Filters

6

Duurde lang voor mijn auto aan de beurt was

De meneer zei, vandaag nog, vandaag werd niet morgen maar de dag na overmorgen! Ben wel gebeld over de onderdelen en mogelijke alternatieven! Uiteindelijk was ie op tijd klaar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Ron, Bedankt voor uw feedback en geduld! We begrijpen dat het vervelend kan zijn als de planning langer duurt dan verwacht. We zijn blij dat we u tijdens het proces goed hebben kunnen informeren over de onderdelen en alternatieven. Gelukkig was uw auto uiteindelijk op tijd klaar, en we hopen dat u tevreden bent met het eindresultaat. We doen ons best om onze service voortdurend te verbeteren en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Rianne van Wensink

8

alles is volgens afspraak uitgevoerd

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Henk, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat alles volgens afspraak is uitgevoerd. We hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn! Rianne van Wensink

10

Top

Super. Goed ontvangen en direct aanbod van een kop koffie of stukje fruit. Kortom super.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Henk, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het leuk om te lezen dat u zich goed ontvangen voelde en genoten heeft van het aanbod van een kop koffie of stukje fruit. Fijn dat dit gewaardeerd wordt! We kijken ernaar uit om u de volgende keer weer zo goed te ontvangen. Shirley van Wensink

3

onduidelijk en duur

wil een diagnose van de kosten , motormanagmantlampje brand. alleen de diagnose kost al bijna € 100,= kraag een offerte , deze vind ik ook wel aan de prijs . Maar wat mij het meeste dwars zit " proefritje € 55,= ex btw" dit vind ik buitensporig , ga de reparatie dan ook elders laten doen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Hans Top, Dank u wel voor uw beoordeling. We vinden het jammer om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed, vooral wat betreft de kosten en de duidelijkheid van de offerte. We zullen uw opmerkingen meenemen in onze interne evaluaties om onze dienstverlening te verbeteren. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink

9

Netjes geholpen

Een paar kleinigheidjes laten verhelpen aan onze nieuwe auto; stond netjes zoals afgesproken een leenauto klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Erik, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u netjes bent geholpen. We zijn blij dat de leenauto klaarstond zoals afgesproken en dat we de kleinigheidjes aan uw nieuwe auto hebben kunnen verhelpen. Nog een aangename dag toegewenst, Shirley van Wensink

10

prettige direct service

ik heb direct een afspraak gemaakt voor onderhoud.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Meeuwes Oosterhuis, Bedankt voor uw beoordeling. Leuk om te horen dat uw met prettige service bent geholpen en dat mede hierdoor wij u weer mogen verwelkomen voor het onderhoud. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink

10

Wederom prima ervaring met Wensink met mijn probleem met de auto

Uitstekend en vakkundig geholpen door het vriendelijke personeel bij de receptie en de monteur in de garage.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Rob Berkenbosch, We zijn blij om te horen dat u wederom een prima ervaring heeft gehad met onze service. Het is fijn dat ons vriendelijke personeel en onze monteur u uitstekend en vakkundig hebben geholpen. Bedankt voor uw beoordeling en nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink

8

Goede service

Goede service maar niet alle gemaakte afspraken waren uitgevoerd wordt nu opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Adri Spijker, Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij dat u onze service als goed ervaart. Onze excuses dat niet alle afspraken zijn nagekomen, fijn om te horen dat we dit nu voor u aan het oplossen zijn. Bedankt voor uw geduld en vertrouwen! Shirley van Wensink

10

Uitstekende service

Ik was schandalig laat met het maken van een afspraak voor mijn wielenwissel. Ondanks dat het erg druk was kon ik erg snel terecht en was er alle begrip. Chapeau voor de mannen van de receptie en de werkplaats.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Super en snel geholpen!

Goed. Snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens
10

Goed en snel geholpen.

Op nette en vriendelijke wijze geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Peter Rodenboog uitstekende Sales Executive

Bij Wensink Hoogeveen een occasion mercedes E klasse estate gekocht. Hierbij zijn wij in het hele proces geholpen door Sales Executive Peter Rodenboog. Dit is een uitstekende ervaring geweest: hij is prettig in de omgang, kundig, neemt alle tijd en denkt actief mee bij twijfels/keuzes. Tussentijds op persoonlijke wijze op de hoogte gehouden van de aanpassingen van de auto, wat uitermate prettig was. Een topper in zijn vak die er absoluut met kop en schouders bovenuit steekt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
10

Top Ervaring

Ik heb in Hoogeveen een Mercedes gekocht en die had wat problemen bleek achteraf, kan de dealer ook niets aan doen en neem het ze ook niet kwalijk. Wat daarna kwam was wel bijzonder, bijzonder fijn en goed wel te verstaan. Ik ben door afdeling verkoop perfect geholpen en keurig te woord gestaan wij hebben dan ook een andere Mercedes hier gekocht, want een dergelijk niveau van service vind je niet snel weer. Chapeau Wensink Hoogeveen, jullie hebben er absoluut een klant bij. Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
10

Hele goeie garage.

