Wat mij echter mateloos irriteerde was het volgende: tijdens mijn wachtperiode zat ik in de wachtruimte met een 2-tal verkopers die aan het lunchen waren. Aanvankelijk werd gesproken over het (dis)functioneren van een leidinggevende en vervolgens werd een probleem m.b.t. een nieuw af te leveren auto besproken. Niets op tegen dat dit allemaal gebeurt maar ik vind het pertinent onjuist dat dit gebeurt in aanwezigheid van klanten. Daar ben ik dus niet over te spreken, dat moge duidelijk zijn!
Zeer ruim van tevoren de afspraak voor de servicebeurt en bandenwissel gemaakt. Op de afgesproken dag bleken de winterbanden niet aanwezig zodat een nieuwe afspraak gemaakt moest worden. Hierdoor onnodig een extra reis naar Hoogeveen moeten maken.
goed en deskundig afgehandeld
Bedrijfsnaam | palermo tuindeco |
Onderhoud is keurig uitgevoerd en de service was prima. Echter heel vervelend dat ik een factuur ontvang voor het onderhoud! Een medewerkster belde eerder die dag op om te overleggen over de kosten waarbij is al had aangegeven dat er overleg moest plaatsvinden met de lease maatschappij. Ze zou dit in het systeem doorvoeren. Dat is vermoedelijk ook gebeurd want de lease maatschappij belde mij later die dag dat ik separaat nog banden moest laten vervangen bij Profile. Echter krijg ik nu alsnog de factuur toegestuurd die naar de Lease maatschappij moet. Erg slordig omdat deze auto al vanaf de levering in januari 2021 in onderhoud is bij Wensink en de facturen in het verleden wel netjes naar de lease maatschappij gingen.
camper na 3 jaar en 7000 kilometer aandrijfas kapot . Netjes zou dit gemaakt worden onder de coulance regeling van Mercedes . Na meerdere malen bellen wanneer ik een rekening zou krijgen i.v.m. ook uitgevoerde apk . Wordt mij verteld dat ik maar moet wachten want ze hebben een achterstand met factureren. Na bijna half jaar komt de rekening en ja hoor natuurlijk wordt alles in rekening gebracht . Dus maar weer in de auto naar Wensink en daar kunnen ze natuurlijk geen antwoord geven hoe het nu precies zit . Nu weer bijna een week later en nog steeds geen antwoord . Zal binnenkort wel een incassobureau op de stoep hebben staan , omdat ik te laat ben met betalen . Volgende keer maar een andere dealer opzoeken.
Onze eerste keer dat wij in jullie bedrijf een auto kopen. Klant vriendelijkheid super. Wij hadden een erg sympathieke verkoper die alle tijd voor je neemt en goed uitleg over de auto . En op al onze vragen toen wij de auto hadden gelijk reageert en ons helpt super gewoon . Maar buiten dat om ook goed geholpen door andere collega's . Maar echt een waardevolle verkoper .
Prima ,alleen de factuur komt 6 maanden later wat we onprettig vinden
klantvriendelijk
Bedrijfsnaam | klussenbedrijf jan huiskes |
Zie boven
Wensink Hoogeveen is prima, maar het algemeen telefoonnummer als dat belt is 1 groot drama ! Heb al een aantal keren een hele lange tijd in de wacht gestaan en zelfs overwogen om een een ander dealer te zoeken ! Of over te stappen naar een ander merk !
Bedrijfsnaam | Vandijkdunning |
Mijn totaal ervaring wat heel goed. Prima geholpen. thuisgebracht en auto keurig na beurt teruggebracht. Mooi gewassen.
Bedrijfsnaam | ELCEE |
Onze zoon werkzaam bij Wensink Vans maakte ons attent op de door ons gekochte auto. Wij wilden naar Hybride toe maar wel met de mogelijkheid om een caravan te kunnen blijven trekken in Hoogeveen proefrit gepland en een uur later was de deal rond met Robert Krijnen
Prettig contact met de verkoper en alle vragen die ik had werden vlot beantwoord. De auto stond te koop bij een ander filiaal,maar kon naar Hoogeveen gehaald worden om daar te bekijken. Echter als je een nieuwe Mercedes koopt bij een merkdealer,wil je niet in dezelfde showroom zitten met o.a. Citroën en Ford,dat doet echt afbreuk aan de beleving van het merk. Dat heeft mijn eind beoordeling wel gedrukt.
De communicatie rond uit slecht telefonisch heel rommelig,de factuur pas 5 maand later,nooit iets gehoord,en dan een aanmaning krijgen,zeer teleurstellend,de reparatie was prima verholpen ook zeer behulpzaam en kundig personeel,vandaar 3 sterren
Top
Een afspaak bevestigingsmail intving ik. Daarop reageerde ik, in t weekend, met 2 mails voor aanvullend onderhoud Daar ik op de dinsdag daarna GEEN nadere info terug kreeg, ben ik rond 16.15 uur dd. 06 sept naar Buitenvaart receptie gegaan. Meneer wist van niets, keek in zijn comp. en antwoorde: Oh ja, gister was ik er niet( maandag 5 sept). Waarop ik antwoorde: Een mail bekijk t men smorgens bij aanvang vd dag en niet pas bij het einde vd dag???. Ik iig wel. Daarna , woe en do. 7-8 sept heeft de werkplaats, Dhr. Dion..? , het wel heel goed verder opgepakt. Mvrgr. Paul Bruggeman
Bedrijfsnaam | Mts Bruggeman Marienheem |
Geen informatie gehad over personele wisselingen.
Bedrijfsnaam | Beter Bed BV |
Ik werd vriendelijk en tegemoetkomend te woord gestaan. Er viel goed te overleggen, kortom een klantvriendelijke ontmoeting.
Bedrijfsnaam | Brinkman |
Vriendelijk apk keuring
Bedrijfsnaam | Nvt |
Goede service en ontvangst, heerlijke koffie en goede lectuur om de wachttijd te veraangenamen en verder nog een leuke verrassing toen ik zag dat mijn auto ook nog gewassen was. Prima voor mekaar. ⁸
nette en goede en aangename behandeling
Bedrijfsnaam | Landbouw bedrijf J Joling |
goed en vakkundig geholpen, zeer mee levende chef werkplaats denkt mee en geeft goede advies.
Bedrijfsnaam | Pul |
Graag had ik op papier willen zien wat er aan de auto os gebeurd. Pas als ik de nota krijg kan ik zien welke onderdelen betaald moeten worden, maar niet wat er gecontroleerd is! F de Vries.
Ik had problemen met het openen van mijn cabrio hard-top dak van mijn SLK. Na gebeld te hebben duurde het zeker 1 maand voor ik bij u terecht kon. Na een inspectie en test werd mij medegedeeld dat er mogelijk een switch defect zou zijn. Ik moest weer een nieuwe afspraak maken wat ook weer weken zou gaan duren. Omdat dan de zomer zowat voorbij zou zijn heb ik vervolgens een afspraak met een andere garage gemaakt. Hier kon ik binnen een week terecht en binnen een week was het probleem verholpen. Uiteindelijk bleek het niet een switch, maar een staalkabel in de kofferbak te zijn, welke gebroken was. Deze heb ik daar laten vervangen. Wat ik niet begrijp is dat u mij uiteindelijk ook nog een factuur t.w.v. € 64,00 stuurt voor een korte test, terwijl u het probleem in z'n geheel toen niet opgelost hebt.
Bedrijfsnaam | 5 |
Vakkundig personeel en behulpzaam.
Bedrijfsnaam | Michielreclame |
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.