Goede service, jammer van niet ruitenvloeistof gevuld. Voelt dan toch als wat minder. Verder super goed geholpen en zuper mooie auto
Goed, snel en correct geholpen
een van ons auto had een brandstof lucht is na gekeken en opgelost
Bedrijfsnaam | Almeers Caravans Bedrijf |
Serieuze aanpak en professioneel
Bedrijfsnaam | Kometrec bv |
Voor heen bij diverse garages geweest, toch maar weer terug naar Wensink. Zij hebben de juiste apparatuur en kennis. Als je de auto weer ophaalt is deze spik en span voor elkaar
Bedrijfsnaam | Totaal Techniek Nunspeet BV |
Auto voor een kleine beurt geweest en APK. Prima geregeld en netjes op de hoogte gehouden d.m.v. een telefoontje.
Tevreden klant
Je wordt altijd netjes gebeld voor overleg mocht er iets aan de auto zijn.
doen al jaren zaken met ze.
Bedrijfsnaam | Euroll Service |
Snelle afhandeling
zeer prettig ervaren
Bedrijfsnaam | DRS B.V. |
Ik kwam voor een storing van de ventilator van de kachel , moet deze vervangen worden omdat de koolborstels versleten zouden zijn . ik heb al meer dan 40 jaar bussen , waaronder transposters die ik wel 15 jaar oud werden en nog nooit problemen met de kachels gehad . ik vindt het raar dat ik nu ik sprinter rijd en ook nog een in het duurdere soort dat dit na 3,5 jaar wordt afgedaan als " het is versleten jammer dan ", In een eerder geval met de bekleding van de stoel, idem dito, net na de garantie afgedaan als jammer dan geen garantie meer had ik eerder moeten komen ,terwijl zij net zo goed als ik weten dat het een probleem is bij de sprinters , het probleem is niet pas na de garantie begonnen dus met andere woorden slechte service ps zat hiervoor bij stern,daar was deze service tien keer beter
Bedrijfsnaam | Aannemersbedrijf JW Cozijnsen |
255 euro berekenen voor een simpele vervanging van een sensor van het roetfilter is ronduit schandalig. Legale oplichting.
Nvt
Snelle en correcte afhandeling
Alarm gaat spontaan af daardoor accu ontladen, na 3 X lege accu Vito aangeboden ter reparatie. Probleem niet verholpen
Snel in contact gekomen met pech, alleen tijdens het wachten niet op de hoogte gehouden. Iedereen alleen bezig met zijn eigen dingen. Had terugkoppeling verwacht tijdens wachten, had nog allelei afspraken.
Bedrijfsnaam | Löhr Medische-Techniek |
Wensink heeft mij preventief benaderd voor een terugroepactie. Van 1e afspraak tot aan afhandeling binnen 1,5 week geregeld. Aardige medewerkers bij de werkplaatsreceptie en gastvrij ontvangen. Heel erg tevreden over deze actie en snelle afhandeling.
Geweldig om gebeld te worden met het verzoek de auto wat langer te laten staan voor dieper onderzoek....en vervangend vervoer in de vorm van een hybride A klasse. 1 min punt...een uitlaatsensor van € 450.- ex btw blijft dan toch veel geld.
Mijn irritaties gaan niet alleen over deze laatste reparatie. Deze zomer heeft mijn SLK een beurt gehad, ongeveer twee weken voor mijn vakantie. Tijdens mijn vakantie gingen er twee ABS sensoren stuk. Natuurlijk kan zoiets gebeuren, maar het vervelende is wel dat het ook het functioneren van het dak kan blokkeren. Ook wanneer de versnelling in de parkeerstand staat. In Duitsland ben ik bij een Mercedes garage langs geweest en die hadden de diagnose gesteld dat de sensoren voor vervangen moesten worden. Helaas konden ze mij niet op korte termijn helpen. Na mijn vakantie een afspraak gemaakt in Harderwijk. Het callcenter wilde eerst een afspraak maken voor diagnose en dat was naar mijn mening niet nodig. Waarom moet ik een discussie aangaan wanneer ik in Duitsland bij een Mercedes garage ben geweest? Deze laatste reparatie gaat dus over lekkage van het dak. Het callcenter zou vragen of Harderwijk contact met mij zou opnemen, om een eventueel een globale indicatie te krijgen. Dit is dus niet gebeurd. Voor het onderzoek was één uur ingepland. Na een uur komt de melding dat ze gevonden hebben dat het lekt bij de A-stijl, maar de oorzaak nog niet gevonden hebben. Wanneer er contact met mij was opgenomen, dan had ik dat ook al vooraf kunnen melden, aangezien ik door die lekkage bij elke rit nat werd. Dus daarna moest er nog een afspraak gemaakt worden. Dit is voor mij vervelend, omdat ik dan weer uit Lelystad moet komen. Dit is niet hoe ik de service verwacht van een Mercedes garage.
Perfect
Service van Wensink is zoals verwacht. Top!
omdat de ruggordel tussen de achterbank zat, betaalde ik 35 €, ik denk niet dat het oké is
Top
Bedrijfsnaam | van Lith engineering B.v |
Helaas een keer op een zaterdag een vijftal minuten gewacht om ueberhaupt aangesproken te worden om een batterij in de contactsleutel te vervangen .De twee verkopers waren weliswaar in gesprek. Dus een klein beetje gefrustreerd weggegaan omdat mijn vrouw in de auto zat te wachten. Eergisteren geweest en het batterijtje is vervangen, wel diende ik daar voor €10,50 af te rekenen. Sorry, maar ik vind dit niet bepaald getuigen van soepele klantenservice
Stephensonstraat 5 A
3846 AK Harderwijk
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.