Mijn eerste mercedes gekocht. Apk en aankoopcheck en grote beurt laten uitvoeren. Zeer duidelijke communicatie naar mij toe over hie en wat. Er is echter een zwakpuntje bij de type mercedes die ik gekocht heb. Dit heeft met de ophanging van de achteras te maken. Reparatiekosten €2100. Door coulance van mercedes wordt dit helemaal op hun kosten vervangen. Ik zeg met 1 woord. TOP!!!!!!
Mijn 15+ oude E-class mercedes heeft een glazen dakraam en volgens Mercedes kan deze er mogelijk uitvallen. Nou heeft dit de laatste 15 jaar niet plaats gevonden.... Maar toch gratis vervangen door Wensink Harderwijk terwijl ik ook nog eens hun koffie opdronk. En dat terwijl ik de auto niet eens in service heb bij Wensink Harderwijk. Top Mercedes service dus. Het zou nog beter zijn als: - Er een telefoon/werkruimte was om in te bellen (zodat ik gewoon door kan werken) - Er een verkoper even polshoogte kwam nemen. Wie weet wil ik wel eens een nieuwe MB....
mijn auto had een constructiefout van de achterasdrager dat is in Harderwijk gerepareerd samen met de APK keuring auto netjes gewassen en garantie voor mijn C 200 bouwjaar 2011 voor de reparatie .
toen ik belde voor een afspraak te maken, gaf de dame aan de telefoon door dat het 369 euro inclusief zou gaan kosten. Het werd zonder bijzonderheden een rekening van 692 euro. Dat is natuurlijk een enorm verschil. Wellicht dat men hier naar kan kijken om klanten niet een verkeerd beeld te geven van de te verwachten prijs
Bedrijfsnaam | de Hoog |
Normale servicebeurt, maar auto wordt door een in de buurt wonende monteur gehaald en teruggebracht. Kan toch niet beter.
Netjes en snel geholpen. Keurig gebeld over de beurt toen hij klaar was. Vervangend vervoer stond netjes klaar. Prima geregeld allemaal.
Ik had al goede verhalen gehoord over Wensink en ben niet teleurgesteld. Goede service tijdens het verkooptraject en vooral tijdens het wachten op de levering van de auto.
Bedrijfsnaam | Woosa B.V. |
Eerste kennismaking omdat we een update nodig hadden. Vriendelijke mensen, prima bedrijf
xx
tevreden is voldoende omschreven
Ik heb ene prima ervaring en vind de communicatie prima ook opgave van kosten vooraf. Het enige wat ik dan jammer vind is dat er dan toch weer zaken gedaan worden waar ik mogelijk helemaal geen belang bij heb. Wanneer dit gratis wordt gedaan is dit prima maar helaas is dat niet zo. Het gaat niet om rote bedragen maar 20 euro hier en 10 euro daar, dat is niet goed een vooraf genoemde prijs moet ook de prijs blijven. Voor de rest top service en communicatie ook moet ik zeggen dat men wel netjes de auto had gewassen en schoongemaakt.
Correct nakomen van gemaakte afspraak
netjes op de hoogte gehouden.
Bedrijfsnaam | SAES-SRT |
Gisteren mijn auto APK laten keuren. Afspraak maken ging snel en netjes. Ook bij het brengen en halen, keurige service. Zelfs direct even een garantie klusje uitgevoerd door de garage. Zodat ik niet nog een keer hoefde te komen .Ik ben zeer netjes geholpen, keurig binnen de huidige regels m.b.t. afstand en ontsmetten.
Ze leveren altijd een goede professioneel service.
Bedrijfsnaam | Centrada Lelystad |
Goede persoonlijke service.
Alles verliep goed, vooraf goed overleg-advies en kreeg netjes een berichtje dat de auto klaar was
Bedrijfsnaam | Quality 4 All |
Perfecte service zoon de avond en snel verholpen
Bedrijfsnaam | DijkmanService |
Over de dienstverlening van Wensink ben ik meer dan tevreden. Vooral over Harderwijk waar Oscar en zijn team het perfect regelen Motor lampje branden en weer snel door Wensink gerepareerd. Motor lampje ging in het weekend branden en dat is niet fijn, zeker niet als je ook in Corona tijd, afhankelijk bent van je auto ivm cruciaal beroep en daarom is het zo jammer dat Mercedes Benz Nederland zaken doet wat een waardeloze partij als de ANWB, die te beroerd zijn om te komen kijken wat er aan de hand is. Over Mercedes en Wensink zijn wij tevreden.
zie mijn reaktie hierboven
goed is goed!
Uitstekende service, prettig contact, oog voor de klant.
We konden direkt worden geholpen! Na thuiskomst bleek het euvel (verlichting kentekenplaat) niet verholpen. Fout onzerzijds: wij hebben na reparatie niet direkt gekontroleerd.
Prima zo
Bedrijfsnaam | Pols |
Uitstekende service van onderhoudsafdeling
Stephensonstraat 5 A
3846 AK Harderwijk
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.