Goede info, afspraken nagekomen en prettige medewerkers
Prima erg goed
Zeer tevreden over Wensink Doetinchem, maar niet over het on-line maken van een afspraak voor onderhoud. Via On-line afspraak regelen had ik gekozen voor het tijdslot van 8:15 voor de onderhoudsbeurt van de auto. Ik had aangegeven een fiets te willen voor vervoer tussentijds. Ik wilde de beurt aan de auto combineren met boodschappen doen in het centrum van Doetinchem en een afspraak met de kapper. Bij het inleveren van de auto bleek echter dat de beurt niet direct uitgevoerd kon worden. Op z’n vroegst konden de monteurs na 10 uur beginnen. De reden was dat er maar twee monteurs waren en er meer dan twee afspraken waren voor de start van de dag. Bovendien waren al twee klanten aan het wachten. Ik dacht daarop dan maar naar huis te fietsen na het boodschappen doen (11 km). Daar blijkt de fiets echter niet geschikt voor. Ik kreeg last van mijn knieën. Vervelend want het was niet nodig geweest als van te voren duidelijk was gemaakt dat het bij Wensink niet werkt zoals bij andere bedrijven (bijvoorbeeld tandarts). Een afspraak bij Wensink voor 8:15 betekent niet ook geholpen worden binnen redelijke tijd na 8:15. De volgende keer zal ik mijn eigen fiets in de auto leggen of een afspraak maken via de telefoon. Voor Wensink is dit probleem te verhelpen door of helderder vooraf te communiceren of geen tijdslot aan te geven bij het on-line maken van een afspraak voor onderhoud.
Vriendelijk ontvangen, koffie gekregen. Vervolgens gewacht tot de auto klaar was, zoals afgesproken.
ik ben tevreden over de dienstverlening. Aandachtspunt: er was onduidelijkheid over leenfiets. Ik had kosten kunnen besparen als er wel een leenfiets was geweest ipv leenauto (of waar die stonden..)
De auto moest gekeurd worden na oproep Ford .Auto is opgehaald ,teruggebracht en slangetje vervangen .De auto kwam gepoetst terug. super
Goed Alleen waren de spanning van de banden niet gedaan Ze waren te zacht en hebben we zelf nadien gedaan.
Eerste bezoek bij Ford Wensink, ik heb niets te klagen vergelijkbaar met Cosmo. Gelukkig is het Cosmo gezicht Ronald overgenomen door Wensink.
Prima en erg servicegericht
Prettig en persoonlijk
ik ben goed en vooral snel geholpen.
super goed
Klantvriendelijk - Deskundig en voelt prettig aan bij binnenkomst.
Zeer klantvriendelijk, alert en deskundig werd gereageerd op mijn verzoek een defect te verhelpen
Wij zijn erg tevreden over de service en klantvriendelijkheid en ik wil er nog even bij zeggen toen ik de auto op kwam halen was deze tot mijn verbazing zelfs keurig gewassen verder ben ik ook netjes tussendoor gebeld over reparaties die gedaan moesten worden en er nog aan zitten te komen komen.
Hallo, Het is voor de eerste keer .dat ik te maken krijg met dit bedrijf. En dat waarschijnlijk de laatste keer. Teerste was de online correspondentie slecht. Meerdere malen verzocht om de kosten voor vervangend vervoer bij een kleine beurt. Tot op heden weet ik niet wat de kosten zijn. Mijn auto op de desbetreffende dag aangeboden voor een ford-motorcraft onderhoudsbeurt + apk keuring.(kreeg daarvoor een dezer dagen de rekening). Met de mededeling dat het volume van de radio als ook van de cd speler af en toe voor de helft wegvalt. Bij afhalen van de auto sprak ik toevallig de monteur heb je nog wat van het volume kunnen vinden . Licht waarschijnlijk aan de antenne, nou lijkt me sterk hij doet het ook bij de cd speler. Dat stond niet op zijn werkplaats opdracht. Een kwestie van luisteren door de receptioniste denk ik! Ik kreeg een rekening gepresenteerd van 305 euro. Zo heb ik de auto van morgen niet aan geboden. Dus niet betaald. Op de rekening die thuis heb ontvangen stond vermeld. Dat mijn cold Ford Assistance is verlengt met een jaar. Terwijl in de mail werd vermeld dat dit alleen geld voor de ford beurt a 305 euro (misschien een goedmaker je voor het ongemak) Ook vermeld ruitensproeier antivries ,terwijl ik hem die morgen nog had bijgevuld (pietluttig maar toch ) Kortom ik heb een beetje de indruk wij verkopen MERCEDES o ja ook ford de receptie had meer aandacht voor de Mercedes klanten. Doe uw voordeel ermee. Groetjes Wim Baak
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.