ik ben jaren klant bij wensink en met tevreden
Geweldig
Vertrouwen bevestigd. Communicatie uitstekend
Het schuifdak wilde niet meer dicht. Aandrijfmotor defect, netjes gerepareerd. Kosten ruim EUR 1.100 Auto opgehaald maar dak ging slechts millimeter voor millimeter dicht. Teruggegaan, weer een dag kwijt en alle rails e.d schoongemaakt. Kosten bijna EUR 500. Nu sluit het dak op normale snelheid. Wel voor de tweede keer auto wegbrengen en ophalen, weer demontagekosten voor het dak moeten betalen. Schakelaar was voor eerste reparatie al afgebroken, had verwacht dat deze ook gerepareerd zou worden maar lag nog steeds los op de stoel (niets van gezegd bij ophalen). Weer naar binnen: "hebben we niet gerepareerd, dan moet er een compleet nieuwe unit in en dat is zeker € 500". Waarom wordt ik daar niet over gebeld? Nu had ik een onaangename verrassing toen ik mijn auto kwam ophalen terwijl ik dacht helemaal klaar te zijn.
Goed
Bedrijfsnaam | Marku |
Uitstekende service enige opmerking die ik heb is dat het jammer is dat Wensink werkt met een algemeen nummer en dat ik Wensink locatie Harderwijk niet direct kan bellen of op een andere manier kan contacteren. PS, ik kan ook een 10 invullen zonder snoepjes te krijgen ;-)
Bedrijfsnaam | Dell |
Fijn gevoel, vakbekwame monteur (Jesper) uitstekend verrichtte arbeid. De auto is verwend.
Heb mijn auto gebracht voor de APK en voor het maken van de centrale deurvergrendeling en dit hebben ze keurig gedaan. Jammer alleen dat het onderdeel voor de achterdeuren niet op voorraad was, maar dat komt een andere keer dan. Ik kreeg een super leen auto mee en mijn auto was heel snel weer klaar om op te halen. Top bedrijf! Ze hebben al heel veel voor ons gedaan!
Zoals altijd zijn ze hier vriendelijk en denken met de klant mee. Service staat hier op 1.
Geen zorgen en goed resultaat, goede service
Bedrijfsnaam | Bam |
Zeer goed en vakkundig personeel
Goede ervaring
************
Een heerlijke auto en top opties wat de auto in petto heeft! Ik moet wel nog even terugkomen voor het afstellen van de deuren. Die van chauffeurskant gaat moeilijk dicht.
Ondanks de drukke werkzaamheden kun je altijd terecht.
Bedrijfsnaam | van den Assem |
Uitmuntend en zeer correct
Bedrijfsnaam | Ruijvekamp |
Geen klachten
Bedrijfsnaam | VSR Regeltechniek |
Prettige behandeling
"Betrouwbaar" is gebaseerd op jarenlange goede service en "klantvriendelijk" betreft alle medewerkers met name de werkplaatsreceptie, die altijd - ook ongevraagd - een korte en duidelijke toelichting geven op de onderhouds- of reparatiebeurt. Opmerking: het huidige afsprakensysteem doet afbreuk aan de klantvriendelijkheid. Na invulling van de beurt op de site kon ik tot 2 x toe niet verzenden en bij een telefonische afspraak, kreeg ik de werkplaatsreceptie niet te spreken. Grote verslechtering!
.
Prima service-instelling
Bedrijfsnaam | Hans van Zetten |
Het is niet fijn als een auto gekeurd wordt en op het keuringsrapport wordt niet opgeschreven wat volgend jaar aan de auto moet gebeuren. De auto werd namelijk kort daarop verkocht door de eigenaar. Iedereen begrijpt dat een koper (of dat nu een bedrijf is of een particulier) wel drie keer nagedacht zou hebben voordat hij de auto zou kopen, als hij een aantekening op het rapport had gezien dat grote delen van de boden verrot zijn... Wensink geeft toe dat het op het rapport had moeten staan. En wat staat er tegenover dit falen? De suggestie dat je wellicht een onderdeel met korting kunt aanschaffen. Gaan jullie een onderdeel aanschaffen en daarmee naar je eigen garage om te vragen of zij dat erin willen zetten? Ik niet.
Afspraak maken is makkelijk, e-mail herinnert je aan afspraak. Bericht duidelijk.
Altijd vriendelijk en correct
Bedrijfsnaam | Hulkenberg |
Mis het stapje extra. Er zat nog vet op de motorkap en aan de deurklink bestuurderszijde. Verwachting was dat de auto gewassen zou zijn, maar dat is niet gebeurd. Zat een klein deukje in de achterbumper. Die zat er nog niet in bij het wegbrengen, maar kan ook 'bewijzen' dat dit bij jullie in de werkplaats is gebeurd, want ik zag het de dag erna. Verder geen klachten m.b.t. de uitvoering van de werkzaamheden dat is eigenlijk altijd wel oké
Stephensonstraat 5 A
3846 AK Harderwijk
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.