Goede service en aardige mensen!
Bedrijfsnaam | Beter Bed BV |
Altijd correct en afspraken worden altijd nagekomen. Goede service!
Bedrijfsnaam | BIA BV |
Waar een andere garage van Wensink heeft gefaald, heeft Wensink Hoogeveen het uitstekend opgelost.
Het is altijd prettig dat je snel geholpen wordt. Zeker als zakelijke rijder. Dit is gelukkig altijd het geval. Vriendelijke mensen aan de telefoon. Dus kort samengevat. Dikke pluim
Bedrijfsnaam | ELCEE |
fijne service. klaar terwijl u wacht. lekker kopje koffie erbij en auto ook nog eens door de wasstraat gehaald. wat een geweldige vestiging van Wensink
Tot voor een jaar terug gaf ik Wensink Hoogeveen altijd een dikke voldoende; service werd daar met een hoofdletter geschreven. Dat is - naar mijn recente ervaringen - inmiddels niet meer het geval; met name de receptie werkplaats kan wel eens een herscholing gebruiken... Als dit staat voor het nieuwe Wensink is het wat mij betreft 'over'. Ook de klachten van onze (inmiddels 10e) MB (GLB 250) zijn ten dele niet verholpen. Voor ons wel een punt voor bezinning; MB rijdt je niet omdat het moet, maar omdat je dat graag wilt. Of dat na de 10e nog zo is...?
Snel geholpen en prima service
Bedrijfsnaam | Middelveld Zuidwolde |
Top
Accurate en zeer ervaren en kundige zwaarvoertuig keurmeester. Omdat ik wat vroeger was in tijd, voor de gemaakte afspraak, werd ik heel flexibel nog in lunchtijd geholpen met de APK afmelding.
ik ben zeer tevreden
Prima
Voor een kleine onderhoudsbeurt van hooguit 2 uurtjes breng ik mijn auto om 08.00 uur in de ochtend. Ik ben de auto rond de middag nodig dus we overleggen dat ik een telefoontje krijg als de klus geklaard is. Als ik om 12.30 zelf maar even bel krijg ik te horen dat er nog geen begin is gemaakt met de onderhoudsbeurt. Ik haal mijn auto weer op en word er aangeboden dat ik hem aan het eind van de dag alsnog kan brengen en dat de service beurt tussen 17.00 en 20.00 uur kan worden uitgevoerd. Even voor 20.00 uur belt een monteur met de vraag wanneer de auto klaar moet zijn......... ???.... Mijn antwoord daarop is : Laat maar, ik kom de auto nu halen. Schijnbaar was hij er wel aan begonnen maar kreeg hij het die avond niet af. Ik heb mijn auto gehaald en kreeg van de monteur te horen dat de onderhoudsbeurt wel was uitgevoerd. Op de weg naar huis geeft de boordcomputer aan dat de koelvloeistof moet worden bijgevuld.... Dat heb ik dus maar even bij een echte garage laten doen. De vraag is nu hoe goed de onderhoudsbeurt is uitgevoerd.... Met de factuur is Wensink opvallend veel sneller dan met de onderhoudsbeurt.... Wensink ziet mij niet weer in de werkplaats, en ook mijn volgende auto zal Wensink niet leveren
Bedrijfsnaam | TOP Caravans |
Prettig ontvangst en niet opdringerig.
Na 11 jaar ernstige schade aan het subframe van onze W212. Door Mercedes als productiefout beoordeeld en kosteloze reparatie. Dat is nu de TOP service van Mercedes en een belangrijke reden waarom wij Mercedes rijden en de volgende auto ook weer een Mercedes wordt!
Na bij de laatste twee servicebezoeken in Emmen twee maal een negatieve ervaring te hebben gehad nu voor Hoogeveen gekozen voor de servicebeurt. Prima geholpen, duidelijk en correct.
Bedrijfsnaam | Lunchroom De Koffiepot |
De service is prima. Je wordt altijd vriendelijk ontvangen. Het personeel is deskundig.
Zie opmerking hierboven
Bedrijfsnaam | Rositta Kliniek Assen BV |
wat aan de auto markeerde, werd goed uitgelegd
Ik bracht mijn Mercedes CLA voor een aanvullende reparatie na onderhoudsbeurt vorige week. Omdat ik dagelijks op de weg ben, was ik vervangend vervoer nodig. Mijn km verschillen per dag van 150 tot 400. De eerste dag zou ik een B mee krijgen maar stond er plots een EQA, dat kwam qua km en tijd niet uit. Kreeg ik een Citroën cactus!! Gisteren auto gebracht en vorige week duidelijk afgesproken, een gelijkwaardige auto. Zegt uw medewerkster "wij hebben een Citroën Berlingo voor u staan, een collega moest de B mee, is dat goed?" Nou, NEE, werd er nog een Toyota aangeboden maar was er wel klaar mee. Ik breng een Mercedes en verwacht gelijkwaardig vervoer en zeker geen Berlingo, trouwens geen Citroën ook.........
Bedrijfsnaam | QS-Expertise BV |
Prima zaak. Aanrader.
Bedrijfsnaam | Michielreclame |
De volgende dag kon ik al terecht, auto keurig binnen genoemde tijd voorzien van het geplande. zeer aardige dame aan de balie
Bedrijfsnaam | hoba |
Heel goed geholpen
Goed
Alles naar wens afgewerkt, instructies waren duidelijk en er kon altijd gebeld worden met vragen over de bediening.
Niet alleen voor beurt snel en kundig. Ook de bereidheid en ondersteuning bij kleine ongemakken is super
Bedrijfsnaam | Warema Nederland |
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.