Werd deskundig geholpen en naar mij geluisterd
Auto onderhoud gehad en raam repareren
Bedrijfsnaam | Acb |
A, de onderhouds afspraak was pas na weken, mogelijk b. er wordt bij de inname geen woord gezegd wat er aan de auto gaat/moet gebeuren c. de factuur is compleet onbegrijpelijk. d. ruitenwisser vloeistoffen e.d. hoeft Mercedes niet te leveren.
Bedrijfsnaam | Bonenkamp |
De auto is nog niet afgeleverd Vul dit in om te voorkomen dat een dergelijke vraagstelling ook naar iemand gestuurd zou kunnen worden i.v.m. ernstig ongeluk of erger.
Erg blij met het ontvangst en snelle afwikkeling.
Bedrijfsnaam | Dakex bv |
Haal,- en brengservice is super. Auto heeft keurig een beurt gehad en rijdt weer als een zonnetje. Keurig schoongemaakt weer teruggebracht; zowel buitenkant als binnenkant. Helaas zijn niet alle vragen t.b.v. onderhoud afgehandeld.
Bedrijfsnaam | Mauritskliniek |
warm welkom en goed geholpen
Bedrijfsnaam | Ultrapak BV |
prettig
Bedrijfsnaam | Bieze |
Mijn lease auto (Mercedes CLA) weggebracht voor een groot onderhoudsbeurt + APK, met vervangend vervoer/huur auto. Het zou zeker een dag duren, dus de uitgesproken verwachting was dat ik een dag later mijn auto kon komen ophalen. Geheel tegen verwachting in werd ik einde dag tegen sluitingstijd gebeld met de mededeling dat mijn auto klaar stond en of ik deze wilde komen ophalen. Kennelijk was niet al het onderhoud uitgevoerd en is er alleen een APK uitgevoerd. Dit ivm met de leasemaatschappij die geen goedkeuring wilde geven. Verlenging leasecontract was nog niet doorgevoerd. Nu is het niet uitvoeren van onderhoud en mij daarvan niet direct op de hoogte stellen tot daar aan toe. Echter, ik werd tegen 18:00 opgebeld met de mededeling of ik mijn auto direct kon komen ophalen, want het vervangend vervoer was al beloofd aan een monteur die tot 20:00 aan het overwerken was! Ik heb zoiets nog 'nooit' meegemaakt bij andere merken (Audi/BMW). Mijn ongenoegen direct uitgesproken, het alternatief was anders morgen voor 8:00, want de auto was ook al ingepland voor een andere klant. Dit is gewoon ronduit slecht. 1) ik ben dus nog een dag kwijt met nog een keer langskomen bij een dealer voor een onderhoudsbeurt, want dit moet gewoon nog gebeuren en 2) Wensink maakt van hun probleem mijn probleem door hele slechte communicatie en niet te kunnen plannen.
Eerlijke service, netjes en vriendelijke dienstverlening
Voor de eerte keer mijn auto voor een B3 onderhoudsbeurt gebracht naar Wensink contact hierover is netjes verlopen voor de extra kosten die gevonden werden naar aanleiding van de Apk { remblokken} werd netjes een telefoontje voor toestemming gepleegd.
Die toppers hebben altijd en als je even moet wachten wat heel normaal is dan is er altijd een plekje waar je zitten kan en een bakkie thee kan pakken.
Bedrijfsnaam | Willemsen de Koning |
Tijdens een APK (bij een andere garage dan Mercedes) werd geconstateerd dat er een gat was geroest in het sub-frame van mijn W212. Omdat deze garage dit probleem kende en wist dat dit meestal onder coulance van MB gerepareerd wordt, is er contact gezocht met Stern Mercedes in Amersfoort. Na lang wachten werd er een terugbel afspraak beloofd die echter nooit heeft plaats gevonden. Vervolgens heb ik zelf enige dagen daarna diverse malen contact geprobeerd te krijgen met Stern Veenendaal (waar de auto oorspronkelijk vandaan komt). Ook hier hetzelfde: "u wordt teruggebeld". Na enkele dagen niets te hebben gehoord van beide Stern filialen, heb ik contact gezocht met Wensink Harderwijk. Daar kon ik meteen een afspraak maken om het defect door hen ook te laten constateren . Hierna is door Wensink direct contact gezocht met MB en is er een afspraak gemaakt voor de reparatie. Ondanks het feit dat mijn auto niet in onderhoud is bij Wensink Harderwijk, hebben zij zich ingespannen om dit geregeld te krijgen en te herstellen. Op de telefoontjes van Stern zit ik nu nog te wachten....... shame on you! Hulde aan Wensink Harderwijk en aan Mercedes!
Op 20 januari 2004 kocht ik een tweede hands Mercedes 180 C bij Wensink. Inmiddels is de auto ruim 20 jaar oud maar rijdt nog als een trein. Onderhoud en service beurten altijd door Wensink Harderwijk laten doen. Altijd correct en vriendelijk geholpen. Voor mij is het een TOP garage, vandaar een 10.
Bedrijfsnaam | nvt |
I.v.m.kapot ventiel een leeglopende band. Werd zonder probleem direct geholpen. Prijs nog onbekend.
Bedrijfsnaam | Van der Burg |
Alleen jammer dat de afspraak was dat er als vervangend vervoer een elektrische fiets klaar zou staan en dat bleek een niet al te goede normale fiets te zijn...
Bedrijfsnaam | Yogi Beheer B.V. |
Erg tevreden over de goede service
Tevreden..
Vriendelijke en deskundige service.
Meer dan uitstekende uitleg en hulp bij het registreren via Mercedes Me App. door Martin Looije. Al met al prima ervaring en zeker voor herhaling vatbaar over een aantal jaar. Nu eerst verder genieten van een fantastische auto.
Alles naar wens
Vriendelijke mensen en zorgvuldig afgehandeld
Het ging allemaal makkelijk en vriendelijk. Het probleem was bekend en werd in orde gebracht. Kreeg een andere wagen voor de tijd dat mijn auto op de werkplaats stond. Ben erg tevreden
Vriendelijke, duidelijk adviserend personeel.
Gloeibougie vervangen, binnen paar dagen was er plek, en snel een auto om van huis naar de werkplaats te kunnen rijden. Super
Stephensonstraat 5 A
3846 AK Harderwijk
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.