Zwaar teleurgesteld

Tijdens onderhoudsbeurt is in ieder geval de airco niet bijgevuld. Maar er zijn meer verschillen van inzicht. Ik heb vanmorgen telefonisch contact gehad met één van uw collega's en aangegeven dat ik graag zou zien dat mijn klachten doorgestuurd worden naar de direktie. Er is me toegezegd dat ik gebeld zal worden door de manager en dat wacht ik nu af

Prima ontvangst en klantgericht

Wensink Arnhem heeft de auto ruim 4 jaar in onderhoud en heeft mij niet een keer teleur gesteld. Het is een keer voorgekomen dat ik bij de balie stond voor een onderhoudsbeurt waarbij de afspraak niet gepland stond. Oorzaak onbekend maar met een beetje schuiven heb ik maar een half uur langer moeten wachten. Prima garage kom er graag.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goedemiddag Huub, Bedankt voor uw positieve feedback en het vertrouwen dat u al vier jaar in ons hebt! We vinden het fijn om te horen dat we u niet hebben teleurgesteld. Onze excuses voor de vertraging bij de afspraak; we zullen ervoor zorgen dat we deze situatie in de toekomst beter beheren. We zijn blij dat u tevreden bent met onze service en kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te mogen zijn! Rianne van Wensink

Niet echt positief

Bij binnenkomst blijft werkplaats receptie meneer gewoon achter buro zitten en zegt niks ook niet maak dit ff af kom zo bij u . Geeft ongeïnteresseerde indruk . ‘s middags bij het ophalen had mijn vrouw het zelfde . Toen ik dit deelde met andere Ford rijder had deze zelfde ervaring. Hierdoor zal ik dan ook mijn volgende afspraak weer in Arnhem maken.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goedemiddag Harrie Cremers, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat uw bezoek aan onze werkplaats in Elst niet aan uw verwachtingen voldeed. Klantvriendelijkheid is voor ons van groot belang, en het is duidelijk dat we hierin tekort zijn geschoten tijdens uw bezoek. Uw feedback over de houding van onze medewerker nemen we zeer serieus. We zullen dit bespreken om ervoor te zorgen dat iedere klant bij binnenkomst vriendelijk en professioneel wordt ontvangen, ongeacht de situatie. Een aangenaam weekend toegewenst! Shirley van Wensink

Voldaan aan verwachting

Zoals afgesproken gerepareerd. Netjes afgeleverd.

Prima geholpen, nette aflevering

Fijne verkoper, nette aflevering auto.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goedemiddag Raymond, Bedankt voor uw beoordeling. Prettig om te lezen dat u een fijne ervaring heeft gehad met de aflevering van uw nieuwe auto. Gefeliciteerd en veel rij plezier! Shirley van Wensink

De werkplaats chef was uitstekend en dacht met mij mee.

Super service

Nadat ik mijn auto voor onderhoud gebracht had bleek er op de rit naar huis een losse slang te zitten. Nadat ik gebeld had kon ik de volgende ochtend gelijk terecht en was het binnen 20 minuten opgelost. Zeer goed en fijn geholpen door het personeel daar. Bedankt!

Weer een top bezoek.

Vriendelijk ontvangen door Kelly. Goede vervangende auto en de reparatie was eerder klaar als verwacht. Prima garage!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer goed en perfect geholpen door de verkoper . Ivo rabeling , Hij kwam zelfs uit Doetinchem om hem afteleveren . Ruim de tijd genomen om alles uit te leggen van de kuga . Is onze 3e auto bij wensink elst . Met groet J.Blankestein

Ben prima geholpen

Uitval airco, al twee keer, nieuwe en zwaardere accu gemonteerd, nu hopen dat het euvel is opgelost. Ford moet dit met software update van de computer oplossen vind ik. De waarden zijn veel te kritisch afgesteld.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Fijne geholpen, vlot en invoelend

Versleten accu snel vervangen

• Reden bezoek N.v.t.

Eerste keer bij ford wensink tot op heden prima

Goed geholpen tot op heden

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

niet zo goed

maak een af spraak voor een grote beurt voor de auto om 8.15 er word verteld er staat 2.5 uur. voor oke u word gebeld als hij klaar is zou je denken 12uur kan ik hem weer ophalen hoor niets bel zelf wel even om 14.30 staat hij net op de brug en blijk hij pas om 1600 u klaar te zijn dit kostt mij wel een vrije dag .ook wensink moelijk berijkbaar via de telefoon dan mar gelijk de volgede vraag volgen jaar in augustus loop de verzekering af maar ik hen nog een onderhouds beurt te goed volgen het boekje over 2 jaar of moet dat voor 25 aug 2025

Vriendelijke en professioneel

Mijn auto voor een periodieke controle gebracht. Persoonlijk een afspraak gemaakt. Totale ervaring was zeer positief en professioneel.

