Hele goede service en vriendelijke mensen.
erg slechte ervaring. Er stond vorige week een Toyota Yaris te koop bij deze vestiging waar mijn zoon erg veel zin in had, gezien hij voor zijn nieuwe werk toch een degelijke en goed auto nodig heeft, omdat hij een behoorlijk eind moet rijden iedere dag. Hij heeft telefonisch contact opgenomen met de vestiging in Hoogeveen en gevraagd of er evt. een mogelijkheid was om de auto over te brengen naar de vestiging in Heijen of Nijmegen. Dit was niet mogelijk, omdat dit bedrijfsautovestigingen zijn, wel was de mogelijkheid om deze naar Elst te laten komen. Dit vond hij prima, dus zo gezegd, zo gedaan, Wij zijn afgelopen zaterdagmorgen met ons hele gezin naar Elst gereden en hebben de auto bezichtigd en mijn zoon heeft samen met zijn broer een proefrit gemaakt. Hij was helemaal onder de indruk en vroeg of de auto meteen aangekocht kon worden. De verkoper van de vestiging in Elst zei dat mijn zoon maar contact op moest nemen met de contactpersoon in Hoogeveen, genaamd Robin. Dit heeft hij dus gedaan, de auto kon meteen aangekocht worden, dus mijn zoon via telebankieren het volledige bedrag overgemaakt. Mijn man en andere zoon waren ondertussen naar huis vertrokken en ik zou samen met mijn andere zoon met de gekochte auto naar huis komen. Het duurde een hele tijd, maar het was schijnbaar druk bij het RDW waardoor we moesten wachten. Toen kregen we een vervelend telefoontje vanuit Hoogeveen dat we de auto niet mee mochten nemen, met een vaag verhaal dat er geen inzage was in het telebankieren? En dit terwijl het allebei Rabobank was, erg vreemd verhaal! De verkoper in Elst kon er ook niks aan veranderen en heeft de administratie van Wensink nog gebeld en deze bevestigden het verhaal. Vreemd dat dit dan niet bekend is bij de verkopers, dan verkoop je toch bij voorbaat al geen auto\'s in het weekend of? Mijn zoon was erg teleurgesteld en ik behoorlijk boos, wat ook erg terecht was! Mijn zoon heeft nog telefonisch contact gehad met Rabobank en deze bevestigden dat het geld was overgemaakt, vanuit Wensink hoefde er alleen maar gebeld te worden en kon dit bevestigd worden, maar dit was niet voldoende. Uiteindelijk is er via Rental een auto gebracht zodat we naar huis konden rijden. Mijn zoon heeft die Robin nog aan de telefoon gehad en vertelt dat hij erg boos en teleurgesteld was en vroeg hoe dit nu verder ging, hij had tenslotte een behoorlijke smak geld overgemaakt. Mijn zoon vroeg of hier nog iets tegenover stond, bv. een beurt aan de auto of een langere bovaggarantie. Die Robin deed dit af met de verkoop dan maar ongedaan maken (dan was hij er tenminste mooi vanaf!)maar daar had mijn zoon geen oren naar. Die Robin zou nog zorgen voor een goedmaker en een bos bloemen. We zijn toen uiteindelijk vertrokken met de huurauto richting huiswaarts. Vanmorgen hebben wij de auto opgehaald bij Wensink in Elst en de huurauto weer ingeleverd, maar niks geen goedmaker of een bos bloemen. Ik vind het erg kwalijk hoe dit is afgehandeld, heb hier dus ook geen woorden voor!
Ik heb geen opmerkingen over dit bedrijf. Netjes, vriendelijk en accuraat.
Ben zeer tevreden, alle afspraken zijn netjes nagekomen. Aflevering auto was ook een leuke ervaring.
Fijn en prettig bedrijf met veel ervaring
Onderhouds beurt laten uitvoeren
ervaringen zijn over het algemeen goed. Behalve tijdens de laatste 2 beurten is de auto niet gewassen en is van binnen niet stof gezogen. De planning van het personeel is dermate strak dat daar geen tijd meer voor was.
Goede en correcte behandeling
zijn de afspraken nagekomen
Aangenaam verrast en aan te bevelen. Zoals het eigenlijk behoort te zijn: de heer Robin Duijster die de klant nog als koning behandeld. Beleefd, vriendelijk, behulpzaam en vooral niet opdringerig. Ben zeer tevreden over Wensink Hoogeveen. Vorige week een \"knappe\" Renault Megane CC gekocht met inruil van mijn oude auto.
Super geholpen. kwam met een storing die onderweg optrad en werd onmiddellijk geholpen. Zeer deskundig en vlot.
Na een moeilijke start , toch goed gekomen.
goed en erg klantvriendelijk ga zo door!!
Na aankoop van mijn auto bleek er een vochtprobleem te zijn. Dit werd direct goed opgepakt en kreeg een leenauto tot mijn beschikking. Werd keurig op de hoogte gehouden. Niets dan lof over deze service.
Vriendelijk, eerlijk, goede afspraken
Dit is altijd uitstekend geweest en als er wat was werden deze snel en goed opgelost
Je wordt vriendelijk bejegend en de service is uitstekend , op vragen van de klant krijg je duidelijke antwoorden.
uitstekend
Meer dan uitstekend!
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.