze met oplossingen en een duidelijke uitleg van de werkzaamheden. Als klant voel je je daar op je gemak doordat de sfeer erg gemoedelijk en persoonlijk is. Daar kunnen andere Wensink filialen nog heel wat van leren!
Bedrijfsnaam | Truckerswereld |
Tevreden
Bedrijfsnaam | Bruins |
De onderhoudsbeurt is zover wij kunnen beoordelen uitsy er kende uitgevoerd Wel kregen de auto weer spik en span terug .
Bedrijfsnaam | Nvt |
Mijn ervaring met het bedrijf uitstekend.
Ofschoon de uitvoering van de werkzaamheden (navigatie-update) bijna tweemaal zo lang duurde dan mij vooraf op mijn verzoek werd medegedeeld, maakte de vriendelijke en persoonlijke benadering van de receptie-bemensing een hoop goed. Jammer dat originele Mercedes-automatten niet op voorraad zijn bij een originele Mercedes-dealer. Deze moesten vanuit Keulen besteld worden en ik zou daar de volgende dag voor terug hebben moeten komen, wat voor mij helaas geen optie was.
Persoonlijk contact, Vriendelijk woord Prima geregeld. puntje van kritiek: het stond er zo vol met geparkeerde auto's dat ik niet een handige plek kon vinden. dit kan een momentopname zijn geweest.
Mijn ervaring met de verkoper als persoon is super. Ik zou hem zo in dienst nemen. Het gevoel er om heen was voor mij minder. Ik begrijp dat de verkoop van de zoveelste nieuwe witte Mercedes Sprinter niet spannend is, maar het was voor ons wel de eerste keer dat we een nieuwe bus kochten. Bij de aanschaf heb ik geen koffie gekregen, bij de aflevering geen bloemen of T shirt / Pet voor de chauffeur. Had ik wat meer van verwacht. Maar nogmaals, verkoper is zeer correct.
Bedrijfsnaam | LMB D. Kuipers BV |
Het heeft mij ruim een week en meerdere telefoontjes gekost een prijs en afspraak te krijgen voor een navigatie update voor mij C350e. Het is niet te bevatten, dat zowel de dealer als het kantoor in Zwolle niet op de hoogte zijn van via de mail gepubliceerde acties. Dat zou je toch aan de hand van "Handboek marketing voor Dummy's" beter moeten organiseren. Vervolgens werden meerdere keren beloftes tot terugbellen niet nagekomen. Tenslotte werd aan de hand van een mail aan Zwolle een werkplaats afspraak gemaakt, die vervolgens weer verzet moet worden, omdat men kennelijk niet op de hoogte was van de tijdsduur die het update proces zou duren. Een schoolvoorbeeld van hoe het allemaal niet moet. Mijn lokale dorpsgarage doet het dan een stuk beter!!
Hier zij de echte deskundigen aan het werk.
Bedrijfsnaam | Agricola |
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.