Goede service en uitleg

Er is de tijd genomen me een en ander duidelijk toe te lichten.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Houden zich niet aan afspraken.

Afgesproken om op zeer korte termijn een proefrit te maken. Eerst al met een smoes opgebeld omdat iemand een uurtje eerder kwam kijken, voor mijn gevoel om de prijs op te drijven, maar Wensink gaf aan dat ze me juist graag de kans wilden geven om de proefrit te maken aangezien ik als eerste had gereageerd. Een dag later (proefrit zou twee dagen later zijn) werd ik weer gebeld: ze hadden hem al aan een ander verkocht. Ze hadden nog wel een kleinere en duurdere auto staan, misschien dat ik daar nog wel interesse in had. Kortom: een typisch autobedrijf, waar geen enkele ethiek te lokaliseren valt. Verwacht als u hier komt niet dat men zich aan mondelinge afspraken houdt!

Slechte service

De medewerkers lopen alleen maar te telefoneren, terwijl er diverse klanten aan de balie staan. Daarna lopen ze naar de garage en telefoneren verder, terwijl ze de klanten laten staan

Slechte communicatie

Online een afspraak ingepland. Onderhoud plus bandenwissel. Tijdens onderhoud gebeld dat de banden niet uit de opslag bezorgd zijn… dus opnieuw een afspraak moeten plannen voor de bandenwissel. In telefonisch overleg gevraagd of dit maandag middag kon. Dit was niet mogelijk, maandagochtend kon wel. Was een uurtje a 1,5 uur wachten. Prima. Maandagochtend de auto gebracht nogmaals gevraagd, duurt ongeveer 1,5 uur toch? Ja klopt. Na 3 uur gebeld, en na veel wachten en veel moeite gehoord dat ze er nog niet mee begonnen zijn en dat die om 2 uur pas ingepland staat… (Toch de middag mogelijk?) Als ik dan aangeef dat ik hier heel ontevreden mee ben omdat ik de auto nodig heb en er van uit ging dat het maar 1,5 uur zou duren wordt niet eens excuses aangeboden maar simpel gezegd dat er op het formulier staat dat hij de hele dag er mocht staan…. Hoe had ik dit nog duidelijker kunnen maken? En een fout erkennen is ook niet erg, fouten kunnen gemaakt worden maar denk dan iig mee met de klant ipv de schuld bij de klant leggen. Zelf hebben jullie de fouten gemaakt en ik daar last van gehad. Erg jammer. Service van de auto was dan wel keurig naar wens.

slecht

Auto gebracht voor wintercheck-up, na ophalen auto kreeg ik melding ruitensproeiervloeistof nivo laag!!!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede ontvangst door vriendelijke medewerker.

Werd goed en behulpzaam ontvangen. Schade aan de auto werd gefotografeerd in een ontspannen setting. Daarna werd rustig uitgelegd wat het vervolgtraject inhoudt. Goede ervaring.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed behandeld en op tijd klaar

Prijzen waren goed van te voren afgesproken

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Eenmaal aan de balie is de Service goed maar je moet veel geduld hebben voordat je iemand aan de lijn hebt. Een klant die ook even moest wachten in de zithoek zij tegen mij dat het de laatste keer was dat hij naar Wensink ging. Hij beklaagde zich m.b.t. de slechte bereikbaarheid. aandachtpunt voor Wensink denk ik. Voor mijn zomervakantie kon Wensink mij niet helpen en moest ik noodgedwongen uitwijken naar een Bosch Service center. Dat was wel een pijnlijke constatering. Doe er je voordeel mee.

professionele behandeling

ik ben prima behandeld

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Niet aan afspraken gehouden en schofterig meneer

Kunnen zich niet aan afspraken houden en daarna erg klantonvriendelijk geholpen . Voor mij nooit meer wensink elst

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Werkzaamheden goed echter service erg matig

Werkzaamheden goed uitgevoerd echter bij ophalen auto stond ik 25 minuten in een showroom/balie waar niemand te zien was. Tevens vind ik het jammer dat het contact met de monteurs er niet meer is zoals 40 jaar geleden was en ook zo was totdat Chris Stuart vertrok. Erg jammer.

Nijverheidsweg 10 A

6662 NG Elst