Ben heel goed geholpen en mijn auto werd top afgeleverd.Heel erg blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek N.v.t.
8

Goede service

Al jaren klant bij Wensink altijd goed geholpen en vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
6

Afspraken worden nagekomen

Afspraken worden nagekomen, heb 2 offertes ontvangen voor de uit te voeren werkzaamheden; 1 voor apk werkzaamheden en 1 voor geadviseerde werkzaamheden volgens Mercedes specificaties. Dit was zeer attent, maar echter de prijzen zijn mijns inziens veel te hoog. Ik weet dat originele onderdelen worden gebruikt en dat die duurder zijn maar om bijna 400 euro te berekenen voor een (7liter) olie wissel plus filter is natuurlijk niet van deze wereld, dus dat gaan we niet meer doen. Ook remblokken achter vernieuwen en dan ook bijna 400 euro rekenen is ook belachelijk voor nog geen uur werk. Ik wil best wel betalen voor kwaliteit maar sommige prijzen zijn buiten proportioneel

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
1

Schandalig

Ten eerste, we hebben de bus (nog) niet. Is nog maar de vraag wanneer we de bus krijgen. De verzekering voor de nieuwe bus die wij dus niet hebben is wel per 1 september 2022 ingegaan. Hoe dan?? De huidige bus die ingeruild zal worden, is zomaar uit de verzekering gehaald. Mag helemaal niet, die rijdt nog gewoon. De desbetreffende persoon die de verkoop van de Vito begeleid komt niet deskundig over, weet niet hoe het zit met de lease en de verzekering die hij zou regelen. Wat betreft de radio's die in onze Vito bussen zitten, die doen het niet. Bij één van de bussen al meer dan een anderhalf jaar niet. Hebben ze dan helemaal geen radio's die het doen?? Het is een Mercedes!!. De verkoper van Emmen en Hoogeveen geeft aan, dat er één gekocht kan worden?? Hoort een radio het niet gewoon te doen bij een nieuwe Vito?? Al meerdere malen langs geweest om te resetten, er is beloofd dat er een nieuwe radio in komt, maar wanneer dan? Hij is ook aan een nieuwe Vito toe, maar we weten oprecht niet of we dat bij jullie gaan bestellen. Zou wel ernstig zijn. We hebben in het verleden al meerdere bussen via Wensink geleased. We worden aan het lijntje gehouden en totaal niet serieus genomen. Het is schandalig!! Het enige wat goed is, is de werkplaats in Emmen. Deskundige mensen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens
9

Over de uitgevoerde service ben ik meer dan tevreden

Wat mij echter mateloos irriteerde was het volgende: tijdens mijn wachtperiode zat ik in de wachtruimte met een 2-tal verkopers die aan het lunchen waren. Aanvankelijk werd gesproken over het (dis)functioneren van een leidinggevende en vervolgens werd een probleem m.b.t. een nieuw af te leveren auto besproken. Niets op tegen dat dit allemaal gebeurt maar ik vind het pertinent onjuist dat dit gebeurt in aanwezigheid van klanten. Daar ben ik dus niet over te spreken, dat moge duidelijk zijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
5

Onvolledig de servicebeurt uitgevoerd

Zeer ruim van tevoren de afspraak voor de servicebeurt en bandenwissel gemaakt. Op de afgesproken dag bleken de winterbanden niet aanwezig zodat een nieuwe afspraak gemaakt moest worden. Hierdoor onnodig een extra reis naar Hoogeveen moeten maken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

zeer goed

goed en deskundig afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
5

Verveld dat ik een factuur ontvang voor onderhoud aan een lease auto

Onderhoud is keurig uitgevoerd en de service was prima. Echter heel vervelend dat ik een factuur ontvang voor het onderhoud! Een medewerkster belde eerder die dag op om te overleggen over de kosten waarbij is al had aangegeven dat er overleg moest plaatsvinden met de lease maatschappij. Ze zou dit in het systeem doorvoeren. Dat is vermoedelijk ook gebeurd want de lease maatschappij belde mij later die dag dat ik separaat nog banden moest laten vervangen bij Profile. Echter krijg ik nu alsnog de factuur toegestuurd die naar de Lease maatschappij moet. Erg slordig omdat deze auto al vanaf de levering in januari 2021 in onderhoud is bij Wensink en de facturen in het verleden wel netjes naar de lease maatschappij gingen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
1

niet erg best

camper na 3 jaar en 7000 kilometer aandrijfas kapot . Netjes zou dit gemaakt worden onder de coulance regeling van Mercedes . Na meerdere malen bellen wanneer ik een rekening zou krijgen i.v.m. ook uitgevoerde apk . Wordt mij verteld dat ik maar moet wachten want ze hebben een achterstand met factureren. Na bijna half jaar komt de rekening en ja hoor natuurlijk wordt alles in rekening gebracht . Dus maar weer in de auto naar Wensink en daar kunnen ze natuurlijk geen antwoord geven hoe het nu precies zit . Nu weer bijna een week later en nog steeds geen antwoord . Zal binnenkort wel een incassobureau op de stoep hebben staan , omdat ik te laat ben met betalen . Volgende keer maar een andere dealer opzoeken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens
10

Super goede ervaring, en een erg sympathieke verkoper.

Onze eerste keer dat wij in jullie bedrijf een auto kopen. Klant vriendelijkheid super. Wij hadden een erg sympathieke verkoper die alle tijd voor je neemt en goed uitleg over de auto . En op al onze vragen toen wij de auto hadden gelijk reageert en ons helpt super gewoon . Maar buiten dat om ook goed geholpen door andere collega's . Maar echt een waardevolle verkoper .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek N.v.t.
5

Prima

Prima ,alleen de factuur komt 6 maanden later wat we onprettig vinden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
7

aardig.

klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Bedrijfsgegevens

Buitenvaart 3003

7905 TA Hoogeveen

0528-277744

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.