Prettig contact, praktische en snelle oplossing van mijn probleem. Auto bij ophalen weer keurig schoon. Personeel is erg vriendelijk en denk mee. Factuur is altijd weer even slikken.
Klantvriendelijkheid hoog in het vaandel. Afspraak is afspraak. Gedegen vakmanschap. Prijs t.o.v. prestatie m.i. in balans.
Zeer net en vriendelijk onthaal, ben bij dit bedrijf gekomen door overname van personeel van mijn vorige dealer. Daar was ik heel tevreden mee en ben mee verhuisd en heb de laatste twee jaren hier dus het onderhoud laten doen en nu de aanschaf van een nieuwe auto. Uitgebreid programma zoals pitstop dat ik in verleden niet kende, maar aan reactie andere klanten te zien wel aanslaat, dit zal ik dus nog moeten ervaren.
Goed, altijd netjes geregeld
Een mooi bedrijf waar de service hoog in het vaandel staat. Zeer prettig geholpen. Als je moet wachten is de koffie klaar. Zelfs kan ik werken aan een rustige tafel. Auto wordt keurig verzorgd en de klant kan tevreden weer verder. Op naar de volgende beurt (gemiddeld 3x per jaar)
Zeer goed
Is goed
Niet teruggebeld volgens afspraak en 25 minuten aan de telefoon gezeten 15 keer doorverbonden en nog geen contact gekregen met de lokale garage die konden vertellen wat de status was. De garage op zich is goed, maar de telefoon afhandeling is een killer voor jullie bedrijf
Hallo! Wij begrijpen dat het inderdaad erg vervelend kan zijn als de afhandeling van de telefoon niet snel en soepel verloopt. Het is natuurlijk zonde dat uw eerder positieve ervaring met ons bedrijf negatiever wordt door dit probleem. Wij willen u danken voor deze feedback en wij gaan dit probleem verder uitzoeken. Het kan zijn dat wij contact met u opnemen naar aanleiding van uw feedback. Met vriendelijke groet, Céleste - Webcare medewerker Wensink
Wij hebben 2 punten voor verbetering 1 De auto was 2 dagen weg voor reparatie. 2 De factuur bevatte geen overzicht van de gewerkte uren
Goedemiddag meneer Postma, Wij vinden het vervelend om te lezen dat de reparatie twee dagen in beslag nam. Ook vinden wij het zeer spijtig om te lezen dat de factuur geen overzicht bevatte van de gewerkte uren. Services en deskundigheid staan bij ons voorop net zoals u als klant. Wij zullen daarom uw bevindingen meenemen en mogelijk zullen wij u contacteren hierover. Met vriendelijke groet, Chèriel - Webcare medewerker Wensink
Nu een paar keer meegemaakt dat ik achteraf hogere kosten heb voor reparaties dan verwacht. Dit komt natuurlijk ook dat ik vooraf niet voldoende naar de kosten heb gevraagd maar aannames heb gedaan. Andere kant dus ook doordat de inschatting van de kosten niet juist zijn gecommuniceerd. Dit geeft een toch een minder plezierig gevoel als je vermoed dat er meer kosten zijn gemaakt dan nodig is geweest. Achteraf wordt dit tot dusver iedere keer goed opgelost maar het gevoel dat je \"op je hoede\" moet zijn blijft een beetje hangen. Dit is jammer zeker om ik de autobranche als liefhebber een warm hart toedraag.
Hallo meneer van de Sande, Wij vinden het vervelend om te horen dat uw ervaring met ons niet zo positief is. Wij vinden het belangrijk om een zo goed mogelijke prijs voor onze klanten te krijgen. Wij zijn erg blij met u als onze klant en wij zien dit graag wederzijds. Wij gaan uw feedback meenemen en verder uitzoeken. Het kan zijn dat wij hierover contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Céleste - Webcare medewerker Wensink
over het algemeen goed,..
Correct ,ff bellen over extra kosten en advies auto weer opgepoetst terug is ook prettig net als nieuw.
Onze ervaring is zeer positief,de afspraak maken ging vlot al na 2 dagen,onze autois vrij nieuw, dus het onderhoud dat gepland is is naar tevredenheid uitgevoerd,de auto was mooi schoon en met een heerlik geurtje, ik ben benieuwd welk geurtje dat is? Heerlijk!
Goede lange ervaring met Cosmo Doetinchem (Ford dealer). Overgang naar Wensink is goed verlopen met oude auto. Totale performance (vriendelijkheid, meedenken, service en prijs (lease) zijn doorslaggevend voor mij en ons bedrijf om bij jullie te blijven. Uiteraard is de Ford Mondeo Wagon een heel mooie auto.
uitstekend, met hal- en breng-service
Prima, helder,duidelijk en alert
Airco uitgevallen in de garantieperiode. Keurig hersteld. Men kende het euvel.
perfect .indien mogelijk directe hulp.
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.