Filters

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

afspraak was dat ik gebeld zou worden als de auto klaar was, is helaas niet gebeurd. er zou ook een lakstiftje besteld worden, na 3 weken nog steeds niets gehoord, zo moeilijk zal dit toch niet zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima ervaring met de mensen, zeer klantvriendelijk. Kwaliteit tevens prima. Een opmerking - sinds kort is de klanten wacht/zitruimte aangepast. Strakke look zeg maar, maar helaas is het zitcomfort een stuk minder. Prima om een half uurtje op een kuipstoeltje of een kruk te zitten, maar als je een paar uur wacht een stuk minder.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mijn allereerste indruk was niet goed. Ik zal u vertellen waarom. Ik heb op zaterdagavond 11 april via de electronische werkplaatsagenda een afspraak ingepland voor 14 april jl. Er werd toen aangegeven \"bijna vol gepland\" Ik dacht bijna vol is niet vol, dus ik wacht wel af. Als het niet kan hoor ik het wel, een dag later kan ik ook. Hoorde niets. Maandagmiddag 14.30 uur zelf maar eens gebeld of de afspraak door kon gaan. Reactie: Oh meneer Masselink fijn dat u belt want ik wilde u juist bellen. De afspraak kan helaas niet doorgaan. Mijn reactie, jammer, schuif dan maar door naar de volgende dag. Nou meneer Masselink dat kan ook niet want we zitten eigenlijk vol t/m 20 april i.v.m. de vele bandenwissels van winter- naar zomerbanden. Kan allemaal natuurlijk. Wel vreemd is het dan dat als ik \'s avonds in de werkplaatsagenda kijk die vanaf 15 april gewoon \" groen\" aangeeft. Ik kreeg hier toch een vreemd gevoel bij. Ik mag dan al jaren lang een Ford rijder zijn. Dit was na het echec van Cosmo toch mijn eerste bezoek aan Wensink. Ik was toch een nieuwe klant en die moet je, tenminste dat vind ik, koesteren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uitstekend ontvangen,na de goede service bij Cosmo en voor die tijd bij R.J.van Lochem,blij dat dit op dezelfde voet wordt voortgezet!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben nog niet lang klant bij Wensink, maar de eerste ervaringen zijn prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Afgezien dat de planning via internet niet mogelijk bleek, is voor de rest alles soepel verlopen. Zelfs mijn eigen banden waren aanwezig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Gematigd. Na een onderhoudsbeurt problemen met een waarschuwingslampje (motorstoring) die na uitlezing een probleem met de EGR klep aangaf. Vervelend als dit soort storingen net na een beurt optreden..... En de eerste onderhoudservaring met een voor ons nieuwe garage is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede ontvangst

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben een Cosmo-klant. De service die ik daar jarenlang genoten heb gaat bij Wensink verder, en daar ben ik erg blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ben nog te kort klant om een juist oordeel te vellen over de deskundigheid. Tot nu toe heb ik echter goede ervaringen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

ben goed ontvangen en met duidelijke informatie geholpen. correcte afhandeling van de servicebeurt

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een fijn binnenkomen met vriendelijke mensen die je heel rustig en goed uitleggen wat er met je auto aan de hand is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik kom graag met mijn leaseauto bij Wensink Doetinchem. Zij begrijpen hoe je met klanten om gaat!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

dik tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

Bedrijfsgegevens

Havenstraat 63

7005 AG Doetinchem

0314-399799

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.